Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kaverin kanssa tanssiravintolassa ja mies haki tanssimaan ja kaveri paljasti sen miehelleni

Vierailija
19.04.2017 |

En ole tanssinut vuosiin ja rakastan tanssimista. Luovuin tanssista koska mies ei pitänyt siitä että tanssin vieraiden miesten kanssa ja hän itse ei osaa tanssia eikä halua opetella.
Ravintolassa sitten lauantaina mua tultiin hakemaan tanssimaan ja jostain syystä suostuinkin. Kaverikin rohkaisi että kyllä sä nyt yhden tanssin voit tanssia. Olisin tanssinut mielelläni vaikka koko illan mutta jätin siihen yhteen tanssiin. Vähän harmitti se yksikin tanssi koska tiesin että mieheni ei siitä tykkäisi.
No mitä teki kaverini? Otti kuvan minusta tanssimassa tuntemattoman miehen kanssa ja lähetti sen sunnuntaina aamulla miehelleni facebookin kautta! (En tiennyt että kaveri oli ottanut kuvan.) Mies suuttui miksi en ollut kertonut ja kyseli nautinko tanssista. Sanoin että olihan se ihan kivaa. Mies kyseli missä tuo vieras mies piti käsiään, vaihdoinko puhelinnumeroita (?!), hyväilikö mies samalla. Nyt mies pitää edelleen mykkäkoulua.
En tiedä kumman käytös järkyttää eniten, mieheni vai kaverini. Vai teinkö sittenkin itse väärin?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta nenä takaraivoon. Haluaa tahalleen pilata sun parisuhteen. Ei kannata pitää mitää yhteyttä tuollaiseen, on vielä noin helvetin kierokin että ties mitä saa aikaiseksi sun selän takana.

Vierailija
22/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit jotain, josta tiesit miehesi suuttuvan...eli oletko te määritelleet teidän suhteessa, että muiden kanssa ei esim. tanssita? Kerjäsit käsi kyynärpäätä myöden verta nenästäsi ja nyt sinä olet se viaton uhri? Pettämistä on kaikki mistä tietää puolison suuttuvan.

Tuohan on ihan paska määritelmä. Mitä jos olisi parisuhteessa, jossa kumppani on sairaalloisen mustasukkainen ja ei pidä siitäkään, että puoliso tervehtii kaupan kassaa. Olisiko se muka pettämistä, jos puoliso sattuisi vastaamaan kassan tervehdykseen?

Jos ap on miehensä kanssa puhuneet YHDESSÄ läpi, että muiden kanssa ei tanssita sillä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden tai kaupan kassan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap. Miten on tämä tanssi asia teidän suhteessa määritelty?

Tiesit, että mies suuttuu ja olisit asian salannut, joten asiasta on ainakin keskustelu ja lupauksiakin tehty?

Vierailija
24/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko noin läheisissä väleissä olla vieraiden miesten kanssa niin kannattaisiko pysyä sinkkuna!

Läheisissä väleissä vieraiden miesten kanssa? Jos tanssii yhden tanssin??? Mikä Mohammad se siellä huutelee? :D :D :D

Vierailija
25/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesit, että mies suuttuu ja olisit asian salannut, joten asiasta on ainakin keskustelu ja lupauksiakin tehty?

Ap luopui tanssimisesta, kun mies ei tästä pitänyt. Jotkut raamit on ainakin luotu.

Vierailija
26/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten kävin vielä tanssimassa mutta sitten mies käski lopettaa tanssimisen kokonaan. Ajattelin että olen sitten tanssimatta jos se noin kamalaa on. Kuitenkaan en nyt näe tätä pettämisenä vaikka yhden tanssin tanssinkin. Ap

Vierailija
27/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että tykkäät tanssimisesta ja koska hän ei viitsi opetella, sinulla on oikeus käydä tanssimassa. Jos ei mene perille, kiellä mieheltäsi jokin juttu mistä hän pitää. Sano että käyt joskus tanssimassa muiden kanssa tai mies tulee tanssikurssille opettelemaan. Voit vielä yrittää selventää että tanssiminen ei ole seksuaalista etkä ole kiinnostunut muista miehistä.

En katselisi itse päivääkään murjottavaa miestä.

Vierailija
28/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mies kaveriksesi katsomaan esimerkiksi lavatanssikurssille. Näkisi mies ettei siellä todellakaan ole mitään seksuaalissävytteistä.

Vierailija
29/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, nämä vastaukset ovat monet kovin yksioikoisia, mutta niissä piilee totuuden siemen.

MIehesi mustasukkaisuus ei ole normaalia. Tarve kontrolloida aikuista ihmistä tuolla tavoin on hälyttävä merkki. Kerroit miehesi 'käskeneen' sinun olla tanssimatta ja luopuneesi siitä, vaikka pidät tanssimisesta paljon. Ei parisuhteissa käsketä, niissä neuvotellaan ja sovitaan. Ja jos toinen pitää jostain paljon, kuten sinä tanssimisesta, yritetään toimia niin, että se olisi mahdollista.

Mieti, miksi jäisit tuohon suhteeseen. Kontrollointitarve ja sairas mustasukkaisuus ovat valitettavan usein ensiaskelia parisuhdeväkivaltaan. Kun asiat alkavat pikkuhiljaa, ne tuntuvat normaaleilta, ja lopulta on vaikea ymmärtää, miten on tultu siihen lopputulokseen, että siippa ei päästä jumppaan, on karkottanut kaikki vanhat ystävät ja lyö nyrkillä, jos pyykit on levittämättä tai kaupassa meni vartti odotettua pidempään.

Toinen asia on tämä ystäväsi. En ala arvuuttelemaan hänen motiivejaan, mutta käytös ei ole ystävän käytöstä. Hän itse ensin yllytti sinua tanssimaan ja sen jälkeen kertoi sen kuvien kera miehellesi, jonka tiesi suuttuvan. Puhumatta kanssasi asiasta tai varoittamatta. Kuten joku sanoi, tuollaisen voi siirtää vihamiesten luokkaan. Et tarvitse moista ystävää.

Mieti, millaisten ihmisten kanssa haluat elämääsi elää ja vapaa-aikaasi viettää. Aikuinen ihminen saa itse päättää, mitä tekee, ja tällä hetkellä tilanteesi ei ole sellainen.

Vierailija
30/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin sekä kaverin, että miehen ja hankkisin parempia tuttavia. Ja tanssisin monta iltaa viikossa ja nauttisin elämästä!

Vierailija
31/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP vielä linjoilla? Mitä ajatuksia nämä vastaukset herättävät?

Ei kuulostaa yhtään sellaisilta ihmissuhteilta, joita kannattaa jatkaa. Kumpaakaan.

Vierailija
32/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia tässä itseäni kiinnostaa. Millaista tanssia se oli? Reivaamista ja joraamista, hitaita rakkauslauluja joissa kädet toisen kaulan ja vartalon ympärillä, vaiko lavatanssityylistä eli ns. perinteistä?

Vierailija
33/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olet jo itsekin todennut, niin tuollainen "ystävä" ei ole oikea ystävä, vaan haluaa sinulle vain pahaa.

Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen. Ei ole normaalia että puolisolta joutuu piilottelemaan asioita, joten kannattaa miettiä miksi teet niin. Vaikka tekisit virheen, siitä pitäisi pystyä puhumaan puolison kanssa. Minusta on outoa että olet edes suostunut jättämään tanssimisen, jos et mielestäsi tee mitään väärin. Miehellesi se kertoo siitä että tiedät tehneesi jotain väärää ja sen takia olet lopettanut sen. Ja nyt yhtäkkiä mies saa selville että tanssit salassa.

Opettele ennemmin pitämään pääsi ja keskustelemaan kunnolla miehesi kanssa. Selitä, että tanssimisessa ei ole mitään pahaa eikä se ole mitenkään seksuaalissävytteistä. Kysy häneltä miksi et saisi tanssia. Sano suoraan jos asia ei ole niin kuin miehesi luulee. Kerro hänelle kuinka rakastat tanssimista ja mitä rakastat siinä. Järkevä mies huomaisi kuinka onnelliseksi siitä tulet ja antaisi sinun jatkaa sitä. Vakuuta hänelle että rakastat häntä, et aio pettää ja että tanssiminen ei ole pettämistä. Parisuhteessa on pakko opetella luottamaan toiseen että homma toimisi. Jos miehesi ei halua luottaa sinuun, miksi haluat olla hänen kanssaan? Eikö sinusta ole kauheaa mitä kaikkea hän ajattelee sinusta, eli että haluat pettää häntä ja teet niin heti kun on mahdollisuus? On tietyissä rajoissa normaalia pelätä että toinen pettää, mutta se on asia mikä mustasukkaisen pitää käsitellä omassa päässään, ei ole puolison tehtävä suostua joka oikkuun joita mustasukkainen sattuu keksimään.

