Lapsiperheet on aivan älyttömän itsekkäitä, nimenomaan pienten lasten vanhemmat!!!
Mikään ei koske teitä koska teillä on ne pienet kiukkuiset lapsenne!! Tuli mieleen tuosta kärryjen jättö keskustelusta, sielläkin oletatte että eihän nyt TEIDÄN tarvitse viedä ostoskärryjä takaisin paikoilleen koska teillähän on PIENIÄ LAPSIA, tsiisus sentään!!!!!!!!!
Ja joku vielä kehtaakin väittää veloja itsekkäiksi!
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sen verran nuori että ei ole lapsia ja tottaikai käytöstavat on osattava. MUTTA: Heidän lapset ovat tulevaisuus ja luultavasti elävät joku 50vuotta tällä planeetalla sen jälkeen kuin teidän mitätön VELA elämänne on jo kadonnut unholaan
Tunnen useita veloja. Yksi on lääkäri, yksi kätilö ja yhdellä oma yritys pystyssä. Kyllä ne velatkin kuule tekee tämän yhteiskunnan eteen jotain! Että ei tee lastenteko kenestäkään parempaa.
Mutta mitä järkeä on kilpailla siitä kuka on paras?
Kun kilpailu tai leikki on sellainen jossa yhdessä rakennetaan parempaa jossa on parempi olla yhdessä. Tuo vastakkain asettelu vain lisää eripuraa.
Jos oikeasti olisit ylpeä tuntemistasi Veloista niin nimeäisit heidät nimeltä.
Koska vastapuoli olettaa vain että valehtelet.
Siksi ei ole järkevää kilpailla väärissä asioissa jotka johtavat energian haaskaukseen yhteisen hyvän sijaan.
Tajuat kai että asettelusi on kuin järjettömän rasvaniskan nyrkkeilyottelu.
Olette meidän lukijoiden silmissä typeryksiä. Kun tajuat tämän niin ehkä parannat käytöstäsi ja sisäistä ajatteluasi takaisin raiteille.
Veturinkuljettaja ja ylin nuhtelija. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen sen verran nuori että ei ole lapsia ja tottaikai käytöstavat on osattava. MUTTA: Heidän lapset ovat tulevaisuus ja luultavasti elävät joku 50vuotta tällä planeetalla sen jälkeen kuin teidän mitätön VELA elämänne on jo kadonnut unholaan
Tunnen useita veloja. Yksi on lääkäri, yksi kätilö ja yhdellä oma yritys pystyssä. Kyllä ne velatkin kuule tekee tämän yhteiskunnan eteen jotain! Että ei tee lastenteko kenestäkään parempaa.
En tiedä mutta ainakin täällä oli se yksi paukapää joka kuvitteli että paras ja fiksuin on se joka käskee muita ja muut tottelee...
Ehkä joillekin on tärkeämpää olla parhaita ja fiksuimpia mutta sitten perimmäisen ongelman ratkaisu on yhdentekevä. Kunhan on itse paras ja fiksuin :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti vain tyhmät lisääntyy todella paljon.
Onko tyhmää siis lisääntyä?
Vai onko tyhmää lisääntyä todella paljon?
Onko viisasta lisääntyä todella vähän?
Vai lisääntyykö tyhmyys vanhemmilta lapsille?
Onko kehitysvammainen tyhmä mielestäsi?
Olitko sinä tyhmä kirjoittaessasi tuon tyhmän lauseen?
Haluaisin että et välttämättä vastaa esittämiini kysymyksiin vaan perustelet tuon lainaamani lauseen järkevästi ja monitahoisesti siten että sadat lukijat tällä luennolla ymmärtävät sen siten mitä se tarkoittaa sinulta meille.
Nuo asettamani kysymykset ovat sitten lisäläksyä sinulle. Luettuasi alat pohtimaan niitä mielessäsi.
Sitten mietit kysymystäsi myöhemmin uudestaan ja aloitat syvän häpeän.
im da boss kirjoitti:
Veturinkuljettaja ja ylin nuhtelija. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta ainakin täällä oli se yksi paukapää joka kuvitteli että paras ja fiksuin on se joka käskee muita ja muut tottelee...
