Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivit pitäisi pestä joka päivä. No, pesetkö?

Vierailija
17.04.2017 |

"Asiantuntija" kertoo, että ne pitäisi pestä joka päivä, mutta kuka oikeesti pesee...?

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/harva-nainen-noudattaa-suosi…

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää niitä. Mut silloin kun käytin, niin en pessyt joka päivä todellakaan. Pidin samoja muutaman päivän ja pesin kerralla isomman määrän eli neljät-viidet hyvät, jotka mulla oli.

Entä pesettekö te ne käsin tai vain kolmessa/neljässäkympissä? Mä pesin kuudessakympissä aina.

Vierailija
2/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Ehkä kerran tai kahdesti kuussa. Nyt on pari viikkoa sitten pestyjä käytössä, eivätkä haise yhtään millekään (paitsi aavistuksen hyvälle hajuvedelle). Olen hoikka ja pienirintainen enkä hikoile.

Kesällä pitää sitten pestä useammin, koska kuumuus ja hikoilu.

Mulle on aivan sama mitä "asiantuntija" keksii väittää, kyllä tiedän itse parhaiten milloin mun liivit kaipaa pesun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, tietenkin pesen, samoin kuin alushousut. Ulkoilen ja reippailen paljon, ja on kyllä päivän päätteeksi sellainen tissihiki, että todellakin liivit lentävät suoraan koneeseen.

Vierailija
4/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samoja 4 tai 5 päivää, sitten pesen. Ei ne likaiset ole. Urheiluliivit on erikseen ja ne täytyy yleensä pestä joka käytön jälkeen.

Vierailija
5/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun käytän rintaliivejä niin todellakin pesen ne joka päivä. Rintaliivit ovat alusvaate niinkuin alkkaritkin.

Vierailija
6/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit eivät osu kainalon hikialueelle, joten pyrin käyttämään samoja liivejä 3-4 päivänä. Aikaisemmin vaihtoväli venyi kahteen viikkoon, mutta olen parantanut tapojani. Joka päivä peseminen on mielestäni sentään liioittelua ellei käytä aitoja silkkisiä liivejä! Miltä ajalta nuo ohjeet ovat?

Vierailija
7/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin harvoin kun käytän rintaliivejä niin todellakin pesen ne joka päivä. Rintaliivit ovat alusvaate niinkuin alkkaritkin.

Ja ne on yhtä lähellä samoja eritelähteitä kuin alushousut?

Vierailija
8/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina olla joku sanomassa, miten mikäkin asia pitää tehdä?  Onko teillä aivot jatkuvasti narikassa?

Vierailija
9/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voi olla kuukausiakin pesemättä :D 

Vierailija
10/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo monta viikkoa menee pesemättä. Ellen ole hikoillut erityisen paljon. Urheiluliivejä pesen useimmin.

En todellakaan jaksaisi rueta jynssäämään liivejä jokaisen päivän jälkeen

Vierailija
11/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän välein. Jumppaliivit (kolmet) on erikseen ja ne pesuun heti hikijumpan jälkeen. 

Vierailija
12/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti teitä haisuleita... totta kai rintsikat pestään päivittäin, tissien alta erittyy hikeä. Ja rintaliivit ovat yleensä keinokuitusekoitetta (täyttä puuvillaa tai silkkiä olevat eivät kestä käytössä eivätkä jousta, siksi mukana aina vähintäänkin hiukan elastaania), joten ne hiostavat.

Vierailija
13/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pese.

Vierailija
14/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti teitä haisuleita... totta kai rintsikat pestään päivittäin, tissien alta erittyy hikeä. Ja rintaliivit ovat yleensä keinokuitusekoitetta (täyttä puuvillaa tai silkkiä olevat eivät kestä käytössä eivätkä jousta, siksi mukana aina vähintäänkin hiukan elastaania), joten ne hiostavat.

Tissien alta erittyy hikeä? No sulta varmaan joo, multa ei. 

Vierailija
15/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä isorintaisimmista naisista, mutta itse käytän a-kuppia  ei mulla ole kyllä mitään "tissinalusaluetta", joka pääsisi hikoamaan.

Vierailija
16/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän n 3-4 päivää samoja ja pesen neljässä kympissä koneessa.

Vierailija
17/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 päivää pidän ja sen jälkeen laitan pesuun. Tietysti jos kovasti tulee hikoiltua menevät ne pyykkiin jo aikaisemmin. Neljässäkympissä hienopesussa pesen.

Vierailija
18/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pese joka päivä mutta kyllä vaihdan rintaliivit käytön jälkeen. Varsinkin isorintaiset ei voi kyllä käyttää päivää pidempään rintaliivejä, hyi hitto. 

Vierailija
19/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit pitäisi pestä käsin, oikeasti en viitsi, pesen muun 40 pyykin kanssa kaksinkertaisessa pesupussissa.

Hienommat pesisin lavuaarissa heti käytön jälkeen.  2-3 pv välein vaihdan, kesällä tietty päivittäin.

Ainakin 5-6 liivit hyvä olemassa.

Hirveää jos ei ole rahaa ostaa, sitten on nähtävä vaiva jokapäiväisestä pesusta.  Onneksi en tarvitse korsettia.

Vierailija
20/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Onko teillä vain yhdet liivit. Minulla on käytössä kahdeksat liivit ja vaihdan ne päivittäin. Ihoni on todella rasvainen ja hikoilen paljon. Niinpä vaihdan liivit päivittäin ja pesen kerran viikossa koneellisen alusvaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän