Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita nuoria naisia, jotka voi olla vuodenkin ilman seksiä?

Vierailija
11.04.2017 |

Siis toisen ihmisen kanssa. Itse oon yli vuoden ollut ja hyvin pärjäillyt (olen sinkku), mutta nyt alkanut tuntua että tulee raja vastaan. Kuitenkin minulle riittäisi varmaan yksi yhden yön juttu, ja voisin pärjäillä hyvin taas seuraavan vuoden :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisin aika ilman on ollut varmaan reilu vuosi, mutta ei olisi väliä vaikka olisi pidempikin. Oon ollut sinkkuna viisi vuotta ja suurin osa sinä aikana olleista yhden tai kahden yön jutuista olisi saanut jäädä tapahtumatta. Mieluummin oon ilman kuin harrastan huonoa seksiä, simple asaina that.

Hieno loppukaneetti mut autocorrect pilas. Simple as that.

Vierailija
22/36 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran kolme vuotta ilman ja useaan otteeseen vuoden kerrallaan ilman. Ja tämä tässä suhteessa ollessani. Meillä on molemmilla varmaan just matala libido. Tuntuu että mitä harvemmin seksiä on, sitä vähemmän sitä ajattelee ja kaipaa, se vaan jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vapaaehtoisesti kokonaan ilman seksiä käytännössä 42-vuotiaaksi asti. Harrastin sitä kerran 21-vuotiaana ja toisen kerran 22-vuotiaana ja totesin, ettei ole mun juttu. Uusi yritys n 33-vuotiaana, silloin muutaman kerran ja jälleen totesin, etten ymmärtä, mikä siinä oikein on muka se juttu. Vasta yli nelikymppisenä alkoi kiinnostaa.

Vierailija
24/36 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin kyllä ihan hyvin, mutta jostain syystä tykkään siitä säpinästä, toisen valloituksesta ja läheisyydestä. Ja seksistä. Siksipä en paljoa mieti mitä muut ajattelee, vaan saatan kuukauden sisällä olla sängyssä useamman kuin yhden miehen kanssa. Enkä kyllä ole koskaan katunut. Toki en valitse sänkykumppaneita puhtaasti ulkonäöllisesti, pitää olla sosiaalista älyä. Itse tykkään romantisoida jopa yhden illan juttuja, puhua samalla henkeviä ja repiä miehestä irti jotain sielukasta. Kuunnella musiikkia ja juoda viiniä kynttilän valossa, viehättyä niistä keskusteluista jotka raapaisee vain pintaa toisen todellisesta luonteesta (pintaa syvemmälle ei tarvitsekaan mennä) ja sitten antautua täysillä himojen valtaan. Kumpikaan ei anna itsestään kuin sen minkä haluaa.

Musta on surullista, jos joku pitää toimintaani surullisena, koska ihan turhaan me täällä toisten tekemisiä säälitään ja ihmetellään. Minä voisin pitää surullisena sinua, joka et vuosiin ole saanut läheisyyttä ihanalta mieheltä, mutta uskon että sinulla on varmasti kiva ja hyvä elämä ilman sitäkin - jos kerta niin sanot. Ei ole minulta pois, me ollaan erilaisia ihmisiä.

Vierailija
25/36 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/36 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman seksiä vuodet 1976-2016. 2017 vuosikaan ei osoita muutosta.

Ihan kivaa on kuitenkin ollut.

12 kissaa voi paksusti.

Vierailija
27/36 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v ja neitsyt, nainen. En ole tavannut miestä joka olisi samalla aaltopituudella kanssani. Seksiä vasta kun avioliitossa, ennen ei tipu. Ei ole tehnyt mielikään eipä silti. En halua kokeilla vain kokeilemisen vuoksi. Ihan hyvin pärjään seuraavat 40 vuotta ilman. Nautin kyllä orgasmeista ja aika taitava olen niitä handlailemaan :D

Vierailija
28/36 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 3-kymppinen ja ollut ainakin 5 vuotta ilman seksiä.  ei ongelmaa.

lisäksi olen ollut koko elämäni ilman yhtään orgasmia. en vaan saa nitä, yksin tai yhdessä kenenkään kanssa.

läheisyyttä kaipaan, mutta en varmaan kelpaa kenellekään.

Vierailija
29/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinhahan moni näistä käyttää e-pillereitä?

Vierailija
31/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinhahan moni näistä käyttää e-pillereitä?

Käytin joskus, en enää kuuteen vuoteen. Lopettamisella ei ollut vaikutusta seksihaluihin.

Vierailija
32/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjännauraja kirjoitti:

Helposti, vaikka kovaääninen vähemmistö väittää, että naisilla on yhtä kovat seksihalut kuin miehillä.

- On harha luulo, että jokaisella ja aivan kaikilla miehillä olisi jotenkin (erityisen) kova halu päästä harrastamaan seksiä. En pidä itseäni mitenkään poikkeusyksilönä kun en ole harrastanut kumppanin kanssa seksiä pariin vuoteen. Sen sijaan on tullut harrastettua ja puuhattua kaiken näköistä muuta niin naisten kuin miesten kanssa, kun molempia sukupuolia on niin (työ)kavereina ja läheisempinä ystävinä..

- Ja ei  En ole mitenkään kovin uskovainenkaan. Olen vain pysynyt tai pysytellyt toistaiseksi sinkkuna ja yhden yön juttuja en koe omakseni. En tuomitsekaan heitä, jotka niitä "harrastavat; " kunhan edes suunnilleen silloin tietää kumpikin mitä ovat tekemässä.  

Tiedä sitten mikä perimmältään on syynä sille, etten ole seksiä harrastanut. Minusta seksin harrastamattomuutta ei tarvitse selitellä. Eihän ole tapana selitellä sitäkään, miksi tykkää nukkua tai vaikka syödä. - Toisin kuin nukkuminen ja syöminen, niin ilman seksiä kumppnin kanssa kyllä selviää, vaikka kyllä parin vuoden aikana on toki joitain kertoja tehnyt  mieli aika tavoin. - Mutta jostain syystä sillä hetkellä, tai niinä hetkinä ei ole ollut näköpiirissä tai lähellä ketään, jonka kanssa "ryhtyä hommiin." - Kun mieluummin olen ilman kuin jonkun kanssa väkisin. 

Vierailija
33/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa pärjäämisessä ilman seksiä. Eka seksikertakin tapahtui kolkytvuotiaana ja senkin jälkeen on ollut hiljainen tahti. 

Vierailija
34/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta nyt ilman. Kaipasin seurustelusuhteen jälkeen aikaa. Nyt pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että voisin katsella miehiä sillä silmällä. Yhdenyönjuttuja en missään nimessä halua, niistä tulee vain paha mieli ja sydänsuruja, koska en voisi harrastaa seksiä sellainen kanssa, johon en olisi hieman ihastunut - seksi hormonimyrskyineen sitten ylittäisi sen rajan. Halikaveri kyllä voisi olla ihana. Ultimaattisesti mieluiten se potentiaalinen tuleva aviomies.

Vierailija
35/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku niin kyllä varmaan kaipaisin seksiä, mutta samaan aikaan olen helvetin hyvä seksikumppani itselleni, niin kyllä ilmankin pärjäisi jos sopivaa ja mukavalta tuntuvaa tilaisuutta ei tulisi vastaan.

Vierailija
36/36 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme