Infp, mitä teet työksesi?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, näin moni muu myös työtön/uranlöytäminen hukassa! Itse pätkätöitä eri tstotehtävissä, akateeminen tutkinto takana, nyt työtön jo useemman vuoden. Työelämä ei tunnu olevan meitä varten tällaisenaan! Pitäisikö asioita muuttaa? Miksi haetaan Suomen kaltaisessa maassa ainoastaan yhdenlaisia, ulospäinsuuntautuvia ihmisiä oli työ tai työ?? Tuntuu vähän kuin olis väärälle planeetalle joutunut...
Kun googlaa infp careers, tulos antaa nipun luovien alojen töitä. Taidan oikeasti suunnata sitä kohti, työelämä on ollut epävarmaa silppua tähänkin asti joten ei muuta mitään sillä saralla. Yksi luovan alan tutkinto minulla jo onkin, ja siitä on ollut hyötyä työllistymisen kannalta.
Tehnyt joskus ohjelmointitöitä. Työtön hyvin pitkään sen jälkeen. En jaksanut käydä haastatteluissa enää jossain vaiheessa.
Saispa kassatöitä, mutta rekrytointi taitaa olla perillä luonteesta ja syrjitään sen mukaan surutta.
Kirjoitan tuotekuvauksia verkkokauppaan.
Hei INFP-naiset! Mitä tykkäätte INTP-miehistä?
Olen itse intp, ja tykännyt kaikista kolmesta naisesta, joista olen saanut tavalla tai toisella tietää, että ovat infp:itä. En kuitenkaan ole seurustellut kenenkään heistä kanssa, sillä yksi on varattu, yksi antoi minulle pakit, ja yhtä näen niin harvoin ettei mitään ole päässyt syntymään.
t. intp it-alalla töissä
Vierailija kirjoitti:
Olen itse intp, ja tykännyt kaikista kolmesta naisesta, joista olen saanut tavalla tai toisella tietää, että ovat infp:itä. En kuitenkaan ole seurustellut kenenkään heistä kanssa, sillä yksi on varattu, yksi antoi minulle pakit, ja yhtä näen niin harvoin ettei mitään ole päässyt syntymään.
t. intp it-alalla töissä
Luulisin että tulisimme juttuun ainakin yleisellä tasolla, mutta toisaalta kahden introvertin suhde voi joko toimia tai sitten kaatua esim. puhumattomuuteen. Minulla on kavereina lähinnä ekstrovertteja, jostain syystä. Jaksan kuunnella heitä ja he minua koska puhun vähemmän enkä keskeytä.
Olen lähhoitajana vanhustyössä. T. INFP-mies
Projektikoordinaattorina IT-alalla, kohta jäämässä äitiyslomalle, johon määräaikainen työsuhteeni myös päättyy. Esikoinen tulossa, ja kolmea lasta suht pienellä ikäerolla toivotaan, eli kotosalla olen seuraavat vuodet :)
Niiin onnellinen, että tulee tämä pakollinen tauko työeöämästä. Oon tehnyt täyspäiväisesti töitä (opiskelujenkin ohella) 16-vuotiaasta asti. Ennen kouluttautumista IT-alalle, on tullut kokeiltua kaikenlaista baarimikosta kirjakaupan myyjään, hampurilaisravintolassa oon ollut töissä ja hotellin vastaanotossa, puhelinmyynnissä ja kirjoitustyössä (sisällöntuotanto)... Pahinta on ollut kaikki myyntityö. Varsinkin IT-alan myyntityö :D en tajua miten olenkin ajautunut monesti tuollaisiin supersosiaalisiin toimenkuviin. Työttömänä oon ollut 30-vuotisen elämäni aikana 2 kertaa, kerran 5kk ja kerran 7kk. Viimeiset 5 vuotta vain määräaikaisia pätkätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Projektikoordinaattorina IT-alalla, kohta jäämässä äitiyslomalle, johon määräaikainen työsuhteeni myös päättyy. Esikoinen tulossa, ja kolmea lasta suht pienellä ikäerolla toivotaan, eli kotosalla olen seuraavat vuodet :)
Niiin onnellinen, että tulee tämä pakollinen tauko työeöämästä. Oon tehnyt täyspäiväisesti töitä (opiskelujenkin ohella) 16-vuotiaasta asti. Ennen kouluttautumista IT-alalle, on tullut kokeiltua kaikenlaista baarimikosta kirjakaupan myyjään, hampurilaisravintolassa oon ollut töissä ja hotellin vastaanotossa, puhelinmyynnissä ja kirjoitustyössä (sisällöntuotanto)... Pahinta on ollut kaikki myyntityö. Varsinkin IT-alan myyntityö :D en tajua miten olenkin ajautunut monesti tuollaisiin supersosiaalisiin toimenkuviin. Työttömänä oon ollut 30-vuotisen elämäni aikana 2 kertaa, kerran 5kk ja kerran 7kk. Viimeiset 5 vuotta vain määräaikaisia pätkätöitä.
Mitä kautta kouluttauduit it-alalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta kouluttauduit it-alalle?
AMK:n tietojenkäsittelyn tradenomin tutkinnolla! Kesti 3 vuotta.
Olen kuolemassa Koronaan joten ei sillä väliä.
Vierailija kirjoitti:
t. intp it-alalla töissä
Olen INFP-nainen, joka seurustelee INTP-miehen kanssa. Ihan hyvin tämä suhde toimii yleisesti ottaen, en oikein esim. tiedä miten hyvin parisuhde ekstrovertin kanssa toimisi omalla kohdallani, vaikka suuri osa ystävistäni ekstrovertteja onkin. Isoin ongelma on varmaan se, että INTP tuntuu välillä vähän kylmältä eikä osaa aina ottaa tunteitani huomioon ennen kuin asiat ovat eskaloituneet pahemman kerran. Mutta puhumalla näistäkin selviää.
Nuorempana olin asiakaspalvelutyössä, sittemmin kokkina. Burn out. Nykyisin teen kotisiivousta osa-aikaisena ja koen olevani onnellinen ensimmäistä kertaa työurani aikana!
Pitkäaikaistyötön/elämäntapatyötön. Lähinnä työkkärin palveluissa kun patistelevat - karenssin uhalla. En ole absoluuttisesti työvastainen, en vain tiedä mihin rahkeet riittäisi. Tuntuu että mikään ei sovi. Kyllästyn nopeasti jos työ on liian yksipuolista. Työn pitää olla merkityksellistä. Työ luonnonsuojelun parissa tjsl..
Vierailija kirjoitti:
t. intp it-alalla töissä
Ystäväksi, mikä ettei, kumppaniksi... jaa. Kaikki NJ-tyypit menevät todennäköisesti listan kärkeen aika monella INFP:llä. Mutta sellainen INFP joka arvostaa syvällisiä keskusteluja, älykkyyttä, loogisuutta, itsenäisyyttä ja luovuutta suuresti voisi tykätä INTP:stäkin. Useimmille INFP:ille nämä eivät ole kaikkein tärkeimpiä arvoja, tosin ei turn-offejakaan.
asiantuntijatehtävässä julkisella sektorilla
Uskomatonta, näin moni muu myös työtön/uranlöytäminen hukassa! Itse pätkätöitä eri tstotehtävissä, akateeminen tutkinto takana, nyt työtön jo useemman vuoden. Työelämä ei tunnu olevan meitä varten tällaisenaan! Pitäisikö asioita muuttaa? Miksi haetaan Suomen kaltaisessa maassa ainoastaan yhdenlaisia, ulospäinsuuntautuvia ihmisiä oli työ tai työ?? Tuntuu vähän kuin olis väärälle planeetalle joutunut...