Vierailija

Ethän saisi seksiä vanhana poikana kuitenkaan joten miksi suhde aseksuaalisen naisen kanssa ei ole vaihtoehto?

• ylös 7
  • alas 64

Sivut

Kommentit (165)

Vierailija

On paljon vaikeampaa, jos ei saa syödä sellaista piirakkaa joka on omalla pöydällä, kuin sellaista joka on jonkun toisen pöydällä tai kaupan hyllyssä.

• ylös 103
  • alas 1
Vierailija

Kuka sitä vielä naisen riesakseen ottaa, jos joutuu jatkamaan, kuten tähänkin asti.

• ylös 59
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jätin mieheni kun meillä ei ollut seksiä. Todennäköisesti elän seksittömänä loppuelämäni, mutta en kuitenkaan halunnut jatkaa tätä kimppakämppämeininkiä. Se ei ole oikeaa parisuhdetta. Mieluummin asun yksin kuin kimppakämpässä. 

• ylös 95
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätin mieheni kun meillä ei ollut seksiä. Todennäköisesti elän seksittömänä loppuelämäni, mutta en kuitenkaan halunnut jatkaa tätä kimppakämppämeininkiä. Se ei ole oikeaa parisuhdetta. Mieluummin asun yksin kuin kimppakämpässä. 

Voihan sitä pussailla, halia ja tehdä muuten kaikkea kivaa vaikka seksiä ei olisikaan.

• ylös 10
  • alas 60
Vierailija

Odotas... Siitä suhteesta puuttuu jotain, hmm. Ai niin, koska suhteesta puuttuu seksi.

• ylös 34
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä vielä naisen riesakseen ottaa, jos joutuu jatkamaan, kuten tähänkin asti.

Miksi ottaisit riesan saadaksesi seksiä?

• ylös 19
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Odotas... Siitä suhteesta puuttuu jotain, hmm. Ai niin, koska suhteesta puuttuu seksi.

Mutta siinä olisi kaikki muu, miksi se ei ole tarpeeksi?

• ylös 5
  • alas 22
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksi on minulle luonnollinen tarve, toisin kuin aseksuaaliselle naiselle.

Miksi se olisi ongelma jos et joka tapauksessa saisi seksiä muutenkaan?

• ylös 7
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta siinä olisi kaikki muu, miksi se ei ole tarpeeksi?

Koska siitä puuttuu jotain. Se seksi.

• ylös 29
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi et vedä itseäsi jojoon, kun ei täältä hengissä selviä kuitenkaan? Sama logiikka.

• ylös 61
  • alas 5
Vierailija

Oletko itse aseksuaali? Siinä tapauksessa et voi sisäistää ja ymmärtää seksuaalisuutta. Seksi on ihmisille samanlainen tarve kuin syöminen ja juominen, luonnollinen osa lisääntymistä ja kumppanin kanssa ei ainoastaan fyysisen mutta myös henkisen yhteyden luomista.

• ylös 39
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska olen harrastanut seksiä ennen ja se on minulle tärkeä osa suhdetta. Joillekin se on vähemmän. En suostu luopumaan seksistä myöskään sen takia koska samanlaista yhteyttä kumppaniin ei voi saada kuin seksin kautta.

• ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä pussailla, halia ja tehdä muuten kaikkea kivaa vaikka seksiä ei olisikaan.

No eipä juuri pussailtukaan. Totaalisesti kämppiksiä. Nyt kun ollaan erottu, ollaan tosi hyviä ystäviä keskenämme. Soitellaan 2-3 viikossa kysellen kuulumisia. Olen niin iloinen, että sain ex-miehestä hyvän ystävän. 

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on kolme vaihtoehtoa, jotka ovat a) sinkkuus (ja seksittömyys, mutta teoreettinen mahdollisuus satunnaisseksiin) b) suhde aseksuaalin kanssa c) suhde normaalihalukkaan kanssa, minkä näistä valitsisit?

Kuka on keksinyt, että  on olemassa vain a ja b, kun on kuitenkin myös vaihtoehto c? Jos valitsee vaihtoehdon b, ei saa seksiä ikinä, kun taas a-vaihtoehdossa on pieni mahdollisuus saada seksiä tai siirtyä vaihtoehtoon c.

Vaihtoehto b ei ole parisuhde sen perinteisessä merkityksessä, vaan kimppakämppäkaveruus.

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En halua pelkkää kämppistä. Riesa olisi nainen, joka pyrkisi aseksuaalisuudellaan määräämään minun seksuaalisuuttani. En haluaisi asua enää tässä iässä kaverin kanssa.

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko itse aseksuaali? Siinä tapauksessa et voi sisäistää ja ymmärtää seksuaalisuutta. Seksi on ihmisille samanlainen tarve kuin syöminen ja juominen, luonnollinen osa lisääntymistä ja kumppanin kanssa ei ainoastaan fyysisen mutta myös henkisen yhteyden luomista.

No mutta miksi ei voi vain halia ja pussailla ja mennä sitten nukkumaan koska jos vaihtoehtona on ei naista ollenkaan niin eikö parisuhde ole kuitenkin parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys?

• ylös 4
  • alas 25
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En halua pelkkää kämppistä. Riesa olisi nainen, joka pyrkisi aseksuaalisuudellaan määräämään minun seksuaalisuuttani. En haluaisi asua enää tässä iässä kaverin kanssa.

Miten se olisi kaveri jos olisi deittejä ja rakkautta ja välittämistä ja haleja ja suudelmia mutta ei seksiä?

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

Hmm. Miten täysin seksitön  suhde eroaa ystävyydestä? - En oleta, että naiseni olisi aina valmis seksiin, enhän itsekään ole, mutta jos seksiä ole lainkaan ja nainen antaa  ymmärtää, ettei koe tätä muuna kuin luonnollisena asiana joka tulee jatkumaan nyt ja aina, niin tulee mieleen, että kuihtuuko kaikki muukin läheisyys suhteesta pois. - Ja jos niin käy pahoin pelkään sen tietävän parisuhteemme päättymistä, tai vähintään kriisiytymistä... Itselleni parisuhteessa varmasti tärkeämpää on "henkinen yhteys" mutta toivon, että siihen kuuluu ja on osana myös fyysistä läheisyyttä; jonka toki ei tietenkään aina tarvitse merkitä seksiä.     

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.