Ehkä joillekin on tärkeämpää olla parhaita ja fiksuimpia mutta sitten perimmäisen ongelman ratkaisu on yhdentekevä. Kunhan on itse paras ja fiksuin :D :D :D
Trump linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Mikä se leffa oli, jossa ihmiskunta oli menettänyt lisääntymiskykynsä? Uutisissa kerrottiin, kun maailman nuorin ihminen täytti 10 v tms.
Children of Men
Ihan vaan lisähuomautuksena lapsiperheiden itsekkyyteen,niin onko aivan pakko kävellä esim. 4 henkisen perheen rivinä vierekkäin kadulla? Et pääse ohi,et sitten millään. Sama toistuu risteilyillä käytävillä ja terminaali"putkissa". Tsiisus kuinka raivostuttavaa.
Autokärryjä en vie koskaan takaisin sisälle, mutta muut kyllä jätän niille kuuluvalle paikalle:)
Pitää saada auto oven viereen ja kaupassa ollan valmiita kävelemään hyllyjen väliä 3 kilsaa siksakkia, mutta tyhjien kärryjen palautus 10 metriä on liikaa...huh huh, hiki voi tulla.
Olen nähnyt ostoskärryt kerrostaloni edessä, lenkkipolun varrella ojassa, hissiaulassa parkkihallin yläpuolella...
Kylläpäs tällä palstalla aina yleistetään ja lytätään lapsiperheitä :D ei uskoisi että tää on vauvapalsta.
Jos jotain häiritsee naapurista kantautuva vauvanitku, niin kannattaisi ehkä itse muuttaa pois sieltä kerrostalosta. Kerrostaloissa pitää kestää normaaleja elämisen ääniä.
Ihan autottomana tiedustelisin, millainen "liikennemerkki" on lapsiperhepysäköinti?
Vierailija kirjoitti:
Ihan autottomana tiedustelisin, millainen "liikennemerkki" on lapsiperhepysäköinti?
Ei mitään lainsuojaa kuten invapaikoilla. Yhtä hyvin kauppa voisi laittaa paikat koiraperheille, sinkuille, hot sexy mamoille tai kenelle vaan jolle haluaa. Noiden paikkojen käytön valvominen kuuluu myös alueen haltijalle itselleen - sakkoa siitä ei voi saada, koska ei ole lainoppillista määritelmää sitiä, mikä on sallittu kriteeri lapsiperheelle kuten taas invamerkeille on myöntäjät. Tai no lain mukaan 18v asti ollaan alaikäisiä niin kaipa kuka vaan max 18v:n kanssa matkaava on lapsiperhe. Mutta ei mitään juridista arvoa. Kauppa toki itse saa asiakkaan ajaa pois lapsiperhepaikalta, mutta tuskinpa tekee.
Olen varmaan ainoa aikuinen ihminen joka ei ole koskaan käyttänyt ostoskärryjä. Ja tämä on ihan tosi. Tuli vain mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kauppias voisi palkata jonkun hoitamaan kärryjen keräyksen ja kukaties jopa auttamaan ostosten kuljettamisessa ja autoon pakkaamisessa niitä, joilla kädet loppuu kesken.
Ja palvelun hinta suoraan kaikkien nostoksiin... Henkilön palkkaaminen on tosi kallista.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tällä palstalla aina yleistetään ja lytätään lapsiperheitä :D ei uskoisi että tää on vauvapalsta.
Jos jotain häiritsee naapurista kantautuva vauvanitku, niin kannattaisi ehkä itse muuttaa pois sieltä kerrostalosta. Kerrostaloissa pitää kestää normaaleja elämisen ääniä.
Kaikki ymmärtävät, että vauvat itkee. Nykyisin vaan tapaa näitä tyyliin 6-vuotiaitakin, jotka edelleen vollottavat kuin vastasyntyneet primitiivitarpeisiinsa, koska ei ole viitsitty, osattu tai jaksettu kasvattaa.
Tässä keskustelussa ei ole kyse siitä, etteikö ymmärrettäisi sitä, mikä on lapselle normaalia. Ihmetellään sitä kun sitä normaalia kasvatusta ei tehdä.
Tekin olette olleet lapsia. Ihmisiä ei olisi ilman lapsiperheitä sekoilemassa ympäriinsä. Mutta harmi että ihmiset unohtavat käytöksen tuolla tavalla. Aika paljon olet ap selkeästi havainnoinut tälläistä lapsiperheiden perseilyä. Oletko kaupan henkilökuntaa?
Kaikenlaista hassua te tollot täällä jauhattekin. Terveisin, kolmen lapsen isä.
luento kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että et välttämättä vastaa esittämiini kysymyksiin vaan perustelet tuon lainaamani lauseen järkevästi ja monitahoisesti siten että sadat lukijat tällä luennolla ymmärtävät sen siten mitä se tarkoittaa sinulta meille.
Nuo asettamani kysymykset ovat sitten lisäläksyä sinulle. Luettuasi alat pohtimaan niitä mielessäsi.
Taidat itse kuulua näihin "kognitiivisesti rajoittuneisiin" kun et tajua mitä tuolla lauseella haetaan. Tyhmyys lisääntyy koska tyhmät ihmiset lisääntyvät holtittomasti. Tyhmä ihminen elää yhteiskunnan tuella koska ei pysty itseään elättämään tyhmyydestään johtuen ja porsii sitten sen 4-8 lasta nauttimaan myös yhteiskunnan tukijärjestelmästä sekä vanhempiensa antamasta heikon kognition perimälahjasta. Älykkäät ja koulutetut ihmiset tekevät uraa ja lapset tulee kuvioihin sen verta myöhään että osa jää tahattomasti tai tahallisesti lapsettomiksi eikä laita näitä yhteiskunnan kannalta parempia geenejään eteenpäin. Toki myös ympäristötekijät vaikuttavat ihmisen älykkyyteen, mutta valitettavasti usein tyhmät ihmiset eivät myöskään ymmärrä opettaa lapsilleen kouluttautumisen ja työnteon tärkeyttä koska "kela on meille velkaa!" ja kouluttautuminen on herroille kumartamista. Poliittisesti korrektimmin puhutaan köyhyyden ja huono-osaisuuden periytymisestä, vaikka suurin tekijä on kuitenkin se alhainen kognitio.
Vierailija kirjoitti:
luento kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse kuulua näihin "kognitiivisesti rajoittuneisiin" kun et tajua mitä tuolla lauseella haetaan. Tyhmyys lisääntyy koska tyhmät ihmiset lisääntyvät holtittomasti. Tyhmä ihminen elää yhteiskunnan tuella koska ei pysty itseään elättämään tyhmyydestään johtuen ja porsii sitten sen 4-8 lasta nauttimaan myös yhteiskunnan tukijärjestelmästä sekä vanhempiensa antamasta heikon kognition perimälahjasta. Älykkäät ja koulutetut ihmiset tekevät uraa ja lapset tulee kuvioihin sen verta myöhään että osa jää tahattomasti tai tahallisesti lapsettomiksi eikä laita näitä yhteiskunnan kannalta parempia geenejään eteenpäin. Toki myös ympäristötekijät vaikuttavat ihmisen älykkyyteen, mutta valitettavasti usein tyhmät ihmiset eivät myöskään ymmärrä opettaa lapsilleen kouluttautumisen ja työnteon tärkeyttä koska "kela on meille velkaa!" ja kouluttautuminen on herroille kumartamista. Poliittisesti korrektimmin puhutaan köyhyyden ja huono-osaisuuden periytymisestä, vaikka suurin tekijä on kuitenkin se alhainen kognitio.
Ihan viisaalta suunnitelmaltahan se vaikuttaa. Olen ylpeä lausunnostasi. Olet pähkäillyt asiaa. Mieti kuitenkin vielä syvällisemmin.
Muistahan se sisäinen hyvä käytös. Tuo mitä viljelet on huonoa. Haluatko olla huono viljelijä vai hyvä esikuva nuoremmalle sukupolvelle?
Minä en menetä toivoa sinun suhteesi. Uskon että löydät myös kolikon kääntöpuolen.