Pituus - 100 = ON PARHAIN PAINO IHMISELLE!
Ihminen näyttää parhaimmalta, kun painaa pituus-100!!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
180cm miehen pitää painaa vähintään 100kg, muuten ei miellytä silmää tippaakaan. Heti sytyn kun näen sellaisen pitkän ja leveän miehen, joka vaikuttaa väkivahvalta ja kykenevältä tarpeen tullen puolustamaan perhettään. Vielä kun on luonteeltaan nallekarhu, niin voi että.
Tämän viestin kirjoitta yli satakiloinen, ylipainoinen 180-senttinen mies.
Heh heh mitä läskipropagandaa täällä levitetään. Aika tuhti olisin, jos painaisin tuon ap:n kaavan mukaan
Kiitos Ap! Mä olenkin siis juuri sopiva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas sit mä olisin hirvee lihapulla jos painaisin 57,5 kg. Nyt 48 ja pari kiloo pitäis saada pois niin kehtais kesällä rannalle.
Noin mäkin ajattelin teininä. Sitten vähän aikuistuin...
Annoit sit periks ja plösähdit. Minä pidän huolen vartalostani, koska hoikkana se on kauniimpi. 30 vuotta samoissa mitoissa.
No pitäisi olla, mitä pitäisi, tai sitten ei. Mutta fakta on se, että mun keho ei suostu tästä painosta menemään ylöspäin. Olen sitä muutaman kerran elämässäni yrittänyt, joskus saanut suurella vaivalla max. n. 2 kg lisää, joka sekin on kuitenkin myöhemmin lähtenyt. Minun kehoni mielestä minun kuuluu olla hoikka, on kuka tahansa mitä mieltä tahansa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pituus -110. Ainakin naisella.
Sori mutta 40-kiloisena olisin luuranko. No can do.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta 40-kiloisena olisin luuranko. No can do.
Lyhyellä ihmisellä luultavasti kehon sisäelimet painavat suhteessa kokonaispainoon enemmän kuin pitkällä ihmisellä. Esim. aivojen paino, suoliston paino ym. ei varmaankaan vaihtele pituuden myötä juurikaan. Siksikin tällaiset yleistykset sittä, mitä kunkin pitäisi olla, ovat naurettavia. Jokainen on yksilö ja jokaisella on erilaiset geenit ja elintoiminnot. Jotkut ovat geneettisesti sopeutuneempia toisenlaisiin olosuhteisiin, toiset taas vastakkaisiin olosuhteisiin.
Noin minulle koulussa opetettiin, ja terveysnäkökulmasta totta. Muu on muodin sanelemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm miehen pitää painaa vähintään 100kg, muuten ei miellytä silmää tippaakaan. Heti sytyn kun näen sellaisen pitkän ja leveän miehen, joka vaikuttaa väkivahvalta ja kykenevältä tarpeen tullen puolustamaan perhettään. Vielä kun on luonteeltaan nallekarhu, niin voi että.
Tämän viestin kirjoitta yli satakiloinen, ylipainoinen 180-senttinen mies.
Väärin arvasit. Olen 157cm 70kg painava nainen :) Ja mielestäni hyvännäköinen!
Naisissa pidän myös sellaisista joilla on vähän rasvaakin ja lihasta, muotoja. Vasta olin katsomassa teatteri-esitystä jossa oli muodokkaita naisia ja kyllä hekin sai syttymään, eivätkä varmasti olleet pituus -100 -painoisia.
Minä olen 155 cm ja paino on juuri tuo pituus - 100. Olen sairastanut nuorempana syömishäiriön ja paino ollut alhaisemmillaan 24 kiloa. Kun sairastun kuukautiset loppuivat kun paino meni alle 48 kg ja olin silloin 14-vuotias. Yritin myös pitkään painaa alle 50 kiloa vielä paranemisvaiheessa ja se johti bulimiaan. Minun paini pysyy tässä itsestään ja voin syödä mitä haluan enkä liho. Syömishäiriöstä parantunut 100% näytän sopusuhtaiselta/hoikalta.
n27
Ap, asia ei ole noin yksinkertainen. Naiselle pituus -110 on paras paino, miespuoliset kehonrakentajat ja urheilijat painavat timmissä kunnossa paljon. Esim. Mika Nyyyssölä painaa pituus -78 ja on silti huipputikissä taviksen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kahden kilon päästä bmi:n mukaisesta alipainosta ja itselleni niin alhainen paino, että riittää aiheuttamaan amenorrean.
Haluatko lukita vastauksen?
No siis onhan toi normaalipaino.
Mä painan pituus -130 ja voi että kun sais jostain muutaman kilon lisää. Kilpparin liikatoiminta.
175/45 :(
Lyhyillä naisilla ei tuo -110 kyllä oikein päde, eikä välttämättä -100 myöskään. Itse olen 54 kiloisena mielestäni jo vähän pullea, mutta 44 kiloisena olisin aivan liian laiha.
Oman ihannepainoni olen aina ajatellut olevan pituus - 100 -10% eli
165 -100 - 6,5 = 58,5 kg.
Ehei, ellei ole urheilija. Tavallinen ihminen on jo vähän pullea tossa painossa, etenkin nainen.
Naiselle pituus -120. Tämä mun mielipide. Ymmärrän ettei kaikkia miellytä samoin kuin mua ja kaikkia ei miellytä pituus -100.
Ai että 170 cm nainen pitäisi painoo 70 kiloa? Se on jo aika plösö. Ellei sitten ole todella lihaksikas.
Itselläni parhain paino oli tai minusta ainakin oli 90kg pituuden ollessa 184. Nyt sitten paino on ... .... ( ei puhuta siitä ). Pituus on sama! :)
T:Keskiviivan Mies.