Infp, mitä teet työksesi?
Kommentit (105)
Päivääkään en ole koskaan tehnyt töitä kun ei vaan huvita.
Minäkin olen mielenterveyskuntoutoja
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen.. kolmatta kertaa. En saa töitä mistään, mun persoonallisuudessa on varmaan jotain vikaa kun eivät soita haastatteluista koskaan perään.
Sama täällä.
Toistaiseksi opettajana, mutta alanvaihto edessä. Toivoisin työllistyväni 5v sisään museoalalle, kaipaan paljon yksin työskentelyä, mutten välttämättä haluaisi koko työnkuvani olevan sitä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen.. kolmatta kertaa. En saa töitä mistään, mun persoonallisuudessa on varmaan jotain vikaa kun eivät soita haastatteluista koskaan perään.
Hei mulla on sama homma! Olen mielestäni ystävällinen, hymyileväinen, asiallinen jne. mutta varmaan mä lähetän jotain tiedostamattomia psykopaatti-viboja, koska en ikinä saa töitä :( Maisterinpaperitkin varmaan vaikuttaa negatiivisesti.
Olen ollut gradua vaille valmis maisteri n. 7 vuotta. Siinä välissä tehnyt n. 5-6 kk:n jaksoja töitä rupupalkalla parin vuoden välein. Jatkuvat rahahuolet estää sen, etten pääse elämään kunnolla kiinni. Unelmani olisi joskus vielä valmistua. Tekemäni työt on ollut lähinnä toimistotyötä, ihan eri alalta kuin opintoni.
Opiskelen opettajaksi, mutta aion heti valmistuttuani hakea opiskelemaan eri alaa, koska olen tajunnut, että en tule jaksamaan tuolla alalla liiallisten ja hektisten ihmiskontaktien takia.
Tutkimusassistentti. Tosin tällä hetkellä työtön.
Olen yllättynyt, että on näin paljon opetusalalle hakeutuneita. Niihin kuitenkin vaaditaan haastattelut ja kaikki... voiko olla, että okl:llä arvostetaan infp:n ominaisuuksia (esim. rauhallisuus tms), muttei osata ajatella kokonaisuuden sopimattomuutta työkentälle? Itse koen, että opettajan työ on todella, todella raskasta ja väsyttävää nimenomaan persoonalleni.... joka on kuitenkin aikoinaan valittu opettajaksi soveltuvaksi! Aineenopettajaksi toki, mutta tiedän paljon myös kaltaisiani luokanopettajia, enkä ollut omalta aineenopevuosikurssiltani edes hiljaisin ja pidättyväisin tyyppi, eli kuvittelen mahdollisia infp:jä olleen siellä enemmänkin...
t. aiempi alan vaihdosta päättänyt ope
Siivoojana 2 päivää viikossa töissä, muun ajan nostan sosiaalitukia.
En tee töitä, miksi tekisin? Tyhmä se on joka töitä tekee, kun voi nostaa tukiakin.
Tällä hetkellä työtän, kerran tein töitä mm. kaupan kassalla pari vuotta sitten.
mariainfp92 kirjoitti:
En tee töitä, miksi tekisin? Tyhmä se on joka töitä tekee, kun voi nostaa tukiakin.
Jaa. En minä tuilla pystyisi elämää tätä elämääni: matkustamaan monta kertaa vuodessa, viiden tähden hotelleissa, juomaan shampanjaa tai ajamaan avoautollani.
Elämä on valintoja. Minä olen valinnut luksuksen.
Mielenterveyskuntoutouja ja INFP