Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö teiltä pieneksi 80-100 cm vaatteita? Tee itsesi iloiseksi ja lahjoita Sortavalaan! ov

Vierailija
24.03.2006 |

Huhtikuussa kerätään 80-100 senttisille sortavalalaisille ja petroskoilaisille taaperoille vaatekasseja. Hae hakukoneella sanalla taaperokassi, niin löydät lisää tietoa!

P.S. Itselläni olisi tarkoitus tehdä kaksi taaperokassia!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Totesin, että jos niitä ei olisi, olisin voinut kerätä enemmänkin kasseja. Kasseissa on kyllä kaikki mukana.

40

Vierailija
62/64 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi mun mies, mä olen kodinhoidontuella (niinkuin kaikki tietää se ei kovin suuri summa ole) ja mies käy töissä ja mä täs vähän arkaillen näytin tätä keskustelua ja kysyin et mitäs jos mekin laitettais vaikka pari kassia niin mies siihen heti että tottakai laitetaan. Minusta on ihanaa auttaa muita ihmisiä ja varskin sellaisia joiden tietää olevan todella kiitollisia avusta. Mä itse sain aikoinani lapselle serkkutytöltäni kaksi kauppakassillista vaatteita ja olin niistä todella kiitollinen, nyt voisin laittaa niitä ettenpäin kun ne ovat menneet jo pieniksi. Ei noin hammastahnat ym. jutut niin hirveästi maksa, jättää vaikka muutaman leipäpussin ostamatta kaupasta ja leipoo itse leivän niin siinäpähän se sit tulee kuitattua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse näkemään vaivaa minkään asian eteen kun hölmöt tunkee tavaraa rajan yli tulemaan .... saadakseen vaan itselle kiiltävämmän sädekehän.... Ja parhaissa tapauksissa ryssä ottaa vielä tullin rajalla näistä teidän lahjoituksista...

Vierailija
64/64 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut näitä suomalais(t)en pappien, saarnaajien tms Venäjällä kiertävien kirjoja olosta ja elosta Venäjällä kun ne kiertävät sanaa viemässä ja kehoittaisin näitä innokkaita avustajiakin lukemaan. Valitettavasti en nyt muista yhdenkään kirjan/kirjoittajan nimeä kun siitä on vähän aikaa jo, mutta kirjastossa varmaan tietävät mitä kirjoja sieltä on kirjoitettu.

Kehoitus oli kuitenkin, ettei suomalaisten pitäisi hyvää hyvyyttään tavaraa sinne ollenkaan rahdata. Vaikka näyttää että ne menevät perille tavaroilla tehdään bisnestä ja ne kulkeutuvat myyntiin eteenpäin eivätkä jää näille köyhille perheille. Tällä edistetään rikollista toimintaa. Minä en ainakaan halua tukea rikollisia.