Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivit pitäisi pestä joka päivä. No, pesetkö?

Vierailija
17.04.2017 |

"Asiantuntija" kertoo, että ne pitäisi pestä joka päivä, mutta kuka oikeesti pesee...?

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/harva-nainen-noudattaa-suosi…

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan hikoile ja urheiluliivit on erikseen, joten kuukausikin menee helposti pesemättä. Eivät haise miltään.

Vierailija
22/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavia noi joilla kuukausia liivit pesemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en pese joka päivä mutta kyllä vaihdan rintaliivit käytön jälkeen. Varsinkin isorintaiset ei voi kyllä käyttää päivää pidempään rintaliivejä, hyi hitto. 

Miksei voi?

Vierailija
24/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä joka päivä samoja liivejä, mutta veikkaisin että sellasen 10 päivää käytän ja sit viskaan pyykkikoriin. Siinä vaiheessa kun herää ajatus että oiskohan nää syytä pestä nii sit menee odotteleen pesua :D  

Vierailija
25/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese, nuuhkin tosin niitä raivokkaasti masturboiden. m30

Vierailija
26/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän koneeseen ja kone pesee. Käytössä neljät ja joka aamu puhtaat liivit. Pesen alhaisessa 30 ja samalla pesen jotain muutakin. 

Vierailija
27/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi, monta viikkoa pidätte samoja liivejä????!!! :x Hyi saasta. Oletteko esim ihosoluista kuulleet?

Kyllä minä pistän liivit aina päivän päätteeksi pesuun, kuten myös pikkuhousut. En tajua miten se on jaksamiskysymys. Pesen arkiliivit pesupusseissa koneessa käsinpesuohjelmalla.

Vierailija
28/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan. Ehkä kerran tai kahdesti kuussa. Nyt on pari viikkoa sitten pestyjä käytössä, eivätkä haise yhtään millekään (paitsi aavistuksen hyvälle hajuvedelle). Olen hoikka ja pienirintainen enkä hikoile.

Kesällä pitää sitten pestä useammin, koska kuumuus ja hikoilu.

Mulle on aivan sama mitä "asiantuntija" keksii väittää, kyllä tiedän itse parhaiten milloin mun liivit kaipaa pesun :)

Pidätkö samaa paitaakin pari viikkoa, tuskin sekään millekään parin viikon jälkeen haisee, kun olet niin hikoilematon.

Vierailija
29/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivää käytän samoja. Lenkkeilyliivit sitten asia erikseen, ne pesen joka käytön jälkeen. Liivit eivät ole käytössä, kuin työpäivän ajan, kotona minulla ei koskaan ole rintaliivit päällä, sekin vähän edesauttaa sitä, etten joka päivä pese.

Vierailija
30/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa vaihdan puhtaat liivit. Kesähelteillä päivittäin.

Vierailija
31/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese päivittäin edes pikkareita. ;)

Vierailija
32/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kahtena päivänä etten peseydy aamuisin, vasta kun palaan kotiin lenkiltä.  Riittää hyvin.  Liivit eivät löyhkää kun peseytyy ainakin kerran päivässä, no on ne silti vaihdettava 2-3 pv jälkeen.

Olin joskus leipäjonossa ja mielessä kävi, vaateraha pitäisi antaa jokaiselle ja käyttää liiveihin.  Puhtaus on niin tärkeää.

Vierailija
33/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, tietenkin pesen, samoin kuin alushousut. Ulkoilen ja reippailen paljon, ja on kyllä päivän päätteeksi sellainen tissihiki, että todellakin liivit lentävät suoraan koneeseen.

Minulla on kyllä ihan erikseen urheiluliivejä. Ulkoillessa ja reippailessa ja varsinkin jos juokset tarvitset enemmän tukea kuin tavalliset liivit antavat. En todellakaan hikoile tavallisissa liiveissä joten en niitä,joka päivä pese.

Vierailija
34/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en pese joka päivä mutta kyllä vaihdan rintaliivit käytön jälkeen. Varsinkin isorintaiset ei voi kyllä käyttää päivää pidempään rintaliivejä, hyi hitto. 

Miksei voi?

Koska isorintaisilla usein hikoaa se rintojen alus ja sellainen voi aiheuttaa bakteerin muhimisen sinne välikköön. Muutenkin rintaliivit menee kainaloiden alta. Mulle käytettyjen liivien pitäminen on vähän kuin pitäisi käytettyjä alushousuja. 

Vierailija
35/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, tietenkin pesen, samoin kuin alushousut. Ulkoilen ja reippailen paljon, ja on kyllä päivän päätteeksi sellainen tissihiki, että todellakin liivit lentävät suoraan koneeseen.

Minulla on kyllä ihan erikseen urheiluliivejä. Ulkoillessa ja reippailessa ja varsinkin jos juokset tarvitset enemmän tukea kuin tavalliset liivit antavat. En todellakaan hikoile tavallisissa liiveissä joten en niitä,joka päivä pese.

Kyllä ihmisestä lähtee eritettä vaikka sitä ei tulisikaan samalla tavalla kun hikoilee liikkuessa. Ja rintaliivit hinkkaa ihoa vasten ja niihin jää kaikkea kuollutta ihosolua ym. 

Vierailija
36/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kahtena päivänä etten peseydy aamuisin, vasta kun palaan kotiin lenkiltä.  Riittää hyvin.  Liivit eivät löyhkää kun peseytyy ainakin kerran päivässä, no on ne silti vaihdettava 2-3 pv jälkeen.

Olin joskus leipäjonossa ja mielessä kävi, vaateraha pitäisi antaa jokaiselle ja käyttää liiveihin.  Puhtaus on niin tärkeää.

Laitatko käytetyt alushousutkin takaisin jalkaan jos eivät haise? 

Vierailija
37/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Onko teillä vain yhdet liivit. Minulla on käytössä kahdeksat liivit ja vaihdan ne päivittäin. Ihoni on todella rasvainen ja hikoilen paljon. Niinpä vaihdan liivit päivittäin ja pesen kerran viikossa koneellisen alusvaatteita.

Pesetkö liivit ja pikkuhousut samassa lämpötilassa 40 C?

Itse pesen liivit 40 C ja pikkuhousut 60 C.

Vierailija
38/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu kaikki liivit (6kpl) vaatehuoneen naulakossa, siihen ripustan päivän päätteeksi. Seuraavana aamuna saatan ottaa toiset. En ihan todellakaan laske kuinka kauan mitkäkin on olleet käytössä, heitän pesuun jos ovat likaiset. Yksinkertaista.

Vierailija
39/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, en pese edes urheiluliivejä joka ikisen käytön jälkeen vaan jos olen esimerkiksi tänään käynyt lenkillä ja tiedän että menen huomenna heti uudestaan, ei siinä välissä niitä ehdi ainakaan koneessa pesemään eikä ketään kiinnosta onko niitä pidetty nyt yksi vai kolme päivää putkeen... Toki jos huomaan liiveistä (tai mistä tahansa muusta vaatteesta) että ne ovat likaiset, haiskahtavat tai on tahroja niin heitän ne pyykkiin. Luotan enemmän omaan maalaisjärkeen ja aisteihini kuin johonkin yleisiin turhiin "sääntöihin". Ja mitään kamalaa ei muuten ole tähän mennessä tapahtunut itselleni eikä vaatteilleni, vaikka pesen pyykkiä harvemmin ja pesuohjeiden vastaisesti... Tuntuu vähän että tuollaisia ohjeita noudattaa ne jotka eivät osaa itse ajatella omilla aivoillaan tai arvioida sitä mikä on omalla kohdalla tarpeellista. Sitä paitsi suurin osa näistä "kuluta tätä näin ja näin usein, osta sitä ja tätä, tarvitset siihen myös tätä"-ohjeista perustuu ihan vain kuluttajien kapitalistiseen aivopesuun. Maailma ei siihen kaadu vaikka ottaisi rennommin, itse asiassa uskon että ihmiset olisivat onnellisimpia jos päästäisivät irti kaikesta pitäisi-paskasta.

Vierailija
40/88 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävää henkilöä joka ei hikoile, ei ole olemassakaan. Jokainen hikoilee vuorokaudessa vähintään puolisen litraa, ja myös rintojen ihossa on hikirauhasia. Aivan kuten omaa pahanhajuista hengitystäkään ei ihminen haista, te päiviä tai viikkoja samoja liivejä putkeen pitävät ette haista lemuanne.

Eikö teidän miehet ihmettele kun te aamulla vedätte eiliset alusvaatteet (toivottavasti suihkun jälkeen) päällenne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan