Infp, mitä teet työksesi?
Kommentit (105)
Työtön olen, tai no kerran viikossa käyn siivoamassa ja välillä henkilökohtaisen avustajan töitä noin 2-3x kuussa.
Olen kirjailija, tosin en tienaa kun pari sataa euroa sillä vuodessa.
Olen toimitusjohtajana isossa pörssiyhtiössä.
En tee töitä koska töitä ei ole.
Siivoja tällä hetkellä 2x viikossa-
Media-assari, video-editoinnin puolella atm töissä. Myös (korkeampi) koulutus kaupalliselta alalta mutta ne työt ei kiinnosta.
Työtön mielenterveyskuntoutuja täälläkin, ei tietoa millaiseen työhön pystyisin vai pystynkö mihinkään. Useita kokeiluja opiskelujen suhteen ollut.
Ajanvaraaja (lue: puhelintyö). Olin päiväkodissa apulaisena työkkärin kautta 6kk ja sen jälkeen tuurasin siellä poissaoloja jonku aikaa. Pohjana joskus vuonna 2013 saatu media-assarin tutkinto. Ei sillä kyllä mitään täällä pohjoisessa tee. Hakusessa uusi ala, jota lähteä opiskelemaan, ehkä jokin tutkimiseen yms. Liittyvä työ voisi olla sopiva. Haaveilen myös kirjailijan urasta, mutta harva menestyy sillä alalla.
Sisällöntuottaja verkkokaupassa.
Entä jos on on intp eikä infp? Oon työtön. :(
Vierailija kirjoitti:
Infp eli??
Tämä: https://www.16personalities.com/fi/infp-persoonallisuus
Hieman tuli fiilis, että ihmisillä ketjussa meni koko asia ohi ja vastaavat vaan oman työnsä, vaikka ovat muita persoonia kuin INFP.
Uskomatonta (tai ehkä sitten ei) miten samanlaiset urat meillä on. Olen työtön, sitä ennen siivooja ja sitä ennen käsityöläisalalla. Tuntuu ettei persoonani sovi normaaleihin töihin saati uraputkeen.
Työtön, mt-kuntoutuja, hoitoalalla palanut loppuun about 100 kertaa enkä enää ikinä halua joutua siihen jamaan, että pelkään jokaista työpäivääni..
Häkepäivystäjänä kohta 4 vuotta. Ensimmäinen vuosi tuntui raskaalta ja rankemmat puhelut jäi mieleen pyörimään. Nykyään enää harvoin (pl. lasten tapaturmaiset sai sairastumis kuolemat).