Vierailija
34/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan keskustelet vakavasti miehen kanssa teidän "parisuhdesäännöistä" uudestaan. Sääntöjen pitäisi olla reiluja molempia kohtaan eikä saisi kuitenkaan estää normaalia elämää.

Tuollaisen kaverin heivaisin heti joka haluaa aiheuttaa riitaa ja draamaa. Kaveri on varmasti ihastunut itse mieheesi tai mustasukkainen teidän suhteesta tai vain ilkeä kusipää tai kaikkea näitä.

Sano suoraan kaverille että nyt teki viimeisen temppunsa ja ei tarvitse enää ikinä olla yhteyksissä. Pidä kerrankin puolesi äläkä anna toisen kävellä ylitsesi.

Vierailija
35/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No provoltahan juttu tietysti vaikuttaa, eräänlaiselta hienovaraisesti muotoillulta versiolta tuosta "haluaisitko tietää, jos sinua petetään" -aloituksesta :)

Mutta vastataan nyt silti: ap. teki itse väärin, jos hän on miehensä kanssa sopinut, ettei vieraiden kanssa tanssita, mutta silti tanssii. Ap:n kaveri on kaksimielinen, kun usutti ap:tä sopimusrikkomukseen (jos siis kerran tiesi tilanteesta) ja siten hänen motiivinsa on kyseenalainen.

Vierailija
36/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tanssinut vuosiin ja rakastan tanssimista. Luovuin tanssista koska mies ei pitänyt siitä että tanssin vieraiden miesten kanssa ja hän itse ei osaa tanssia eikä halua opetella.

Ravintolassa sitten lauantaina mua tultiin hakemaan tanssimaan ja jostain syystä suostuinkin. Kaverikin rohkaisi että kyllä sä nyt yhden tanssin voit tanssia. Olisin tanssinut mielelläni vaikka koko illan mutta jätin siihen yhteen tanssiin. Vähän harmitti se yksikin tanssi koska tiesin että mieheni ei siitä tykkäisi.

No mitä teki kaverini? Otti kuvan minusta tanssimassa tuntemattoman miehen kanssa ja lähetti sen sunnuntaina aamulla miehelleni facebookin kautta! (En tiennyt että kaveri oli ottanut kuvan.) Mies suuttui miksi en ollut kertonut ja kyseli nautinko tanssista. Sanoin että olihan se ihan kivaa. Mies kyseli missä tuo vieras mies piti käsiään, vaihdoinko puhelinnumeroita (?!), hyväilikö mies samalla. Nyt mies pitää edelleen mykkäkoulua.

En tiedä kumman käytös järkyttää eniten, mieheni vai kaverini. Vai teinkö sittenkin itse väärin?

Ei jumaleisson nyt. Nuo molemmat käyttäytyvät idioottimaisesti. Ensinnäkin en katselisi tuollaista kumppania hetkeäkään. Miksi olet luopunut jostain mistä pidet toisen takia? Toiseksi, ei olisi kyllä tuollainen "kaveri" enää kaverini. 

Asutko sinä jossain tuppukylässä, vai mistä löytyy noin tympeitä ihmisiä.

Vierailija
37/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP? Joko annoit kaverille ja miehelle kenkää?

Vierailija
38/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää myös miehelle.

Vierailija
39/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä huutelee provoa, mutta minulle tuo on arkipäivää - ei tosin tuo historian huonoin ystävä, vaan tanssimisen kieltänyt mies. Ihan tolkun ihminen muuten, mutta ei pitkienkään vääntöjen jälkeen suostunut tanssimiseeni, vaikka kaikki asiat käytiin läpi satoja kertoja. Minäkin jätin tanssin, ja nyt vuosienkin jälkeen ikävöin sitä. Ap, tunnen tuskasi "väärin tekemisestä", mutta olen itsekin alkanut miettiä, onko tanssikiellossa mitään järkeä. No ei ole. Ole rohkeampi kuin minä, jatka tanssia ja unohda tuo inhottava "ystävä". Kaikkea hyvää!

Vierailija
40/47 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miksi ihmiset jaksavat vastailla näihin provoavauksiin???