Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyspaljastus: Suvi Hartlin parisuhteessa todella komean miehen kanssa Suhteella epäonninen alku

Vierailija
16.11.2023 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bf16f02d-5e05-4574-a712-7cedd2…

Eipä kauan Suvi ollut sinkku. Onnea paljon uuteen parieuhteeseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei päädy minkään pelimiehen "uhriksi". Sellasethan joskus pyörittää laajempaakin "piiriä" kerralla.

Vierailija
2/22 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että miksi Esko ei napannut Suvia? Luulen, että mahkuja olisi ollut, mutta taitaa mies olla jumissa Martinaan lopun elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mursi nenänsä... onko saanut turpiin heti alkuunsa? :(

Kyllä jos tollaset vaaran merkit tulis, mies on just siinä tutustumisvaiheessa yleensä helpompi laittaa sivuun kuin myöhemmin.

Vierailija
4/22 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais nähdä mikä on hänen mielestään "todella komea".

Vierailija
5/22 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että miksi Esko ei napannut Suvia? Luulen, että mahkuja olisi ollut, mutta taitaa mies olla jumissa Martinaan lopun elämäänsä.

Jos on oikein hyvä ja pitkäaikainen kaveri, ei sen kaveruuden pilaamista useinkaan halua riskeerata vaan että jatkuis sellaisenaan.

Vierailija
6/22 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se tule ainakin someen näytille, jos suhde jatkuu tarpeeksi pitkään.

Vierailija
7/22 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Ihan todella kateellinen siitä, että toiset löytää jonkun elämänsä rakkauden samantien erottuaan edellisestä elämän rakkaudesta. Suoraan sanottuna itkettää.

N42

Vierailija
8/22 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen. Ihan todella kateellinen siitä, että toiset löytää jonkun elämänsä rakkauden samantien erottuaan edellisestä elämän rakkaudesta. Suoraan sanottuna itkettää.

N42

Totta! Ettei vain olisi ollut jo seuraava tiedossa avoimen suhteen jälkeen :)

Vierailija
9/22 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se tule ainakin someen näytille, jos suhde jatkuu tarpeeksi pitkään.

Toivottavasti mies (tai nainen) on tarpeeksi fiksu pysyäkseen poissa julkisuudesta.

Vierailija
10/22 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikein hyvä ja pitkäaikainen kaveri, ei sen kaveruuden pilaamista useinkaan halua riskeerata vaan että jatkuis sellaisenaan.

Pitkäaikainen on tässä tapauksessa kaksi vuotta.

Vierailija
11/22 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palstahullu rienaamassa tätä taas sarjatulella.

Vierailija
12/22 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskustelua".

Vierailija
13/22 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku palstahullu rienaamassa tätä taas sarjatulella.

No jep niin taitaa joku olla. Mutta onhan se Suvi Hartlin ihan jäätävän tyhmän olonen :D Ja kaikki on sitä pakaraa nainu kun on ollut suhteessa. Been there, done that.

Vierailija
14/22 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei poisteta joitain kommentteja? Eihän tuolla tavalla voi toista haukkua vaikka onkin julkkis! Ihan kamalaa käytöstä ihmisiltä. Hävetkää!

Vierailija
15/22 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon edelleen että se on Esko! Esim. Suvi kertoi taannoin, että uuden miesystävän parivuotias iso koira oli yhtäkkiä hypännyt vasten ja nenä murtunut. Esko hoitaa Martinan Nala-koiraa hyvin usein, se on isokoinen ja noin reilu pari vuotta. Sattumaa? Ja sitten oli myös ne Seiskan ottamat hempeilykuvat jostain baarista. Mutta tämä vain spekulointia :D

Vierailija
16/22 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos tollaset vaaran merkit tulis, mies on just siinä tutustumisvaiheessa yleensä helpompi laittaa sivuun kuin myöhemmin.

Täytyy olla iso koira jos sen kanssa leikkiessä onnistuu murtamaan nenänsä. Tai sitten tämä on tosiaan uusi versio perinteisestä oveen törmäämisestä.

Vierailija
17/22 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla iso koira jos sen kanssa leikkiessä onnistuu murtamaan nenänsä. Tai sitten tämä on tosiaan uusi versio perinteisestä oveen törmäämisestä.

ei tarvitse olla iso koira, oma 10kg rakki sai polveni sijoiltaan juostuaan täysillä päin sääriluuta..aiempien n. 30kg koirien kanssa ei tullut tollasia fyysisiä vammoja. Ei siinä tarvitse nenän kanssakaan varmaan muuta kun todella äkillinen pään kääntö/liike koiralta, niin johan lähtee.

Vierailija
18/22 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42

no tämä, itse kulkenut sen pidemmän polun yksin traumoja purkien väärän suhteen jälkeen, niin kiva lukea näistä että tutkin itseäni kuukauden ja sitten vain hups toi tuli ja vei. Mutta ehkä joku päivä vielä :)

Vierailija
19/22 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

no tämä, itse kulkenut sen pidemmän polun yksin traumoja purkien väärän suhteen jälkeen, niin kiva lukea näistä että tutkin itseäni kuukauden ja sitten vain hups toi tuli ja vei. Mutta ehkä joku päivä vielä :)

No jos nainen saa kymmenittäin treffipyyntöjä instan kautta viikossa, on siitä aika helppo valita joku kiinnostava tyyppi. 

Vierailija
20/22 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa kun Suvi on löytänyt miehen! Hän kyllä niin hehkui onnea viikonloppuna Ilveksen pelissä upean uden miehensä kanssa.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme