Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rikkaat tykkäävät golfista?

Vierailija
13.04.2017 |

Niin?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valtameripurjehdus, hevospoolo ja ketunmetsästys on rikkaiden lajeja :D

Vierailija
22/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kovatuloinen, ja minua huvittaa työkavereiden ja tuttujen tarve hakeutua golfin pariin. Mikä ihmeen juttu tämä on? Golfin pelaaminen antaa minun silmissä nopeasti käsityksen nolosta pyrkyristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri töissä golf-klubilla ollut jo vuosia ja huvittui kun luulin, että siellä käy vaan rikkaita. Ihan tavallisia ihmisiä kaikista tuloluokista, kuulemma.

Vierailija
24/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika kovatuloinen, ja minua huvittaa työkavereiden ja tuttujen tarve hakeutua golfin pariin. Mikä ihmeen juttu tämä on? Golfin pelaaminen antaa minun silmissä nopeasti käsityksen nolosta pyrkyristä.

Olet ihme tyyppi.

Minä ja mieheni olemme pelanneet golfia jo kohta parikymmentä vuotta. Siksi, että se on kivaa, sitä voi harrastaa yhdessä ja tasoitusjärjestelmä mahdollistaa eri tasoisten pelaajien yhdessä pelaamisen. Tulee käveltyä ulkona paljon kauniissa maisemissa. Tutustuu myös ihmisiin ympäri maailmaa, koska  useimmiten on neljä samalla tee-ajalla. 

Olemme golfklubin jäseniä kotimaassamme, mutta emme osakkaita. Suurimman osan peleistä pelaamme kuitenkin Espanjassa, jossa meillä on talo ja peliolosuhteet ihanteelliset ympäri vuoden keskikesän kuuminta aikaa lukuunottamatta. 

Vierailija
25/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tajua tätä golf-hypetystä. Appiukkokin käy kerran vuodessa aina jossain ulkomailla golfailemassa, Espanjassa tai Turkissa. Huvittaa, että miksi ihmeessä niin kauas pitää mennä pelaamaan jotain tylsääkin tylsempää golfia. 🤣

Millä kentällä pelasit, kun oli tylsää? 

Vierailija
26/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kävellä.

Voi golfkärryllä huristella hurjan 150 metrin matkan seuraavalle reiälle, kun samaan aikaan uskolliset kantajat tuovat varusteet perässä kävellen.

Vierailija
27/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihme tyyppi.

Minä ja mieheni olemme pelanneet golfia jo kohta parikymmentä vuotta. Siksi, että se on kivaa, sitä voi harrastaa yhdessä ja tasoitusjärjestelmä mahdollistaa eri tasoisten pelaajien yhdessä pelaamisen. Tulee käveltyä ulkona paljon kauniissa maisemissa. Tutustuu myös ihmisiin ympäri maailmaa, koska  useimmiten on neljä samalla tee-ajalla. 

Olemme golfklubin jäseniä kotimaassamme, mutta emme osakkaita. Suurimman osan peleistä pelaamme kuitenkin Espanjassa, jossa meillä on talo ja peliolosuhteet ihanteelliset ympäri vuoden keskikesän kuuminta aikaa lukuunottamatta. 

Sori, mutta golf näyttää todella tylsältä ja kerran kokeilleena totesin sen vielä oletettua tylsemmäksi puhumattakaan muiden pelaajien tylsistä jutuista.

Sinulla on myös ihan ihmeellinen käsitys kauniista maisemasta, jos keinotekoinen golf-kenttä edustaa sinulle sitä. Olet mahdollisesti todella vieraantunut luonnosta?

Omissa harrastuspiireissä on monenlaisia mutta oikeasti urheilullisia ihmisiä, eikä todellakaan tarvitse katsella jotain nurmikenttää. 

Vierailija
28/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se auta, Kajaanin golfkenttä meni tällä viikkoa konkkaan

Vierailija
29/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kävellä.

Voi golfkärryllä huristella hurjan 150 metrin matkan seuraavalle reiälle, kun samaan aikaan uskolliset kantajat tuovat varusteet perässä kävellen.

Mailakassi golfmailoineen painaa helposti yli 60kg.

Vierailija
30/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä rahansa saa upotettua vaikka motocrossiin, mutta miksi se ei ole rikkaiden keskuudessa suosittua? Miksi juuri golf?

No jos motocross olisi suosittua, niin kysyisit, että miksi juuri se.

Vierailija
31/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska köyhillä ei ole siihen varaa. Jos se olisi halpaa ja jos siellä pyörisi kaikenlaisia ihmisiä, se lakkaisi pian kiinnostamasta.

Huoh.

Kenellä muka ei olisi golfiin varaa?

Kerropas nyt miten hirrrrrveitä summia golfin peluuseen kotimaan kentillä tarvitaan. Ja teepä samalla itsesi naurunalaiseksi.

Ei se golf kyllä köyhien laji ole,se nyt vaan on fakta halusit tai et.

Vierailija
32/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska köyhillä ei ole siihen varaa. Jos se olisi halpaa ja jos siellä pyörisi kaikenlaisia ihmisiä, se lakkaisi pian kiinnostamasta.

Huoh.

Kerropas nyt miten hirrrrrveitä summia golfin peluuseen kotimaan kentillä tarvitaan. Ja teepä samalla itsesi naurunalaiseksi.

Ei varmaan ihan rutiköyhien laji olekaan. Kävelylenkillä lähimetsässä voi käydä ilmaiseksi, ja jos tykkää enemmän villistä luonnosta, niin golf ei ole silloin oikea laji. Mutta varsinaisesti rikas ei kyllä tarvitse olla, jotta olisi varaa pelata golfia, eli noin tonni-pari vuodessa riittää hyvin varusteisiin, pelioikeuksiin, kisamaksuihin, matkoihin ja virvokkeisiin klubilla. Vähemmälläkin voi selvitä, mutta en laskisi vielä oikein harrastukseksi, jos maksaa vain jäsenmaksun ja ostaa yhden pelilipun vuodessa. 

Vierailija
33/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normituloisia ollaan ja koko perhe golfaa

Vierailija
34/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ova niin tylsämieisiä ja heikkoja urheilijoita etteivät muuta keksi. Pääsee myös kätevästi kotoa pakoon, niin vaimoke voi vaikka hoitaa kodin sekä lapset kun itse nauttii omasta ajasta. Aitojen mulkkujen harrastus. 

Vierailija
35/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mailat maksaa 100 euroa / kpl.

Maksaahan autotkin 70 000€ ja talot 700 000€.  Silti köyhät ostaa autoja ja talojakin.  Eikäkö, nythän mä hokasin. Saahan niitä halvemmallakin.

Vierailija
36/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golf on oikeasti ihan kiva laji kunhan siihen tutustuu. Itselläni meni useampi vuosi kun kävin välillä vain lätkimässä palloa. Sitten otin itseäni niskasta kiinni ja ilmottauduin kurssille jossa tapasinkin nykyisen mieheni. Että ei se ihan turha kurssi ollut :)

"Nykyisen mieheni". 

Vierailija
37/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.

Pelioikeudet alkaen 200€/v. Välineet ei paljon käytettynä maksa.

Vierailija
38/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähtee pelaamaan kierroksen, tulee ulkoiltua pari tuntia. On mukava katsoa varauskirjasta, keitä on kentällä ja varata aika sopivaan porukkaan. Pelaan usein aamupäivällä. Sitten voi käydä klubilla lounaalla. Iltapäivällä on eri porukat, palkkatyössä käyvät tulevat töitten jälkeen. Samanhenkiset pelaavat usein yhdessä. Mutta jos joku ei tykkää golfista, niin kannattaa varmaan mennä vaikka yksin sauvakävelylle, tai tehdä jotain muuta mistä tykkää. Onneksi voi valita itselleen sopivan harrastuksen. 

Vierailija
39/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava laji, jolla voi hyvin tyhjentää pään esim. työjutuista, koska täytyy keskittyä. Voi pelata kaikentasoisten kavereiden kanssa, samalla saa raitista ilmaa 

Vierailija
40/79 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf on kallista koska sen ison nurmikon ajamiseen kuluu niin paljon pensaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi