Pituus - 100 = ON PARHAIN PAINO IHMISELLE!
Ihminen näyttää parhaimmalta, kun painaa pituus-100!!
Kommentit (90)
Ai mä meenki syömään ku pitää lihoo noin 15kg!
Höpsis. Se on naisille pituus - 110.
Kun pituus, paino ja se vaarallisempi verenpaine on samat, niin silloin on teräkunnossa!!
Riippuu varmaan kehon koostumuksesta. Onko lihasta vai ei ja millainen ruumiinrakenne on.
169-100=69 ei todellakaan ole hyvä. Jo 65 kg niin kauhessa kunnossa 56-61on hyvä riippuen kuinka paljon on lihasta.
Ei jestas sit mä olisin hirvee lihapulla jos painaisin 57,5 kg. Nyt 48 ja pari kiloo pitäis saada pois niin kehtais kesällä rannalle.
Miehellä ehkä. Naiselle vanha ihannepainon kaava on pituus -111. En kyllä tuohon itse enää nykyisin ylety, mutta kolmevitoseksi asti kyllä.
Olin teilaamassa ja väittämässä vastaan. Mutta sitten välähti!
Tuo aloittajan väite on pätevä ja hyvä ohje.
Ajatellaan nyt ihmisiä ja naiset ensin...
160cm paino 60kg , 155cm paino 55kg , 175cm paino 75 .
Miehet...
167cm paino 67kg , 172cm paino 72kg , 200cm paino 100kg.
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas sit mä olisin hirvee lihapulla jos painaisin 57,5 kg. Nyt 48 ja pari kiloo pitäis saada pois niin kehtais kesällä rannalle.
Ja pituus?
180cm miehen pitää painaa vähintään 100kg, muuten ei miellytä silmää tippaakaan. Heti sytyn kun näen sellaisen pitkän ja leveän miehen, joka vaikuttaa väkivahvalta ja kykenevältä tarpeen tullen puolustamaan perhettään. Vielä kun on luonteeltaan nallekarhu, niin voi että.
157 cm pitkänä 57 kg olis kyllä aivan liikaa!
Tuo aloittajan kaava sijoittuu ainakin keskimittaisten kohdalla bmi-alueelle 18-24. Se on useimmille ihmisille sopiva paino.
Minä olen puolivälissä raskaana ja nyt on paino sen mitä pitäisi tuon mukaan olla. Ilmeisesti näin on paras.. :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pituus?
Päättelykyky nolla... aivoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pituus?
Niin. Ynnää se satanen siihen 57,5:een. Sehän se aaapeen kaava oli...
No ei todellaan voi olla -110 :D Kun olin 10 kg laihempi kuin nyt, olin alipainoinen ja huonossa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Noin mäkin ajattelin teininä. Sitten vähän aikuistuin...
Ei vaan pituus -110. Ainakin naisella.