Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus - 100 = ON PARHAIN PAINO IHMISELLE!

Vierailija
12.04.2017 |

Ihminen näyttää parhaimmalta, kun painaa pituus-100!!

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noissa mitoissa on ainakin normaalipainon rajoissa. Jos mä haluan näyttää hoikalta, pitäis mun painon olla pituus - 105. Mulla on kuitenkin hyvin lihasta naiseksi, joten tuo pituus - 100 on myös passeli. Tän hetken paino valitettavasti pituus+105

Vierailija
42/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ihannepainoni olen aina ajatellut olevan  pituus - 100 -10% eli 

165 -100 - 6,5 = 58,5 kg.

Liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloittajan kaava sijoittuu ainakin keskimittaisten kohdalla bmi-alueelle 18-24. Se on useimmille ihmisille sopiva paino.

Joo mutta ei näytä hyvältä

Vierailija
44/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyillä, mutta 165+ cm kyllä.

Naisen hoikkuus näyttää miltei aina paremmalta kuin liika rasva. Vyötärö on pahin, siitä tulee mies mieleen kun naisen lantio katoaa. Mutta roikkuva peppu on myös ikävä, jossa kimmoisuus mennyt. Läskistä pääsee käytännössä jokainen eroon yksinkertaisesti haluamalla tarpeeksi.

Vierailija
45/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsori palstaneitsyet, ei satakiloinen mies ole sen kauniimpi kuin satakiloinen nainen. -110 molemmille tai on liian läskiä, en rupea kaivamaan munaa vatsamakkaran alta :D

Vierailija
46/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 155 cm ja paino on juuri tuo pituus - 100. Olen sairastanut nuorempana syömishäiriön ja paino ollut alhaisemmillaan 24 kiloa. Kun sairastun kuukautiset loppuivat kun paino meni alle 48 kg ja olin silloin 14-vuotias. Yritin myös pitkään painaa alle 50 kiloa vielä paranemisvaiheessa ja se johti bulimiaan. Minun paini pysyy tässä itsestään ja voin syödä mitä haluan enkä liho. Syömishäiriöstä parantunut 100% näytän sopusuhtaiselta/hoikalta.

n27

Minä olen 153 ja painan 45kg. Minulle taas tämä on sopiva paino. Olen luonnostani todella siro, mutta tällä painolla näkyy myös, että sirojen luiden päällä on kyllä rasvaa. Toki näytän edelleen hoikalta, mutta tämä on luonnollinen ruumiinrakenteeni. Syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Herkuttelenkin aika paljon. Eli ollaan hyvin erilaisia ruumiinrakenteelta ja koostumukselta, joten nämä painoindeksit eivät ole mikään täysin pätevä mittari.

Vierailija
47/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ihannepainoni olen aina ajatellut olevan  pituus - 100 -10% eli 

165 -100 - 6,5 = 58,5 kg.

Tarkoitat varmaan miinus 10% tuosta jäljelle jäävästä luvusta, koska 10% 165:stä olis 16,5

Vierailija
48/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm ja jos paino olisi 66kg, niin bmi olisi 24. Eli juuri lievän lihavuuden rajalla. Ei kuulosta kovin ihanteelliseltä... Jos paino 56kg, niin bmi 20.3, eli normaalin painon keskiluokkaa. Eihän se bmi kerro kaikkea, mutta hyvää suuntaa antaa.

Vierailija
49/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä haluais painaa 70 kg.. tää 55kg on juuri sopiva minulle. Painoin noin paljon kun olin viimeiselläni raskaana!

Vierailija
50/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsori palstaneitsyet, ei satakiloinen mies ole sen kauniimpi kuin satakiloinen nainen. -110 molemmille tai on liian läskiä, en rupea kaivamaan munaa vatsamakkaran alta :D

Naisella ei ole lihasmassaa kuten miehellä on. Anatomian tuntemus voisi olla hyödyksi.

Vierailija
51/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle -100, eli:

190/90

180/80

170/70

Naiselle -110, eli:

170/60

160/50

150/40

Vierailija
52/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloittajan kaava sijoittuu ainakin keskimittaisten kohdalla bmi-alueelle 18-24. Se on useimmille ihmisille sopiva paino.

Sijoittuu sinne aikalailla keskelle, mutta ei huomioi yksilökohtaista vaihtelua. Bmi huomioi, siksi se kattaakin laajemman skaalan bmi 18.5-25.

Tuo aloittajan kaava on sama kuin väittäisi että kaikille on olemassa vain yksi tarkka "oikea" verenpainelukema tai ruumiinlämpö. Ei ole.

Vierailija
53/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijoittuu sinne aikalailla keskelle, mutta ei huomioi yksilökohtaista vaihtelua. Bmi huomioi, siksi se kattaakin laajemman skaalan bmi 18.5-25.

Tuo aloittajan kaava on sama kuin väittäisi että kaikille on olemassa vain yksi tarkka "oikea" verenpainelukema tai ruumiinlämpö. Ei ole.

Tuo pitää aika hyvin paikkansa tavallisilla ihmisillä. Sirommat naiset voivat olla sitten kevyempiä ja lihaksikkaat miehet painavampia. 

54/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä kaava mutta pätee vain miehiin. Naisille vielä - 10.

Vierailija
55/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus -100 on jo melkoisen lihava, ellei lihasta löydy reippaasti. Itse olen melkein 180 cm pitkä nainen, kaavaa pituus -120 ja aika hurjalta tuntuisi lihoa kaksikymmentä kiloa. Edes kaavalla -110 ei voisi enää ajatella itseään hoikaksi, kai se olisi normaalipaino siten.

Vierailija
56/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm miehen pitää painaa vähintään 100kg, muuten ei miellytä silmää tippaakaan. Heti sytyn kun näen sellaisen pitkän ja leveän miehen, joka vaikuttaa väkivahvalta ja kykenevältä tarpeen tullen puolustamaan perhettään. Vielä kun on luonteeltaan nallekarhu, niin voi että.

Tuolla nallekarhulla on kuitenkin BMI melkein 31 eli hänellä on merkittävä ylipaino. Kumpi on parempi, terveys vai sinun "silmän miellyttämisesi"? Haluatko, että miehelle tulee vaikka sydän- tai aivoinfarkti ylipainonsa takia vain koska susta se ylipaino on niin ihkua? :(

Vierailija
57/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ajatellaan nyt terveyttä.

Ulkonäöllisesti kukin saa olla mitä mieltä vaan...siis itsensä kohdalla.

Vierailija
58/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan on pituus -110 niin mä saisin painaa vaan 40 kg ja se on kyllä ihan liian vähän. Painan nyt 47kg ja jengi sanoo, että anorektikolta näytän. Kauheeta, että pitäs tästä vielä 7kg laihduttaa. Ei ihme, että syömishäiriöitä on niin paljon ku tämmöisiä sääntöjä on kehitetty.

Vierailija
59/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan kehon koostumuksesta. Onko lihasta vai ei ja millainen ruumiinrakenne on.

Kävin aikoinaan ortopedillä polvivamman takia. Pituuteni on 190cm ja silloin painoni oli 105kg. Kysyin häneltä auttaisiko painonpudotus taulukkopainoon asiassa. Hän sitten kysyi, että mikäs se semmoinen taulukkopaino mahtaisi olla. Sanoin 86kg (sen ajan taulukoiden mukaan). Hän vastasi, että ei missään tapauksessa, alle satakiloisena olisin aliravittu tällä ruumiinrakenteella. Hän sanoi, että taulukot ovat yliyksinkertaistettua huuhaata. Rakenne määrää ihannepainon jokaiselle yksilölle.

Vierailija
60/90 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm miehen pitää painaa vähintään 100kg, muuten ei miellytä silmää tippaakaan. Heti sytyn kun näen sellaisen pitkän ja leveän miehen, joka vaikuttaa väkivahvalta ja kykenevältä tarpeen tullen puolustamaan perhettään. Vielä kun on luonteeltaan nallekarhu, niin voi että.

Miehen pitää painaa mielestäsi 100kg siksi, koska se on tasaluku. Samoin miehen tulee olla 180cm pitkä, koska se on tasaluku. Itse olen 177cm ja valehtelen aina olevani 180, koska se saa naiset tyytyväiseksi. Livenä eivät tietenkään huomaa eroa, koska ovat itse alle 170cm. 

Toisekseen 180cm pitkälle miehelle 100kg on aivan liikaa painoa. 190cm miehelle tuo voisi olla sopiva jos on lihasta.

Joudutko useinkin katutappeluihin vai miksi miehen koolla on väliä perheen puolustamisessa? Eiköhän kokoa suurempi merkitys ole sillä, että mies ei vie perhettä tilanteisiin, jossa pitäisi puolustautua väkivalloin. Toisekseen jos joku käy lasten tai naisen kimppuun, niin yleensä mies ei ole ainoa, joka tulee auttamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi