Maistuvin pikamuusi ja lihapiirakka mielestäsi
Mikä on suosikkisi näissä kahdessa? Suosituksia kuulisin mielellään.
Kommentit (15)
Kaikki pikamuusit on ihan hirveää sontaa.
Mikä siinä perunoiden keittämisessä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, jos saisi olla kotona yhteiskunnan maksamana. Illalla pitää saada ruoka nopeasti pöytään, että ehtisi vähän elääkin työskenteleyn lisäksi.
Mummon muusi ehdottomasti. Mausteeksi kermaa, voita.. toisinaan pinaattia.
Lihapiirakoista yhden pikku leipomon piirakat, saa vain paikan päältä. Toiseksi parhaat S-liikkeiden irtomyynnissä. Maistuu myös kirveli.
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui vaikeudesta?
Aikaahan pussimuusi säästää lähemmäs tunnin.
Pulverimuusit on minusta kaikki ok, mutta lihapiirakat ovat perhaita itse tehtynä.
Peruna ei ole ihmisravintoa. Tärkkelystä ja solaniinia.
Emme tässä ketjussa keskustele perunan ihmisarvosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei ole kyse nyt. Pikamuusia ostan kaappiin, koska käyn ruokaostoksilla vain 2 krt kuukaudessa. Kevyttä kannettavaa, mahtuu pieneen tilaan ja se on säilyvää. Ostosten määrä kerralla on iso. Perunaa tulee ostettua joka kerta 3 kiloa ja porkkanaa toiset 3 kiloa. Ne menee jo viikossa ja pidempään säilytettynä alkavat itämään ja porkkanat pehmenemään. Ostan muitakin vihanneksia. Arvaat varmaan, että vihanneslaatikkoon ei mahdu määräänsä enempää.
Kuivaruokaa ostan muutakin. Kauppaan on pitkä matka. Näin meillä syrjäseudulla toimin. Ja onhan se kätevää ja nopeaa se pikamuusi.
Lidlin pikamuusijauhe on parasta. Lihapiirakoista en osaa sanoa, kun syön niitä aika harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Pulverimuusit on minusta kaikki ok, mutta lihapiirakat ovat perhaita itse tehtynä.
Haluaisitko kertoa lihapiirakka reseptisi? Minä en ole tehnyt koskaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pikamuusijauhe on parasta. Lihapiirakoista en osaa sanoa, kun syön niitä aika harvoin.
Tietenkin. Itse tehty mikä vaan on parempaa. Sitä ei kysýtty.
Xtra pikamuusi on halpaa ja tulee ihan hyvää, itsetehty tietysti on se paras muusi. Paras lihapiirakka ehkä lidlistä ostetut irtomyynnissä olevat.