Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheet on aivan älyttömän itsekkäitä, nimenomaan pienten lasten vanhemmat!!!

Vierailija
18.04.2017 |

Mikään ei koske teitä koska teillä on ne pienet kiukkuiset lapsenne!! Tuli mieleen tuosta kärryjen jättö keskustelusta, sielläkin oletatte että eihän nyt TEIDÄN tarvitse viedä ostoskärryjä takaisin paikoilleen koska teillähän on PIENIÄ LAPSIA, tsiisus sentään!!!!!!!!!

Ja joku vielä kehtaakin väittää veloja itsekkäiksi!

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

User1303 kirjoitti:

VelaPena kirjoitti:

Meillä ulkoiluvälinevarastossa on stiiga. Sellainen ratillinen stiiga jolla lasketaan mäkeä. Keskellä kesää se on siellä ja se melkein osuu käyräsarviseeni.

Toinen asia mikä minua ahdistaa on hiekkalelut laatikossa.

En ole koskaan sietänyt hiekkaleluja laatikossa. Miksi ne ei voi olla hiekkalaatikolla??

Vähän sama jos laittaisin tiskipöytäni vierelle sukset.

Miksi vitussa lapsiperheiden pitää tulla samaan aikaan rappukäytävään ja varata se hissi?

Itse asun yläkerrassa ja alakerran lapsiperhe varaa aina hissin lastenvaunuilleen ennen minua ja minun pitää sitten kävellä raput alas. Kyseessä on kaksikerroksinen kerrostalo.

Tekisi mieli potkaista kyseisen perheen autoa ja sylkeä päin näköä mutta eihän sitä voi tehdä naapurisovun takia.

Välillä vaan pistää vihaksi lapsiperheet ja etenkin lapset. Miksi lasten pitää aina leikkiä pitkin päivää ja olla niin vitun lapsellisia. Etenkin se stiiga sielä pyörävarastossa itkettää. Tälläisinä hetkinä tekisi mieli purra puukauhaa täysiä ja huutaa tyynyyn. Sen verran tässä on lapsiperheitä joutunut kestämään kerrostalossa.

Ärsyttää.

Eiköhän tämän tekstin kirjoittaja ole se lapsellinen?

Hiekkalelut laatikossa ? Mitähän kirjoittaja mahtaa tarkoittaa?

Tulee mieleen että onkohan pena ihan oikeasti vela vai onko hän vain pena?

Luulen ettei tällä penalla ole kaikki hiekkalelut laatikossa :D tshi hih tsi hihi

Vierailija
202/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaaa kirjoitti:

ei minua häirinnyt vaikka tiesin pojan odottavan kupla otsassa, kaikkea kun ei elämässä aina nyt vain heti saa ja poika oli kyllä sen ikäinen että hetken pystyi jo pidättämään.

Ei se pidätyskyky iästä ole kiinni. Jos on kova hätä niin aika sadisti saa olla jos ei voi päästää vessaan sitä jolla on kova hätä. Etenkin kun kyseessä on vielä lapsi. Voin kuvitella miten julmasti mulkaisit lasta jolla oli kakka jo puolillaan pöksyssä. Seisoit kylmästi nenä pystyssä ja tuijotit käsi täristen kovana vessan oven kahvalla lasta ja äitiä. Vähän tärisit koska sinua jännitti vastustaa korkeammassa yhteiskunnallisessa asemassa olevaa naista. Lapsiperheethän ovat hierarkiassa kautta aikain olleet korkeammassa asemassa ja arvostetumpia kuin lapsettomat. Siinä ei ole mitään pahaa vaan se on yhteiskunnallinen järjestys. Jo kuninkaat kirjoittivat nämä säännöt kivipaaseille kansan nähtäväksi ja niitä noudatettiin koska yhteiskuntajärjestys oli yhtä kuin Jumala.

Voin kuvitella ilmettäsi kun istuit sielä vessassa ja oven ulkopuolella oleva lapsi pidätteli hätäänsä se kakka puoliksi pöksyssä itkien. Hymyilit ilkeästi ja pyyhit ahnaasti takapuoltasi kunnes se alkoi vuotamaan verta. Viivyttelit niistämällä nenääsi ja pesit oikein huolellisesti käsiäsi. Sitten puuteroit nenäsi koska se on niin pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VelojenVela kirjoitti:

Voitto Kosto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m85 kirjoitti:

joo, sama pätee myös taloyhtiön säännöissä, lapsiperheitä ei ilmeisesti koske yleinen kotirauha sitten millään, pitää saada ulvoa kellon ympäri

Taloyhtiössämme parin perheen lapset leikkivät parkkipaikalla, koska pihan leikkikenttä on kuulemma ihan olematon. Näiden perheiden mielestä on autoilijoiden tehtävä ja velvollisuus varoa niitä muiden autojen takaa syöksähtäviä lapsia, ei heidän tehtävänsä vahtia lapsia tai käskeä heidän pysyä leikkikentällä.

Voi niiden päällekin ajaa jos sitä ajattelit. Toki sitten pitää ottaa vastuu seuraamuksista.

Sitähän tässä ajetaan takaa että pitäisi saada ajaa päälle ja nauraa että vitun kakarat kun ette osaa varoa liikennettä.

Se vaan on usein niin että on olemassa sellaisia aikuisia ihmisiä jotka ajaisivat muiden päälle ihan tahalleen jos siitä ei tulisi seuraamuksia. Olen nähnyt kun eläinten päälle on ajettu ihan tahallaan. Oikein kiihdytetty ja ajettu tiehensä.

Oli siinä katsottavaa kun kyyhky lennähti kumppaninsa vierelle katsomaan kun elämänkumppani oli tohjona. Yritti nokalla kääntää ja elvyyttää eloon...

Sellaisia kuskeja on olemassa. Voisit ihan vanhemmille sanoa suoraan että tekee mieli ajaa lasten päälle että pitäkää ne lapset poissa koska et kykene hillitsemään kaasujalkaasi.

No huh huh mikä viesti. Mitäpä jos asia onkin niin ettet ite välitä lapsistas ja annat niitten pyöriä autojen edessä miten lystää? Ihan sama vaikka menis keskelle ajotietä leikkimään niin autolijoitten vika? Ei siellä parkkipaikalla kukaan täysiä aja tai aja tahallaan päälle vaan varmaan toivois et ois silmät selässä ja niskassaki että näkis ne lapset! Et varmaan mieti omalle kohalles jos joku lapsi yhtäkkiä varottamatta tulee autos eteen vaikka miten valppaana olisit.

Et etene mihinkään siirtämällä kiveä takaisin minulle.

Minä annan kiven takaisin sinulle ja sinä vain siirrät sen takaisin minulle.

Yritä nyt hyvä ihminen ajatella järkevästi eläkä pelaa kumpi on parempi peliä.

Minä voitin jo. Sillä en pelaa voitosta.

Jotenkin järkyttävää että kaksi vanhempaa jankuttaa mitättömästä asiasta ja rakentaa siitä itselleen taistelun vaikka lapset ovat vaarassa.

Siinä näkee miten ego sumentaa ajattelukyvyn.

Oletko kolmas henkilö vai ensimmäinen vai toinen?

Minua kiinnostaa kumpi voitti sanailun.

Vierailija
204/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan lisähuomautuksena lapsiperheiden itsekkyyteen,niin onko aivan pakko kävellä esim. 4 henkisen perheen rivinä vierekkäin kadulla? Et pääse ohi,et sitten millään. Sama toistuu risteilyillä käytävillä ja terminaali"putkissa". Tsiisus kuinka raivostuttavaa.

Tämä! Todella raivostuttavaa, semminkin kun nämä ovat juuri niitä ankan tahtia lyllertäviä seurueita. Jouduin juuri tänään kulkemaan etanan tahtia (Hgin) Kampin Lidlissä kaupan kapeimmassa pullonkaulakohdassa, paistopisteen edessä. Joku äiti kulki muina miehinä rauhallista tallustelutahtia käsi kädessä lettipäisen tyttärensä kanssa niin, että käytävällä eivät muut päässeet kulkemaan kumpaankaan suuntaan. Äidin ja tyttären takana oli kymmenen hengen turhautunut jono tallustamassa samaan etanatahtiin ja heidän naamojensa edessä myös kymmenisen asiakasta odotti kärsivällisesti etanatallustajien ohimenoa, jotta pääsevät kulkemaan vastakkaiseen suuntaan. Käsi kädessä ja rinnakkain blokkasivat siis koko käytävän. Äiti taatusti näki tilanteen ainakin edessään, mutta tallusteli vaan koska Minulla on Lapsi ja Minulla on Oikeus.

Olisinkin ollut tämän ääliömutsin perässä niin olisin koputtanut olkaan ja kehottanut huomioimaan muutkin, mutta olin ehkä viides siinä jonossa hänen perässään.

Onko niin, että vanhemmuus vie joillain (huom ei siis kaikilla!) täysin kyvyn huomioida muita kuin itseään ja omaa lastaan? Ihan normaalit käyttäytymisen alkeet tuntuvat unohtuvan. On tälle varmaan joku ihan hormonaalinen selityskin, mutta se ei poista ilmiön ärsyttävyyttä.

Vierailija
205/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan lisähuomautuksena lapsiperheiden itsekkyyteen,niin onko aivan pakko kävellä esim. 4 henkisen perheen rivinä vierekkäin kadulla? Et pääse ohi,et sitten millään. Sama toistuu risteilyillä käytävillä ja terminaali"putkissa". Tsiisus kuinka raivostuttavaa.

Tämä! Todella raivostuttavaa, semminkin kun nämä ovat juuri niitä ankan tahtia lyllertäviä seurueita. Jouduin juuri tänään kulkemaan etanan tahtia (Hgin) Kampin Lidlissä kaupan kapeimmassa pullonkaulakohdassa, paistopisteen edessä. Joku äiti kulki muina miehinä rauhallista tallustelutahtia käsi kädessä lettipäisen tyttärensä kanssa niin, että käytävällä eivät muut päässeet kulkemaan kumpaankaan suuntaan. Äidin ja tyttären takana oli kymmenen hengen turhautunut jono tallustamassa samaan etanatahtiin ja heidän naamojensa edessä myös kymmenisen asiakasta odotti kärsivällisesti etanatallustajien ohimenoa, jotta pääsevät kulkemaan vastakkaiseen suuntaan. Käsi kädessä ja rinnakkain blokkasivat siis koko käytävän. Äiti taatusti näki tilanteen ainakin edessään, mutta tallusteli vaan koska Minulla on Lapsi ja Minulla on Oikeus.

Olisinkin ollut tämän ääliömutsin perässä niin olisin koputtanut olkaan ja kehottanut huomioimaan muutkin, mutta olin ehkä viides siinä jonossa hänen perässään.

Onko niin, että vanhemmuus vie joillain (huom ei siis kaikilla!) täysin kyvyn huomioida muita kuin itseään ja omaa lastaan? Ihan normaalit käyttäytymisen alkeet tuntuvat unohtuvan. On tälle varmaan joku ihan hormonaalinen selityskin, mutta se ei poista ilmiön ärsyttävyyttä.

Minäkin kärsin ujoudesta. Joskus ahdistaa kun joku istuu tramissa viereen ja sitten en uskalla sanoa että olisi minun pysäkkini niin jään istumaan paikalle ja myöhästyn töistä. Suomalaiset ovat tyypillisesti ujoja ei helpota asua suurkaupungissa.

Vierailija
206/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän että käytän lapsia kilpenä tai aseena provosoidakseni muita kansalaisia esimerkiksi juuri tukkimalla jalkakäytävät ja ostoshyllyjen välit isolla perseelläni.

Tukenani on mieheni. Hän ei tee sitä mutta seisoo vakaasti ja pelottavasti ja komentelee kovaäänisesti lapsiamme.

Aika harva uskaltaa tulla sanomaan mitään meidän perheelle :)

Kotiäitinä on niin haastavaa olla että on pakko purkautua sitten julkisilla paikoilla muille ihmisille kun ei voi perheellekään kiukutella.

Vierailija
207/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän.En jaksa kävellä. T. Eläkeläinen

Mäkin olen jättänyt. Ihan vaan laiskuuttani. t.työtön =D

Vierailija
208/208 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset