Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa äidiksi tullessaan pukeutua kuin lapset? Trikoopipoja ruseteilla, lapsellisia kuviolegginssejä ja kummallisia kaapumekkoja...

Vierailija
17.04.2017 |

Kaikki värit ja ihQt lettikuosit, ruudut ja pilkut päällä, hai-saappaat ja kånkenit kruunaa kokonaisuuden. Miksei voi olla äiti ja pukeutua kuten täysi-ikäinen nainen?

Miehillä en ole vastaavaa ällötystä havainnut.

Kommentit (1243)

Vierailija
461/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut Suomessa 25 vuoteen, ja siksi oli pakko googlata lettilegginssit ja trikoo-/rusettipipot. Siis ihanko oikeasti Suomessa aikuiset naiset pitää päällänsä tällaisia pikkulasten vaatteita???? Onhan ne varmaan aika kätsyjä, mutta eivät sentään ruokalappua pidä? Onhan sekin kätevä ja varmaan niitäkin saa kivoissa ja värikkäissä kuoseissa?

Naurattaa kamalasti se tupunapipoperhe... Siis isäkin? Asun isossa kapungissa (USAssa) jossa näkyy kyllä aika mautonta pukeutumista, mutta kyllä pupukuvioinen trikoopipo keräisi katseita, jos ois kenenkään muun kuin vauvan päässä.

Vierailija
462/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mikä on kaapumekko?

http://static.iltalehti.fi/muoti/15758611_mu.jpg

Esimerkiksi tämä Tuutikkien kansallispuku

Ei-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukavaa,jos keskusteluun tulisi näiden taaperoksi pukeutuvien naisten miehiä :D

Miksi en yhtään usko,että miehet oikeasti pitävät hemulimekoista yms..

Mä oon vasta tuleva äiti, mutta värikkäisiin vaatteisiin pukeudun ja mies tuolta just äsken itse asiaa kommentoi "mitä jos nainen on vaikka värisokea, niin tekeekö ne sen värikkäät vaatteet sen silti epänaiselliseksi". Ei häntä ole koskaan haitannut mun legginsit ja värikkäät mekot. Mulla oli se tyyli jo kun tutustittiin.

Uskokaa tai älkää, mutta miehilläkin on erimaisia makuja ja kaikki ei innostu samoista asioista.

Vierailija
464/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asunut Suomessa 25 vuoteen, ja siksi oli pakko googlata lettilegginssit ja trikoo-/rusettipipot. Siis ihanko oikeasti Suomessa aikuiset naiset pitää päällänsä tällaisia pikkulasten vaatteita???? Onhan ne varmaan aika kätsyjä, mutta eivät sentään ruokalappua pidä? Onhan sekin kätevä ja varmaan niitäkin saa kivoissa ja värikkäissä kuoseissa?

Naurattaa kamalasti se tupunapipoperhe... Siis isäkin? Asun isossa kapungissa (USAssa) jossa näkyy kyllä aika mautonta pukeutumista, mutta kyllä pupukuvioinen trikoopipo keräisi katseita, jos ois kenenkään muun kuin vauvan päässä.

In Finland, we have this thing called seksintappoasu

Ehkä ihan tietoinen veto mammoilta siis, ehkäisyasu parhaimmillaan

Vierailija
465/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukavaa,jos keskusteluun tulisi näiden taaperoksi pukeutuvien naisten miehiä :D

Niin, kaikki miehetkin on täysin samannäköisiä, ja ihailevat täsmälleen samannäköisiä naisia... NOT.

Vierailija
466/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännöllisyyden vuoksi.

Joutuu könyämään lattioilla, pesemään ja kantelemaan lapsia. Kiristävät vaatteet kinnaavat. Trikoovaatteet ovat käteviä, helposti pestäviä, ei tarvitse silittää, ellei halua.

Lyhyet polkkahiukset ovat käytännölliset, ja nopeat. Mukula odottaa paksussa talvihaalarissa hikisenä eteisessä. Ei tule mieleenkään ruveta föönäilemaan ja kihartamaan pitkiä hiuksia, jotka kuitenkin roikkuvat silmillä lasta nostellessa, tms. Toki pitkät hiukset saa nopeasti kiinni.

