Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiperheet on aivan älyttömän itsekkäitä, nimenomaan pienten lasten vanhemmat!!!

Vierailija
18.04.2017 |

Mikään ei koske teitä koska teillä on ne pienet kiukkuiset lapsenne!! Tuli mieleen tuosta kärryjen jättö keskustelusta, sielläkin oletatte että eihän nyt TEIDÄN tarvitse viedä ostoskärryjä takaisin paikoilleen koska teillähän on PIENIÄ LAPSIA, tsiisus sentään!!!!!!!!!

Ja joku vielä kehtaakin väittää veloja itsekkäiksi!

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ihminen elää yhteiskunnan tuella koska ei pysty itseään elättämään tyhmyydestään johtuen ja porsii sitten sen 4-8 lasta nauttimaan myös yhteiskunnan tukijärjestelmästä sekä vanhempiensa antamasta heikon kognition perimälahjasta.

Peruskoulua ja lukiota käynyt ihminen tietää biologian kursseilta ettei "tyhmyys" periydy :D

Et voi saada viisaasta vain viisasta vaan saat myös tyhmää.

Tuolla kaavallasi esimerkiksi jalostus olisi äärimmäisen helppoa ja geenimanipulaatiota ei tarvittaisi lainkaan jos haluttaisi joku tietty perimä jatkoon :D

Lue pikaisesti biologian perusteet. Tämä selvä?

Mistähän olet nuo tietosi poiminut? Etkä edelleenkään vastannut kysymykseen. Vastaa selvästi ja ajatuksella. Me lukijat odottelemme tulevaa kirjoitustasi innolla.

Ja ilmeisesti yliopiston käynyt ihminen tajuaa että vaikka peruskoulussa kuinka opetetaan että kaikki on samanlaisia eikä toinen ole toistaan älykkäämpi niin asiahan ei todellisuudessa ole näin.

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002834398.html

"ESIMERKIKSI ÄLYKKYYS ja aggressiivisuus vaikuttavat olevan merkittävältä osin perinnöllisiä ominaisuuksia.

Identtisiä kaksosia, tavallisia sisaruksia ja adoptoituja sisaruksia vertailleiden tutkimusten mukaan 45–80 prosenttia ihmisten välisistä älykkyyseroista on selitettävissä geeneillä."

http://www.is.fi/perhe/art-2000001262133.html

"Skotlantilaistutkimuksessa seurattiin yli 12 000 nuorta ikävuosien 14–22 aikana ja tutkittiin heidän älykkyysosamääräänsä. Tutkimuksessa otettiin huomioon nuorten ihonväri, sosiaalinen tausta ja koulutustaso. Tutkimuksessa selvisi, että paras keino ennustaa nuoren älykkyysosamäärä oli verrata sitä äidin älykkyysosamäärään. Äidin ja lapsen älykkyysosamäärissä oli keskimäärin vain 15 pisteen ero.

Älykkyys ei ole tietenkään pelkkää genetiikkaa, vaan siihen vaikuttaa moni muukin asia. On arvioitu, että 40–60 prosenttia älykkyydestä on perinnöllistä. Loput muodostuu ympäristön, virikkeiden ja luonteen vaikutuksesta."

Selvitin viestissäni jo myös ympäristötekijöiden vaikutusta, tyhmä ei esimerkkksk kannusta lastaan opiskelemaan. Mutta tätähän sinä et näemmä ymmärtänyt, joten pitäydyn aikaisemmassa väitteessäsi kognitiivisesta kyvystäsi.

Vierailija
182/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun lapsi mielikuvituksen tuotetta vai alle uhmaikäinen?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Suomessakin lapsiin ja lapsiperheisiin suhtauduttaisiin myönteisemmin jos he käyttäytyisivät siistimmin. Esim. Ranskassa ei tulisi kuuloonkaan että mukulat saa huutaa ja häiritä ravintolassa muita asiakkaita, tai ruokakaupassa paljain käsin näpeltää paistopisteen tuotteita.

Tämä on niin totta. Katselin yksi päivä kaupassa, kun joku lapsi kävi puhaltamalla jokaiseen paistopisteen leivoslaariin. Äiti huuteli jostain kauempaa: "Veeti älä viitsi tehdä noin", mutta ei tehnyt elettäkään, että olisi tullut ottamaan sen lapsen pois. Olin ollut ostamassa donitseja vieraita varten, mutta jäivät kyllä ostamatta.

Pääsiäisenä olimme ravintolassa syömässä. Noin nelivuotias poika pisti hirveän show'n pystyyn siellä, kun ei ilmeisesti tykännyt ruoasta tai jotain. Heitti ensin haarukan, veitset ja servetit lattialle ja meni sitten huutoitkemään pöydän alle loppuajaksi. Vanhemmat söivät ihan rauhassa ruokansa loppuun ja lapsi huusi pöydän alla. Oma aikalailla samanikäinen tyttöni oli ihan tuskissaan, että "voisiko joku viedä tuon pois? En jaksa kuunnella", kun konsertti jatkui ainakin 20min. Oli perheravintolakunniakirjan saanut ravintola, niin ehkä,siksi myöskään tarjoilijat eivät tehneet mitään.

Itse ainakin ymmärrän sen lapsiperheisiin kohdistuvan vihan ja vitutuksen. Ja ihan pienenä vinkkinä niille, jotka kokevat sen kohdistuvan itseensä: kasvattakaa ne lapsenne. Itse en ole koskaan tuntenut sen kohdistuvan suoraan meidän perheeseen, sillä meidän lapsi osaa käyttäytyä eikä häiriköi ketään missään.

Ah, näissä keskusteluissa aina ne omat on kasvatettuja ja muiden kamalia. Juupajuu. Sädekehä oikein kiiltelee.

Kyllä normaali lapsi välillä itkee ja suuttuu, kiusallisissakin paikoissa. Ellei ole "kasvattamalla" peloteltu hiljaiseksi.

Kyllä minunkin lapsi kiukuttelee, mutta ei ikinä pistäisi julkisilla paikoilla tuollaista show'ta pystyyn. Ei koskaan huutaisi ravintolassa, että ruoka on pahaa. Ei koskaan rynnisi pöydän alle kiljumaan. Eikä me vanhemmat todellakaan syötäisi sellaisessa tilanteessa vaan rauhassa loppuun, vaan toinen meistä veisi lapsen ulos, etteivät muut häiriinny ja kertoisi rauhallisesti mikä meni pieleen, että lapsi saisi tilaisuuden oppia, ettei tuollainen käytös ole hyväksyttävää.

Ei minulla ehkä sädekehä kiillä, mutta olen kyllä ylpeä hyväköytöksisestä lapsestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti yksi epämielyttävimpiä ketjuja ikinä täällä avlla.

Vierailija
184/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törttöjä on moneen junaan, mutta se on uskomatonta kyllä miten piittaamattomia toiset lapsiperheet ovat kaikesta ja kaikista muista ympärillään olevasta. Marssitaan joka paikkaan kauhealla metelillä ja kaikki täytyisi saada nyt ja heti koska LAPSET. Sitten nämä samat henkilöt ihmettelevät miksi heidän lapsensa eivät osaa käyttäytyä, vaikka kotoa tuleva malli on se joka lapsille sanelee rajat. Taannoin äiti ja poika meinasivat lupaa kysymättä etuilla vessajonossa, mutta sanoin ääneen että anteeksi se oli kyllä minun vuoroni ja sain kyllä niin happaman katseen ko. äiti-ihmiseltä. Olisin varmasti päästänyt eteeni jonossa jos olisivat kohteliaasti kysyneet mutta kun röyhkeksi heittäytyivät ei minua häirinnyt vaikka tiesin pojan odottavan kupla otsassa, kaikkea kun ei elämässä aina nyt vain heti saa ja poika oli kyllä sen ikäinen että hetken pystyi jo pidättämään.

Vierailija
185/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä: Viestiketjun aloittajan vamhemmat kun olisivat älynneet jättää tekemättä.

:D

Jotenkin super koomista lukea näitä viestejä. Onko aikuiset hieman vajaita?

Vierailija
186/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä onneksi ole tullut tavanneeksi moisia lapsiperheitä ja toivon, ettei itsestänikään moinen joskus tule! Mutta sen ymmärrän, että kun on pieniä lapsia tai useampi lapsi, heitä varten on tehyty kauppojen läheisyyteen autoille omat paikat, jotka ovat hieman leveämpiäkin että saa reilusti oven auki kun lasta ottaa istuimesta pois. Mutta mitä ovat nämä röyhkeät kansalaiset, niin nuoret kuin vanhemmat, jotka niihin parkkeihin menee kun siellä autossa ei lasta ole!?!? Näihin juppeihin on hermo mennyt ja olen muutamalta myöskin kysynyt, että kuinka monta lasta mahtaa autosta löytyä kun perheparkkiin auton ajoi!?!? Kyllä ne lapsettomatkin osaa!

T. Lapseton osaava joka jaksaa kävellä kymmenen askelta pidemmältä kuin lapsiperheiden parkista :D

Vierailija
187/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ihminen elää yhteiskunnan tuella koska ei pysty itseään elättämään tyhmyydestään johtuen ja porsii sitten sen 4-8 lasta nauttimaan myös yhteiskunnan tukijärjestelmästä sekä vanhempiensa antamasta heikon kognition perimälahjasta.

Peruskoulua ja lukiota käynyt ihminen tietää biologian kursseilta ettei "tyhmyys" periydy :D

Tuolla kaavallasi esimerkiksi jalostus olisi äärimmäisen helppoa ja geenimanipulaatiota ei tarvittaisi lainkaan jos haluttaisi joku tietty perimä jatkoon :D

Mistähän olet nuo tietosi poiminut? Etkä edelleenkään vastannut kysymykseen. Vastaa selvästi ja ajatuksella. Me lukijat odottelemme tulevaa kirjoitustasi innolla.

Ja ilmeisesti yliopiston käynyt ihminen tajuaa että vaikka peruskoulussa kuinka opetetaan että kaikki on samanlaisia eikä toinen ole toistaan älykkäämpi niin asiahan ei todellisuudessa ole näin.

"ESIMERKIKSI ÄLYKKYYS ja aggressiivisuus vaikuttavat olevan merkittävältä osin perinnöllisiä ominaisuuksia.

Identtisiä kaksosia, tavallisia sisaruksia ja adoptoituja sisaruksia vertailleiden tutkimusten mukaan 45–80 prosenttia ihmisten välisistä älykkyyseroista on selitettävissä geeneillä."

"Skotlantilaistutkimuksessa seurattiin yli 12 000 nuorta ikävuosien 14–22 aikana ja tutkittiin heidän älykkyysosamääräänsä. Tutkimuksessa otettiin huomioon nuorten ihonväri, sosiaalinen tausta ja koulutustaso. Tutkimuksessa selvisi, että paras keino ennustaa nuoren älykkyysosamäärä oli verrata sitä äidin älykkyysosamäärään. Äidin ja lapsen älykkyysosamäärissä oli keskimäärin vain 15 pisteen ero.

Älykkyys ei ole tietenkään pelkkää genetiikkaa, vaan siihen vaikuttaa moni muukin asia. On arvioitu, että 40–60 prosenttia älykkyydestä on perinnöllistä. Loput muodostuu ympäristön, virikkeiden ja luonteen vaikutuksesta."

Selvitin viestissäni jo myös ympäristötekijöiden vaikutusta, tyhmä ei esimerkkksk kannusta lastaan opiskelemaan. Mutta tätähän sinä et näemmä ymmärtänyt, joten pitäydyn aikaisemmassa väitteessäsi kognitiivisesta kyvystäsi.

Osaatko sitten kertoa meille miksi jalostustyöhön vaaditaan kymmeniä vuosia ellei satojakin että saavutetaan stabiili lajike?

Ja miksi professorin lapsista ei tule professoreja vaan esimerkiksi roskakuski tai marjanpoimija?

btw olen eri henkilö kuin se jolle vastasit aijemmin.

Minä olen biologi ja täytyy todeta ettet ole sisäistänyt hesarin linkkejä alkuunkaan.

Tavallaan nolasit itsesi ja minä voitin tämän väittelyn. Veikkaan ettet tajua edes sitä.

Vierailija
188/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jallo kirjoitti:

Esimerkkinä: Viestiketjun aloittajan vamhemmat kun olisivat älynneet jättää tekemättä.

:D

Jotenkin super koomista lukea näitä viestejä. Onko aikuiset hieman vajaita?

Jos se on koomista niin aikuiset ovat hauskoja eikä vajaita.

Eikai vajaus ole sinulle hauskuuden synonyymi :D? Vai oletko sinä kenties myös vajukki?

Vierailija
189/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sitten kertoa meille miksi jalostustyöhön vaaditaan kymmeniä vuosia ellei satojakin että saavutetaan stabiili lajike?

Ja miksi professorin lapsista ei tule professoreja vaan esimerkiksi roskakuski tai marjanpoimija?

Minä olen biologi ja täytyy todeta ettet ole sisäistänyt hesarin linkkejä alkuunkaan.

Tavallaan nolasit itsesi ja minä voitin tämän väittelyn. Veikkaan ettet tajua edes sitä.

Taidat olla biologi korkeintaan avoimesta yliopistosta jos vertaat lajikkeiden jalostusta ja ihmisten älykkyyden periytymistä. On todettu useassa tutkimuksessa että älykkyys on perinnöllistä ja noissakin laittamissani linkeissä arvioidaan älykkyyden olevan 40-80% perinnöllistä. Laita toki niitä perusteita sille ettei älykkyys periydy lainkaan. Kuten olen todennut ympäristötekijät vaikuttavat paitsi siihen miten älykäs lapsesta tulee myös siihen miten lapsi älykkyyttään käyttää. Professorin lapsi ei todennäköisesti ole tyhmä vaikka alkaisi roskakuskiksi, on aivan älytöntä että kuvittelet älykkyyden ja ammatin olevan tiivis paketti. Hyvinkin mahdollista että joku huonekalumyyjä voi olla oikeasti älykkäämpi kuin professori tai lääkäri, kyse on kunnianhimosta sekä kotoa opitusta mallista.

Vierailija
190/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla biologi korkeintaan avoimesta yliopistosta jos vertaat lajikkeiden jalostusta ja ihmisten älykkyyden periytymistä. On todettu useassa tutkimuksessa että älykkyys on perinnöllistä ja noissakin laittamissani linkeissä arvioidaan älykkyyden olevan 40-80% perinnöllistä. Laita toki niitä perusteita sille ettei älykkyys periydy lainkaan. Kuten olen todennut ympäristötekijät vaikuttavat paitsi siihen miten älykäs lapsesta tulee myös siihen miten lapsi älykkyyttään käyttää. Professorin lapsi ei todennäköisesti ole tyhmä vaikka alkaisi roskakuskiksi, on aivan älytöntä että kuvittelet älykkyyden ja ammatin olevan tiivis paketti. Hyvinkin mahdollista että joku huonekalumyyjä voi olla oikeasti älykkäämpi kuin professori tai lääkäri, kyse on kunnianhimosta sekä kotoa opitusta mallista.

Jos genetiikkaa on vähäänkään tutkinut ja asiantuntijoiden kanssa samassa pöydässä istunut

niin tietää että jälkeläisistä voi tulla ihan mitä tahansa. Se on haulikkoammuntaa. Vain hitlerin saksassa uskottiin että vanhempien lapsista tulee samaa kauraa. Tämähän on todettu jo pitkään liian optimistiseksi arvoksi.

Juuri tämä arvaamattomuus on luonnon keino jolla selviydytään muuttuvissa olosuhteissa joita ei voida ennustaa.

Esimerkiksi jalostustyössä etsitään haluttuja vanhempien kaltaisia ominaisuuksia mutta homma on todellakin neulaa heinäsuovasta menoa. Eli ei todellakaan pidä nuo hesarin linkit paikkaansa. Yhdestä niistä puuttui kokonaan linkki tutkimukseen ja yliopiston nimikin.

Eli eivät ole päteviä tieteellisiä tutkimuksia joilla esimerkiksi lukion biologian 2 kurssi voitaisiin korvata. Perinnöllisyysoppi on vieläkin monella täysin hakusessa. Kehottaisin vähän kertaamaan. Menkääs siitä kertaamaan lapsukaiset hehe

Uusinta uutta on meemit ja niiden vaikutus älykkyyteen.

Minun pitää ihan vakuutella sinua että olen paljon korkeammassa asemassa kuin sinä ja opiskellut näitä asioita kaksikymmentä kuusi vuotta. Että et kehtaa tässä asiassa alkaa väittämään vastaan. Se olisi töykeää ja röyhkeää. En antaisi sitä anteeksi missään nimessä.

Vierailija
191/208 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todettu useassa tutkimuksessa että älykkyys on perinnöllistä ja noissakin laittamissani linkeissä arvioidaan älykkyyden olevan 40-80% perinnöllistä.

Vähän ot, mutta miksi on älykästä olla lisääntymättä?

Sehän on eliöille järkevin keino ladata geenipooli täyteen tulevaisuuden ja muutosten varalle. Esimerkiksi Afrikassa tämä on järkevin keino. On viisautta lisääntyä holtittomasti ja luoda uusia mahdollisuuksia. Tällä tavoin on syntynyt resistensseja ihmisiä malarialle jne.

En oikein usko että se älykkyys jolla sinä pelaat on sitä älykkyyttä jolla maapallolla selvitään tulevaisuudessa tai on selvitty menneisyydessä.

Kenties tuo joukkiosi älykkäistä on tulevaisuuden dinosaurukset. Eli eivät kovin älykkäitä olleet sittenkään.

Kun palataan alkuperäisen äärelle niin pitää muistuttaa että olet väärässä ja minä voitin. Voitin jo ennen keskusteluun ryhtymistä sillä väitteesi oli niin hatara ja täynnä asiavirheitä. Taisit kirjoittaa sen juovuksissa vai?

Vierailija
192/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsivihaa ei oikein voi perustella mitenkään. Etenkään ostoskärryihin liitettynä.

Vierailija
193/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole jättänyt kertaakaan vaikka lapset jossain vaiheessa kaikki 3 oli alle 5 vuotiaita.

Minulla on reumasairaus jonka takia joskus kävely on mahdotonta muutamaa askelta lukuunottamatta, kärryjen kanssa pääsee kävelemään mutta ilman ei. Silloin olen päättänyt jättää kärrit johonkin muualle mutta on sattunut tuuri että olemme ihan katoksen vieressä tai joku ihana ihminen on ottanut kärrin lennosta.

Nykyään isoin lapsi vie kärrit.

Vierailija
194/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todettu useassa tutkimuksessa että älykkyys on perinnöllistä ja noissakin laittamissani linkeissä arvioidaan älykkyyden olevan 40-80% perinnöllistä.

Vähän ot, mutta miksi on älykästä olla lisääntymättä?

Sehän on eliöille järkevin keino ladata geenipooli täyteen tulevaisuuden ja muutosten varalle. Esimerkiksi Afrikassa tämä on järkevin keino. On viisautta lisääntyä holtittomasti ja luoda uusia mahdollisuuksia. Tällä tavoin on syntynyt resistensseja ihmisiä malarialle jne.

En oikein usko että se älykkyys jolla sinä pelaat on sitä älykkyyttä jolla maapallolla selvitään tulevaisuudessa tai on selvitty menneisyydessä.

Kenties tuo joukkiosi älykkäistä on tulevaisuuden dinosaurukset. Eli eivät kovin älykkäitä olleet sittenkään.

Kun palataan alkuperäisen äärelle niin pitää muistuttaa että olet väärässä ja minä voitin. Voitin jo ennen keskusteluun ryhtymistä sillä väitteesi oli niin hatara ja täynnä asiavirheitä. Taisit kirjoittaa sen juovuksissa vai?

Olet kyllä aivan sekaisin, toivottavasti olet ottanut lääkkeesi.

Mutta sovitaan totta toki näin, että koko elämänsä sossun asiakkaana viettävät Pentti ja Mirja 8 kakaran lapsikatraallaan on nimenomaan niitä älykkäitä ihmisiä ja heidän kakaroitaan tulevaisuuden Suomi tarvitsee.

Vierailija
195/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa yleistää tämä koskemaan kaikkia lapsiperheitä. Yhtäkään ostoskärryä en ole jättänyt lojumaan minnekään vaikka kaksi pientä lasta onkin. Kyllä niitä itsekkäitä paskoja löytyy joka ihmisryhmästä. Voisitte idiootit vaikka jättää ne perheparkkipaikat perheille ja viedä sen öky-Audinne jonnekin muualle. Peiliinkin vois katsoa joskus ja miettiä sitä itsekkyyttä toiselta kantilta. Ei sitä kiinnosta olla huomioon ottava kun ei kukaan muukaan sitä ole. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
196/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisiä ollaan ihmisen ainut tehtävä on lisääntyä, joten nyt VELAt vähä kunnioitusta peliin

197/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VelaPena kirjoitti:

Meillä ulkoiluvälinevarastossa on stiiga. Sellainen ratillinen stiiga jolla lasketaan mäkeä. Keskellä kesää se on siellä ja se melkein osuu käyräsarviseeni.

Toinen asia mikä minua ahdistaa on hiekkalelut laatikossa.

En ole koskaan sietänyt hiekkaleluja laatikossa. Miksi ne ei voi olla hiekkalaatikolla??

Vähän sama jos laittaisin tiskipöytäni vierelle sukset.

Miksi vitussa lapsiperheiden pitää tulla samaan aikaan rappukäytävään ja varata se hissi?

Itse asun yläkerrassa ja alakerran lapsiperhe varaa aina hissin lastenvaunuilleen ennen minua ja minun pitää sitten kävellä raput alas. Kyseessä on kaksikerroksinen kerrostalo.

Tekisi mieli potkaista kyseisen perheen autoa ja sylkeä päin näköä mutta eihän sitä voi tehdä naapurisovun takia.

Välillä vaan pistää vihaksi lapsiperheet ja etenkin lapset. Miksi lasten pitää aina leikkiä pitkin päivää ja olla niin vitun lapsellisia. Etenkin se stiiga sielä pyörävarastossa itkettää. Tälläisinä hetkinä tekisi mieli purra puukauhaa täysiä ja huutaa tyynyyn. Sen verran tässä on lapsiperheitä joutunut kestämään kerrostalossa.

Ärsyttää.

Eiköhän tämän tekstin kirjoittaja ole se lapsellinen?

Hiekkalelut laatikossa ? Mitähän kirjoittaja mahtaa tarkoittaa?

Vierailija
198/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en vielä onneksi ole tullut tavanneeksi moisia lapsiperheitä ja toivon, ettei itsestänikään moinen joskus tule! Mutta sen ymmärrän, että kun on pieniä lapsia tai useampi lapsi, heitä varten on tehyty kauppojen läheisyyteen autoille omat paikat, jotka ovat hieman leveämpiäkin että saa reilusti oven auki kun lasta ottaa istuimesta pois. Mutta mitä ovat nämä röyhkeät kansalaiset, niin nuoret kuin vanhemmat, jotka niihin parkkeihin menee kun siellä autossa ei lasta ole!?!? Näihin juppeihin on hermo mennyt ja olen muutamalta myöskin kysynyt, että kuinka monta lasta mahtaa autosta löytyä kun perheparkkiin auton ajoi!?!? Kyllä ne lapsettomatkin osaa!

T. Lapseton osaava joka jaksaa kävellä kymmenen askelta pidemmältä kuin lapsiperheiden parkista :D

Asiaa! Tähän minäkin törmään melkein joka kerta kun kaupassa käyn! Voisivat ne lapsettomatkin ajatella omaa käytöstään!

Vierailija
199/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryjen jättämistä enemmän ärsyttää perheettömien tapa ajaa sinne lapsiperheparkkiin ja viedä näin ollen sitä tarvitsevilta paikan. Sama pätee invapaikkojakin. Minäminäminä....

Vierailija
200/208 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisiä ollaan ihmisen ainut tehtävä on lisääntyä, joten nyt VELAt vähä kunnioitusta peliin

Eliöinä se on ainoa älykäs ratkaisu. Siksi minuakin huvittaa tämän keskustelun älyn periytyminen kun jokaisen eliön ainoa oikea älyllinen toiminto on lisääntyminen.

Kuitenkin pelin henki ei ole sukupuutto niin on aika omituista perustella ettei eliö saisi lisääntyä koska äo on heikompi kuin heikosti lisääntyvällä äo suurella.

Selviytymisen kannalta äo-äly on täysin turha. Etenkin kun ottaa huomioon että heikko äo-yksilöt synnyttävät myös mahdollisuuden korkea äo-tapauksia.

Tämän vuoksi meidän jokaisen tulisi ottaa mallia Afrikasta ja lisääntyä holtittomasti. Ehkäisyvälineiden kehittelijät eivät olleet kovinkaan älykkäitä. Älykkäänä neuvoisin mahdollisimman monia lisääntymään täysin holtittomasti niin työllistetään kaupan henkilökuntaakin korjaamaan ne kärryt sieltä pihalta nättiin jonoon.