Infp, mitä teet työksesi?
Kommentit (105)
Itsekin nostan sossutukia 20 vuotta putkeen. Tosi INFP ei työssä käy.
Olen ammatiltani opettaja, mutta lopetin työt siellä 3 vuoden jälkeen, nykyisin vaan lähinnä hoidan puutarhaa kesäisin ja saan siitä pari euroa sieltä täältä.
En jaksa tehdä töitä, koska väsyttää. Olen sairaseläkkeellä.
Bioanalyytikko. Töitä riittää ja niitä tehdään, 90 % ajasta jopa suurella mielenkiinnolla.
Myyjä. Ei vastaa yhtään infp:n ominaisuuksia mutta teen tätä niin kauan kun kiinnostaa, ehkä sitten yliopistoon ihan toiselle alalle. Aspatyö sinänsä on omiaan kun saa mielyttää muita ihmisiä mutta taas tyrkyttämällä tehty myynti saa aikaan pelkkää ahdistusta. Introverttiydestä huolimatta oon kuitenkin aina viihtyny asiakkaiden parissa.
Tällä hetkellä työtön, mutta ehkä aion joskus vielä työllistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mariainfp92 kirjoitti:
En tee töitä, miksi tekisin? Tyhmä se on joka töitä tekee, kun voi nostaa tukiakin.
Jaa. En minä tuilla pystyisi elämää tätä elämääni: matkustamaan monta kertaa vuodessa, viiden tähden hotelleissa, juomaan shampanjaa tai ajamaan avoautollani.
Elämä on valintoja. Minä olen valinnut luksuksen.
Luksuksen ehkä kuukaudeksi vuodessa. Raatamisen hiki päässä 11 kuukautta vuodessa.
Ilman töitä eläisin koko elämäni ilman luksusta. Kuukausi vuodesta on jo jotain.
Shampanjaa juomme kyllä lähes viikottain, ja matkoja meillä on tasaisesti parin kuukauden välein, vaikka osin ovatkin lyhyempiä.
Täällä toinen infp joka on laboratoriohoitaja/bioanalyytikko. Rakastan työtäni ja olen siinä myös hyvä :)
Siivoojana viisi vuotta, en ole vieläkään keksinyt mitä lähtisin opiskelemaan...
Fysioterapeutti. Oon harkinnut logopedian/ psykologian opintoihin hakemista.
Tääl on ilmeisesti muillakin hankaluuksia keksiä mitä sitten 'seuraavaks tekis'. Itse aloittanut kolme amista aikanaan joista yhden kävin loppuun. Enkä edes tykkää alasta. Forever hukassa :D
Työtön äitiyslomalla. Mietin seuraavaa siirtoa.
jep toi oma ala hukassa on niin tuttu tunne! Miten se alan löytäminen tuntuu monille ympärillä oleville olleen niin helppoa? :s
Työtön forever alone luuseri jne.. oon
Tällä hetkellä työtön, mutta olen ollut töissä mm. kaupan kassalla ja siivoojana.
Nostan sossutukia, työtön ja mielenterveyskuntoutuja olen.
Luksuksen ehkä kuukaudeksi vuodessa. Raatamisen hiki päässä 11 kuukautta vuodessa.