Mitä vikaa on käytännöllisyydessä?

Ei täällä kukaan hauku käytännöllisyyttä. Miksi niiden vaatteiden pitää olla samanlaiset kuin sillä omalla mukulalla? Siis samasta kankaasta, samaa kuviota jne.

No siksi kun minä haluan. Tee sinä toisin, en tule sinua arvostelemaan, minä teen näin, enkä välitä vaikka se sinua kiukuttaa kuinka. Tukehdu kiukkuinen, ei haittaa. 😂😂

Miksi haluat, että ne on samanlaiset?

Miksi minun pitäisi se sinulle perustella? Ei miksikään. Minä teen näin, sinä toisin.

Asia loppuunkäsitelty.

Miksi tulit tähän ketjuun, jos et halua keskustella asiasta? Sehän tämän ketjun pointti oli. Että jotkut ihmiset, kuten Ap ja minä, haluaisimme ymmärtää ilmiötä, joka on meille omituinen ja käsittämätön, ja toivomme vastausta niiltä, joille tämä ilmiö on ymmärrettävä.

Pukeudun ihan niin kuin haluan, jos haluan olla yhteneväisessä alussa lapseni kanssa, niin silloin pukeudun niin.

Sinusta se on käsittämätön, minusta ei.

Senkun pukeudut, ei sitä kukaan yritä kieltää. Olemme kiinnostuneita siitä, miksi haluat olla yhteneväisessä asusda lapsesi kanssa. Mikä se syy siihen haluun on?

Voi luoja. Miksi sinä pidät niistä väreistä kun pidät? Entä niistä ruuista, miksi? Ei riitä se että näyttää kivalta ja maistuu hyvältä vaan siis MIKSI? Kerro?

No tätähän täällä on yritetty jo useamman sivun verran selvittää. Että onko kyse mieltymyksestä, vai jostain "syvällisemmästä". Että halutaan nimenomaan olla vaatetukseltaan samannäköisiä kuin oma lapsi. Sinulle kyse on siis mieltymyksestä samoihin väreihin ja kuoseihin, joista taaperosikin pitää.

En pue lastanikaan noihin kuoseihin, mutta ei ole vaikeaa ymmärtää että joku tykkää eri asioista kuin minä. Sinulle näköjään on.

Anteeksi vaan, mutta oletko vähän tyhmä vai ymmärrätkö tahallasi väärin?

Sinä taidat olla tyhmä. Jankkaat sivukaupalla miten jollain VOI OLLA erilaiset mieltymykset kuin sinulla.

Vierailija
467/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-ap

Tuohan on hieno! Ottaisin mielelläni itselleni, mutta maksaa liikaa. Klassikko.

Koska tahansa mieluummin katselen tuollaista mekkoa vaikka mustien housujen kanssa kuin jotakin kittanaa pissislookia, josta vyötärömakkarat ihqusti tursuaa yli.

Vierailija
468/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-ap

Ihan karsea. Loppuu varmaan tämän keskustelun jälkeen kaupoista, kun hemulimekkomammat syöksyvät yhtenä rintamana ostamaan itselleen tuollaisen. Hyvä puoli tossa on toisaalta se, että kangasta on niin paljon, että siitä saa omin kätösin paskarreltua mukuloillekin pienet kaavut.

Vierailija
469/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te arvon tuutikit sitten murhaatte katseillanne ne kauniisti ja naisellisesti pukeutuneet naiset, joiden perään miehenne kuolaavat? Jos siis on jokaisen oma asia miten pukeutuu. Missä logiikka? Pitäisikö sitä pyydellä anteeksi ettei pukeudu Onni-Klovniksi vaan niin, ettei mies häpeä kulkea vierellä?

Katse peiliin ja tyyli kuntoon niin miehenne himoitsee teitäkin, muutenkin kuin kerran kuussa lauantaisaunan päälle.

Ah tuota alentuvuuden ja tyhmyyden määrää...

Mistä sinä tiedät, mistä kukin mies tykkää? Luuletko, että se miehen seksihalukkuus riippuu ja roikkuu siitä, mitä vaimo päivällä pukee päälleen lähtiessään lasten kanssa puistoon? Oikeasti?

hehehehehe

Keep telling yourself that, tuleva yh-äippä.

Ah tuota itsepetoksen määrää...

Mahtaa olla ankea elämä, kun pitää jatkuvasti miettiä mikä miellyttäisi miestä eniten ettei mies vaan lähde kävelemään. Oikeasti säälittää ettei jollakin ole edes käsitystä oikeasta rakkaudesta..

Minäkin olin nuorempana vähän samanlainen, tulinpa petetyksi kuitenkin vaikka aina olin viimeisen päälle laittautunut. Hiukset kondiksessa,tekorusketus päällä,täydellinen meikki naamassa,paino mallin mitoissa,pukeutuen aina viimeisen päälle. Ymmärrän että tuo on sinulle keino yrittää kontrolloida ahdistusta, mutta oikeasti,jos mies pettää ei se johdu sinun vaatteistasi. Sinun ei TARVITSE kokoajan yrittää miellyttää miestä, jotta et tulisi petetyksi.

Kun rakastaa toista, häntä haluaa vaikkei hän olisi kokoajan ulkoisesti paras versio itsestään. Se rakas,kaunis ihminen kun yleensä näyttää haluttavalta vaikka verkkareissa. Haluttavuus ei tule vaatteista,vaan ihan muista asioista.

Vierailija
470/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tykkää jos nainen pukeutuu mekkoon. :) Jotkut kokee farkut ja tuulipuvut vähemmän naisellisina vaatteina. 

Vierailija
471/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te arvon tuutikit sitten murhaatte katseillanne ne kauniisti ja naisellisesti pukeutuneet naiset, joiden perään miehenne kuolaavat? Jos siis on jokaisen oma asia miten pukeutuu. Missä logiikka? Pitäisikö sitä pyydellä anteeksi ettei pukeudu Onni-Klovniksi vaan niin, ettei mies häpeä kulkea vierellä?

Katse peiliin ja tyyli kuntoon niin miehenne himoitsee teitäkin, muutenkin kuin kerran kuussa lauantaisaunan päälle.

Mistä sinä tiedät, mistä kukin mies tykkää? Luuletko, että se miehen seksihalukkuus riippuu ja roikkuu siitä, mitä vaimo päivällä pukee päälleen lähtiessään lasten kanssa puistoon? Oikeasti?

hehehehehe

Mahtaa olla ankea elämä, kun pitää jatkuvasti miettiä mikä miellyttäisi miestä eniten ettei mies vaan lähde kävelemään. Oikeasti säälittää ettei jollakin ole edes käsitystä oikeasta rakkaudesta..

Minäkin olin nuorempana vähän samanlainen, tulinpa petetyksi kuitenkin vaikka aina olin viimeisen päälle laittautunut. Hiukset kondiksessa,tekorusketus päällä,täydellinen meikki naamassa,paino mallin mitoissa,pukeutuen aina viimeisen päälle. Ymmärrän että tuo on sinulle keino yrittää kontrolloida ahdistusta, mutta oikeasti,jos mies pettää ei se johdu sinun vaatteistasi. Sinun ei TARVITSE kokoajan yrittää miellyttää miestä, jotta et tulisi petetyksi.

Kun rakastaa toista, häntä haluaa vaikkei hän olisi kokoajan ulkoisesti paras versio itsestään. Se rakas,kaunis ihminen kun yleensä näyttää haluttavalta vaikka verkkareissa. Haluttavuus ei tule vaatteista,vaan ihan muista asioista.

Jep, kaikkein säälittävin kommentti "no mitä sun mies sanoo??" öö eletään 2017 lukua, mies ei varsinaisesti määrää mitä puen päälleni :D eikä varsinkaan jos lähen lapsen kanssa puistoon, ei se edes nää meitä!

Vierailija
472/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu könyämään lattioilla, pesemään ja kantelemaan lapsia. Kiristävät vaatteet kinnaavat. Trikoovaatteet ovat käteviä, helposti pestäviä, ei tarvitse silittää, ellei halua.

Lyhyet polkkahiukset ovat käytännölliset, ja nopeat. Mukula odottaa paksussa talvihaalarissa hikisenä eteisessä. Ei tule mieleenkään ruveta föönäilemaan ja kihartamaan pitkiä hiuksia, jotka kuitenkin roikkuvat silmillä lasta nostellessa, tms. Toki pitkät hiukset saa nopeasti kiinni.

Ei täällä kukaan hauku käytännöllisyyttä. Miksi niiden vaatteiden pitää olla samanlaiset kuin sillä omalla mukulalla? Siis samasta kankaasta, samaa kuviota jne.

No siksi kun minä haluan. Tee sinä toisin, en tule sinua arvostelemaan, minä teen näin, enkä välitä vaikka se sinua kiukuttaa kuinka. Tukehdu kiukkuinen, ei haittaa. 😂😂

Miksi minun pitäisi se sinulle perustella? Ei miksikään. Minä teen näin, sinä toisin.

Asia loppuunkäsitelty.

Miksi tulit tähän ketjuun, jos et halua keskustella asiasta? Sehän tämän ketjun pointti oli. Että jotkut ihmiset, kuten Ap ja minä, haluaisimme ymmärtää ilmiötä, joka on meille omituinen ja käsittämätön, ja toivomme vastausta niiltä, joille tämä ilmiö on ymmärrettävä.

Pukeudun ihan niin kuin haluan, jos haluan olla yhteneväisessä alussa lapseni kanssa, niin silloin pukeudun niin.

Senkun pukeudut, ei sitä kukaan yritä kieltää. Olemme kiinnostuneita siitä, miksi haluat olla yhteneväisessä asusda lapsesi kanssa. Mikä se syy siihen haluun on?

Voi luoja. Miksi sinä pidät niistä väreistä kun pidät? Entä niistä ruuista, miksi? Ei riitä se että näyttää kivalta ja maistuu hyvältä vaan siis MIKSI? Kerro?

No tätähän täällä on yritetty jo useamman sivun verran selvittää. Että onko kyse mieltymyksestä, vai jostain "syvällisemmästä". Että halutaan nimenomaan olla vaatetukseltaan samannäköisiä kuin oma lapsi. Sinulle kyse on siis mieltymyksestä samoihin väreihin ja kuoseihin, joista taaperosikin pitää.

En pue lastanikaan noihin kuoseihin, mutta ei ole vaikeaa ymmärtää että joku tykkää eri asioista kuin minä. Sinulle näköjään on.

Sinä taidat olla tyhmä. Jankkaat sivukaupalla miten jollain VOI OLLA erilaiset mieltymykset kuin sinulla.

Sisälukutaitosi on ainakin surkea. En ole jankannut siitä, miten jollain VOI OLLA erilaiset mieltymykset kuin minulla, vaan pyytänyt ihmisiä kertomaan, mikä niissä taaperoasuissa miellyttää ja miksi ja miten ne joillain herättävät yhteenkuuluvuudentunnetta oman lapsen kanssa. Jotkut ovat tähän kysymykseen jopa vastanneetkin, mutta sinulta on näköjään mennyt sekin ohi. Taisin viimeistään nyt saada vastauksen kysymykseeni - siis siihen sinun älykkyyttäsi koskevaan.

Vierailija
473/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu sinä vaan muovipussiin. Itse suosin enemmän luonnonkuituja :)

Vierailija
474/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-ap

Ihan karsea. Loppuu varmaan tämän keskustelun jälkeen kaupoista, kun hemulimekkomammat syöksyvät yhtenä rintamana ostamaan itselleen tuollaisen. Hyvä puoli tossa on toisaalta se, että kangasta on niin paljon, että siitä saa omin kätösin paskarreltua mukuloillekin pienet kaavut.

Ei lopu kaupoista, tuo on klassikko jota on myyty jo vuosikymmenet. Tuttu mekko meille hemuleille. :) 

Vierailija
475/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minusta hyvä...

Tämä on minusta vielä huvittavampaa kuin äidit, jotka pukeutuvat kuin pikkulapsensa. Naiset, jotka liikkuvat urheiluvaatteissa, vaikka ovat yhtä kaukana urheilusta kuin maa marsista.

(Juu tiedän, jokainen pukeutukoon miten tykkää, mutta kyllähän sille salaa saa naureksia.)

Minä nauran sinulle nyt ihan avoimesti, päin naamaa 😁😂😀😃😄😅😆😆😀😁😂😃😄😅😆😆😅😄😃😄😅😆😂😁😀😆

Makuasiat ovat ainoita, mistä voi kiistellä. 

Ja joita ei tarvitse kenellekään selitellä. Ei vaikka ap sitä kuinka tinkaisi.

Asiallisesti ottaen, ymmärtäen toki, että raivoahan tässä on tarkoituskin nostattaa, täytyy taas ihmetellä, kuinka sanonta nainen on naiselle susi, pitää edelleen paikkansa.

Esiäitimme tappelivat meille äänioikeuden, vapauden valita jäämmekö kotiin hoitamaan lapsiamme, vai käymmekö töissä. Ja tähän on tultu, älykkyytemne, siis naisten, riittää nippa nappa kiistelemään, miksi ja miten joku pukeutuu.

Todistelemaan toisillemme että olen ihan kelvollinen ihminen, kun teen/en tee näin.

Voi jos tämän energian voisi valjastaa johonkin hyvään.

En yhtään ihmettele, miksi kiusaaminen kouluissa on räjähdysmäisesti lisääntynyt, ne lapset ja nuoret ovat tämän,vtässäkin keskustelussa riehuvan, suvaitsemattoman moukjasakin kasvattamia.

Kiusauskortti nostettu!

Mitä teet keskustelupalstalla, kun et pysty yhtään sietämään erilaisia mielipiteitä ilman, että alat itkemään kiusaamisesta?

Se koira älähtää...

SYVÄ HUOKAUS!

Olen yrittänyt jankuttaa, että ajatelkaa mitä haluatte, minä pukeudun miten haluan.

Teidän mielipiteenne on minulle ihan yhdentekevä.

Voisitko nyt ottaa asiallisesti, jos osaat, kantaa asioihin, jousta kirjoitin. Kiitos!

Vierailija
476/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten eri tavalla ihmisen nämä asiat näkee. Minä kuljen farkuissa ja siinä mustassa / harmaassa / tummanvioletissa aikuisen naisen KappAhl-paidassa niin kuin ennen lapsiakin kun muuta ei osaa. Jos avoimessa päiväkodissa tms. kohtaan joutsenleggingseihin ja sinapinkeltaiseen lantiolta pussittavaan tunikaan pukeutuneen naisen, hän antaa pirteän, rennon, aikaansa seuraavan ja rohkean vaikutelman. Ihailen ja kadehdin. Hänen vaatekaappinsa ei näytä samalta kuin 10v sitten, hän ei ole juuttunut mihinkään kapeaan muottiin vaan on mieleltään riittävän avoin villimmillekin ideoille. Voi kun minäkin uskaltaisin, tai minulla olisi vartalo tai rahaa tai silmää tuohon. Ja sitten ostan seuraavalla vaatekauppareissulla lisää farkkuja ja ankeanmaastoutuvia paitoja kun en muuta osaa tai uskalla.

Ja en tarkoita että joutsenleggingsien ja pussitunikan ainoa vaihtoehto on farkut ja ankea paita, vaan että mulle se on, ja nämä tässä parjatut vaatteet on minusta aidosti enimmäkseen kivoja ja hienoja. Ja kyllä, jopa muodikkaita.

Vierailija
477/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia loppuunkäsitelty.

Sisälukutaitosi on ainakin surkea. En ole jankannut siitä, miten jollain VOI OLLA erilaiset mieltymykset kuin minulla, vaan pyytänyt ihmisiä kertomaan, mikä niissä taaperoasuissa miellyttää ja miksi ja miten ne joillain herättävät yhteenkuuluvuudentunnetta oman lapsen kanssa. Jotkut ovat tähän kysymykseen jopa vastanneetkin, mutta sinulta on näköjään mennyt sekin ohi. Taisin viimeistään nyt saada vastauksen kysymykseeni - siis siihen sinun älykkyyttäsi koskevaan.

Sinulle on kerrottu monta kertaa, että he pukeutuvat niin koska haluavat, mutta se ei riitä, ihminen ei saa mielestäsi pukeutua makunsa mukaisiin vaatteisiin ellei siihen ole jotain syvempää syytä. Ei luoja.

Vierailija
478/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tunnen mielihyvää kun jonkun tuulipukumamman mies kääntyy katselemaan minua.:)

Olen äiti ja pukeudun naisellisesti.

Vierailija
479/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hehehehehe

Täällä sama. Olin aina viimeisen päälle meikattuna, hiukset laitettuna, korot jalassa kipitin ja oli merkkilaukkua sekä muuta hienoa asustetta. Petetyksi ja jätetyksi tulin siitä huolimatta. Ei rakkaus ole pelkästä ulkokuoresta kiinni. Tykkään edelleenkin pukeutua kauniisti ja meikata, mutta ei se ole katastrofi, jos joku päivä menee meikittä legginseissä.

Sitäpaitsi mitä väärää siinä on, että äitiys muuttaa naista? Se on kuitenkin ihan hiton iso asia elämässä, vastuu toisen ihmisen elämästä, kasvatuksesta ja tulevaisuudesta. Anteeksi nyt vain, mutta tottakai se menee aikalailla kaiken muun edelle. Joko mies osallistuu hommaan ja antaa naiselle aikaa ja tilaa olla nainen, tai nainen on sitten äiti 24/7.

Vierailija
480/1243 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua edelleen huvittaa koko ketju, että kohta varmaan 40 sivu verran raivostuneet trikoomammat ovat puolustaneet omaa menetettyä tyylitajuaan. :D

Ja toisekseen, musta on aika kurjasti sanottu että "minä laitan tunikan päälle vaikka mieheni vihaisi sitä, miehen mielipiteellä ei ole mitään väliä!!" Niin..kuinkahan moni näistä mammoista on suhteen alkuvaiheessa salaa alkanut muuttaa miehen pukeutumistyyliä mieleisekseen, sisustanut miehen asunnon uusiksi, hävittänyt miehen kaikki huonekalut ja vääränmerkkiset astiat? Ja sitten jos mies erehtyy sanomaan että "toi tunika on niinku perunsäkki", tai "tykkään enemmän pitkistä hiuksista", niin mamma nousee takajaloilleen ja alkaa uhoamaan että hänen tyyliin ei mies puutu!! 

Eli mies nitistetään jo suhteen alussa, ja hänen mielipiteellään ei ole mitään väliä. Mä iin tiedän tämän trikooseen puetun, henkisesti kuohitun miestyypin joka sitten firman risteilyllä muutaman drinkin juoneena ja elämäänsä kyllästyneenä tuumaa että "Perkele!!" ja kaatuu sänkyyn firman sihteerin kanssa. 

Siinä sitten lettikalsarimamma haukkuu eron kynnyksellä miehen, että koko ero on miehen vika ja tämä on ihan paska. Että seksiä ei ollut vuosiin ja miestä ei kiinnostanut. 

Olisi ehkä kiinnostanut jos nainen olisi edes jossain asiassa tullut vastaan. 

Siinäpä hauska tarina tiistai-iltapäivään.. ;) 

Älkää kuohitko miehiänne henkisesti. Onko se niin väärin jos parisuhteessa tekee jotain pientä toisen mieliksi, tai on tekemättä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän