Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janna valittaa peräkkäisissä lööpeissä miten vaikeaa oli TTK:ssa ja mikä vääryys ettei voittanut, sekä selittelee syitä lapselliselle käytökselleen!

Vierailija
18.04.2017 |

Tässä jutussa otsikko johtaa harhaan, koska koko juttu käsittelee Jannan selittelyä miksi käyttäytyi niin lapsellisen törkeästi TTK:ssa ja miten typerä yleisö ei häntä ymmärtänyt.
http://www.is.fi/viihde/art-2000005173152.html

Tässä jutussa Janna itkee kun joutui tanssimaan TTK:ssa "selkä murtuneena" eikä siksi voittanut.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201704172200103130_vi.shtml

Näyttää siltä ettei uutta musiikkia edelleenkään ole tulossa vaikka levyä on luvattu jo 2 vuotta, koska täytyy kekkuloida lööpeissä kaikesta muusta syystä kuin musiikista. Kohta tulee taas biksu-tissivilautuskuvia ym.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on vissiin kova pala ettei siitä itsestään ole muusikoksi, vaikka vanhempansa sellaisia ovatkin. Se voisi jo pikkuhiljaa sisäistää tuon asian kunnolla ja alkaa tehdä jotain ihan muuta jonka osaa.

Vierailija
2/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannassa en sitä ymmärrä, miksi pitää joka viikko tunkea otsikoihin aivan muusta syystä kuin ammatistaan? Osaisi laulaa jos ei honottaisi muodin mukaisesti nenäänsä, mutta ei taida musiikin teko enää sujua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille on vissiin kova pala ettei siitä itsestään ole muusikoksi, vaikka vanhempansa sellaisia ovatkin. Se voisi jo pikkuhiljaa sisäistää tuon asian kunnolla ja alkaa tehdä jotain ihan muuta jonka osaa.

Joo, valtakunnankitisijä olisi hyvä virka.

Vierailija
4/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, valtakunnankitisijä olisi hyvä virka.

Jesh!

Vierailija
5/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Jannasta sellainen tunne ettei hän ole ihan älykäs? Asunut liian kauan äidin ja isin helmoissa eikä ole koskaan itsenäistynyt, vaan jäänyt hemmotellun prinsessan tasolle. Ei siedä pettymyksiä, siksi kitisee TTK-tappiotaan sekä avioeroaan edelleen. Samoin rahan ahneutta näyttää olevan kun ensin myy yksinoikeudella häät ja häämatkat Seiskaan ja sitten vatvoo avioeroaan jokaisella iltapäivä- ja naistenlehdessä joista vaan saa rahat kiskottua.

Vierailija
6/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Jannasta sellainen tunne ettei hän ole ihan älykäs? Asunut liian kauan äidin ja isin helmoissa eikä ole koskaan itsenäistynyt, vaan jäänyt hemmotellun prinsessan tasolle. Ei siedä pettymyksiä, siksi kitisee TTK-tappiotaan sekä avioeroaan edelleen. Samoin rahan ahneutta näyttää olevan kun ensin myy yksinoikeudella häät ja häämatkat Seiskaan ja sitten vatvoo avioeroaan jokaisella iltapäivä- ja naistenlehdessä joista vaan saa rahat kiskottua.

Naulankantaan joka sana. +

Vierailija
7/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna on upea kaunis nainen. Oletan, että hän on niin itsenäinen, ettei teidän mollaamiset hetkauta suuntaan tai toiseen. 

Minua on harmittanut, että hän suostuu pukeutumaan kaikenlaisiin rätteihin joita niin kutsutut pukusuunnittelijat hänelle tyrkyttävät.  Heitä Janna turha kohteliaisuus huonoille ehdotuksille romukoppaan ja ryhdy valitsemaan vaatteesi itse.  Nämä "muka" stailaajat eivät ajattele kuin omaa lompakkoaan.  Älä maksa epämukavista, väärällä tavalla olemukseesi sopimattomista rievuista enään senttiäkään.  Vähennä hieman meikkien määrää, upeille huulillesi vähemmän räikeitä huulipunia, niin olet upeampi kuin yksikään aiempi naistenlehtie kansikuvien nainen. Nyt vaan lähdet kulkemaan omaa polkuasi tai paremminkin omaa tietä eteenpäin.

Sinulla on kaunis lauluääni ja laulat suomeksi, sitä ihailen myös.

Vierailija
8/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niih!  Ja käy Marttiinan kanssa Dubaissa. :=O

Vierailija
9/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janna on upea kaunis nainen. Oletan, että hän on niin itsenäinen, ettei teidän mollaamiset hetkauta suuntaan tai toiseen. 

Minua on harmittanut, että hän suostuu pukeutumaan kaikenlaisiin rätteihin joita niin kutsutut pukusuunnittelijat hänelle tyrkyttävät.  Heitä Janna turha kohteliaisuus huonoille ehdotuksille romukoppaan ja ryhdy valitsemaan vaatteesi itse.  Nämä "muka" stailaajat eivät ajattele kuin omaa lompakkoaan.  Älä maksa epämukavista, väärällä tavalla olemukseesi sopimattomista rievuista enään senttiäkään.  Vähennä hieman meikkien määrää, upeille huulillesi vähemmän räikeitä huulipunia, niin olet upeampi kuin yksikään aiempi naistenlehtie kansikuvien nainen. Nyt vaan lähdet kulkemaan omaa polkuasi tai paremminkin omaa tietä eteenpäin.

Sinulla on kaunis lauluääni ja laulat suomeksi, sitä ihailen myös.

Kuinka väärässä ihminen voikaan hyväuskoisuudessaan olla.

Ensinnäkin noilta pukusuunnittelijoilta tilataan puvut, kerrotaan, mitä halutaan ja sitten he tekevät, asiakkaan toiveiden mukaisesti. Tyytymätön asiakas vaatii parempaa, jos tekele ei miellytä. Suurin osa tilaajista, kuten Jannakin, haluaa samaa tyyliä kuin ison kylän punaisilla matoilla, eli yhtä tyylitöntä ja mahdollisimman paljastavaa.

Käsityksesi Jannan itsenäisyydestä lähinnä naurattaa. Kauneuskin on purkista, ainoastaan vartalo on työn tulosta.

Vierailija
10/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna lupasi että levy ilmestyy jo pari vuotta sitten. Yksi ainoa kappale on julkaistu, Anna mä puhallan, joka oli Jannan mukaan "rehellinen tilitys avioerosta". Tälläkään perustelulla ei kyseinen biisi kiinnostanut ketään, eikä tainnut kuin lyhyesti käväistä suoratoistolistoilla jossain 40. tienoilla. Ei soiteta myöskään radioissa. Nyt pitäisi oikeasti alkaa sitä musiikkia ilmestyä, koska nämä toisarvoiset lööpit alkavat jo kokea inflaation.

Vierailija
11/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janna lupasi että levy ilmestyy jo pari vuotta sitten. Yksi ainoa kappale on julkaistu, Anna mä puhallan, joka oli Jannan mukaan "rehellinen tilitys avioerosta". Tälläkään perustelulla ei kyseinen biisi kiinnostanut ketään, eikä tainnut kuin lyhyesti käväistä suoratoistolistoilla jossain 40. tienoilla. Ei soiteta myöskään radioissa. Nyt pitäisi oikeasti alkaa sitä musiikkia ilmestyä, koska nämä toisarvoiset lööpit alkavat jo kokea inflaation.

Olen itse sanonut hyvästit pakko englannille. Kuuntelen suomalalaista musiikkia mm. Suomipop-kanavalta ja olen useasti kuullut soitettavan myös Jannan lauluja eritoten tuota mainitsemaasi -Anna mä puhallan-. No onhan sitä penemmistäkin syistä otettu henkilö nettikiusauksen kohteeksi. Jatka vaan valitsemallasi tiellä, mikäli siitä ne parhaat or.....si saat. 

Minulla ei ole kuin yksi naislaulaja jonka takia suljen radion välittömästi ja se laulaja ei ole todellakaan Janna.

Vierailija
12/14 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jutussa otsikko johtaa harhaan, koska koko juttu käsittelee Jannan selittelyä miksi käyttäytyi niin lapsellisen törkeästi TTK:ssa ja miten typerä yleisö ei häntä ymmärtänyt.

Tässä jutussa Janna itkee kun joutui tanssimaan TTK:ssa "selkä murtuneena" eikä siksi voittanut.

Näyttää siltä ettei uutta musiikkia edelleenkään ole tulossa vaikka levyä on luvattu jo 2 vuotta, koska täytyy kekkuloida lööpeissä kaikesta muusta syystä kuin musiikista. Kohta tulee taas biksu-tissivilautuskuvia ym.

Se on sellainen juttu, että Jannalta taitaa kohta ilmestyä se ikuisuuksia tehty kakkosalbumi (hyi olkoon). Niinpä sitten levy-yhtiö, jolla on diilit eri medioiden kanssa, on sopinut, että Jannasta tehdään nyt juttuja. Näin toimitaan kaikkien kanssa hieman ennen levyn julkaisemista.

Aika hauska, että nämä TKK-aiheiset jutuy ovat nyt tällaisia Jannan kannalta positiivisia, kun muistaa, kuinka ne silloin kirjoittivat ei-niin-kehuvaan-sävyyn . Money talks ja diileistä pidetään kiinni.

Janna taas tapansa mukaan suurentelee asioita, kuten tuota selkävammaansa. Aina jollain aiheella pitää päihittää muut...ja kerätä sympatiapisteitä.

Vierailija
13/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen juttu, että Jannalta taitaa kohta ilmestyä se ikuisuuksia tehty kakkosalbumi (hyi olkoon). Niinpä sitten levy-yhtiö, jolla on diilit eri medioiden kanssa, on sopinut, että Jannasta tehdään nyt juttuja. Näin toimitaan kaikkien kanssa hieman ennen levyn julkaisemista.

Aika hauska, että nämä TKK-aiheiset jutuy ovat nyt tällaisia Jannan kannalta positiivisia, kun muistaa, kuinka ne silloin kirjoittivat ei-niin-kehuvaan-sävyyn . Money talks ja diileistä pidetään kiinni.

Janna taas tapansa mukaan suurentelee asioita, kuten tuota selkävammaansa. Aina jollain aiheella pitää päihittää muut...ja kerätä sympatiapisteitä.

Jannan joka ikiseen "saavutukseen" pitää liittyä jokin elämää suurempi tarina; koulussa kiusattiin (vaikka itse oli kaikille kiltti perhetyttö), yo-kirjoituksissa oli kuoleman kielissä, opinnoista sentään vaettu (miksiköhän?). Tanssikisanki selvitti lähes pyörätuolipotilaana, avioliitto meni pieleen, mutta mies olikin psykopaattinarkomaani sekä vieraissa juoksija. Hm. En ylipäätään osaa arvostaa ihmisiä, jotka kertovat yskituiselämästään lehdissä, mutta tämä on kaiken huippu! Ja tänään jälleen ISn kannessa tunne-elämän haaveineen... Säälin niitä lahjakkuuksia, joilla ei ole suhteita mediaan ja jäävät siksi varjoon. Tosin kukaan terve ihninen ei avaisi makuuhuoneensa ovea roskalehdistölle!

Vierailija
14/14 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan miehetkin naureskelevat Jannalle.

Uusia biksukuvia odotellessa :)