Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off: "Saako sinua suudella?"

Vierailija
11.04.2017 |

Miehet muistakaa tämä vinkki. Älkää kysykö voiko naista suudella.

Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.

Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla sanoilla kysyttynä ainakin kammottavan vaivaannuttavan teennäistä.

Mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?

Luitko ollenkaan vastauksia?

Niin, kertoisitko minulle, mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?

Olen kertonut sen noissa vastauksissa. Osaatko lukea?

"Noilla sanoilla kysyttynä ..."

Mutta mikä vika on kysymyksen SANOISSA? Miten muulla tavalla ilmaisisit saman kysymyksen?

Vika on siinä, jos pitää ylipäänsä kysyä. Ihan sama, mitä sanoja käyttää. Jos ei osaa lukea toisen nonverbaalista viestintää eikä havaitse hänen olevan kiinnostunut tai jopa kiihottunut, niin silloin kannattaa unohtaa koko juttu. Useimmat oppivat nuo taidot murrosiässä.

Mutta jos ei opi. Onko mahdoton ajatus hyväksyä, että ihmisissä on puutteita?

Silloin varmaan kannattaa etsiä kumppaniksi niitä samalla tavalla puutteellisia naisia.

62/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina mennääks löhöilee sängyl. Jos nainen tulee silloin voi myöskin suudella ja ehkä jopa enemmänkin. Mutta jos ei tuu niin sit en edes suutele. Eli pointti on se että aika helposti pienillä kikka konsteilla sen saa selville onko toinen kiinnostunut vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä vika on kysymyksen SANOISSA? Miten muulla tavalla ilmaisisit saman kysymyksen?

Minä sanoisin että ei sanoissa ole mitään vikaa, ne vaan yksinkertaisesti pilaavat kiihkeän tunnelman. Mä en oikeastaan osaa selittää kauheen hyvin. Siis sellainen jännittynyt tunnelma lähtee pois, jos mies alkaa kyselemään "saanko suudella sinua?". Jos vain aistii tunnelman oikein ja suutelee, siinä asiat helposti etenevät seksiin asti. Siinä vaan menee fiilis, vähän niinkun jos kesken panon vaikka lentää ripulipaskat lakanoille.

Itse kysyn aina, saanko lennättää ripulipaskat lakanoille.

T. Kohtelias mies

Ai että kun repesin :D Ehkä tosiaan tässä tapauksessa on parempi kysyä ensin partnerilta, ennen kuin lennättää ne ripulipaskat. On ehkä aika marginaalissa ne seksikumppanit jotka nauttivat ripulissa kieriskelystä.

Vierailija
64/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on varmaan kerran tai kahdesti kysytty lupaa ja se ei ole millään tavalla häirinnyt mua. Lupa on myönnetty, sitten on suudeltu ja kivaa on ollut.

Vierailija
65/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta voi pahimmillaan rapsahtaa linnaa. Moni tosimies on saanut raiskaus syytteen kun nainen on antanut ymmärtää.

On rankkaa olla mies.

Ei, vaan on ilmeisesti vain rakkaa olla keskimääräistä alemmalla älykkyysosamäärällä varustettu idiootti, joka ei osaa yhtään tulkita muiden ihmisten käyttäytymistä.

Kutsukaa vapaasti betaksi tai vaikka gammaksi mutta minä en ala lottoamaan veikkasinko teidän perkeleiden aivoituksia oikein vai saanko rikossyytteen jos en veikannut.

Ei se kysyminenkään auta, kun jälkeen päin ei suullista lupaa ei voi näyttää toteen. Siksi tuo lupa on syytä pyytää kirjallisena. Itse pidän mukana valmiita lomakkeita, joilla nainen voi helposti rastittamalla ja allekirjoituksellaan voi antaa suostumuksensa suuteluun, yhdyntään jne.

Vierailija
66/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nusaista kyselemättä,ainakin se sopii hyvin tuohon logiikkaan että ei tarvitse lupia kysellä.

Vierailija
67/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielessä tuollainen kirjakielinen ja siksi hieman virallisen oloinen ilmaisu sopisi niin huonosti sellaiseen tilanteeseen, ellei mies olisi joku aikakoneella tupsahtanut vanhan ajan herrasmies, jonka olemukseen ja puhetapaan tuo sopisi luontevasti.

Vierailija
68/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku suukon, pusun, saa ottaa kysymättä jos kehonkieli on niin sanonut jo onkin aikaa.  Ollaan tutustuttu hyvin ja oltu useampi tunti ainakin yhdessä.  Mitään kielareita ei hetimmiten kannata yrittää.  Ne on sitten myöhemmin.

Vierailija
69/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on mielestäni, niin että kunnon mies antaa naisen arvuutella ensiksi, että pitääkö mies hänestä vai ei. Kun nainen on tarpeeksi kauan osoittanut kiinnostusta niin mies voi suudella. Ei miehen kannata olla epätoivoinen ja suin päin rynnätä suutelemaan vain suutelemisen ilosta. Aluksi on hyvä tutustua rauhallisemmin niin suhde on vakavammalla pohjalla.

Vierailija
70/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt muistelen omia ensimmäisiä suudelmiani, niin en voi käsittää, että missä kohtaa siinä olisi ollut kysymyksen paikka. Eihän sitä yhtäkkiä vain aleta pussata vaan siihen päädytään tuntien tai joskus jopa vuosien flirttailun ja sanallisen ja sanattoman viestinnän kautta. Ja kun se hetki on koittanut, niin sehän on ollut selvää kummallekin. Noissa tilanteissa olisi kyllä fiilis laskenut 1000% jos mies olisi ruvennut kyselemään. Suurin osa ihmisten viestinnästä on nonverbaalista, ja jos mies ei tajua nonverbaalista viestintää, niin tuskin seksikään toimisi.

Oikeus ei tunne mitään nonverbaalista asiaa. Jos nainen ei ole antanut suorilla sanoilla selvää oikeutta koskea häneen niin tuomio tulee. Siinä ei auta mitkään lässytykset mistään oikeasta hetkestä ja mutusta että mies luuli.

Jopa katselemisesta nykypäivänä voi tulla tuomio.

Ei edelleenkään mene noin. Tuollaisessa tilanteessa kysytään naiselta, pyysitkö miestä lopettamaan suutelemisen/sen mitä ikinä hän olikin tekemässä. Jos nainen sanoo pyytäneensä eikä mies totellut, vasta sen jälkeen aletaan miettiä ylittyykö ylipäänsä joku syyteraja.

Ja ei, tämä ei tarkoita, että toiseen ihmiseen saisi käydä käsiksi vain siksi, että hän ei ole ehtinyt sitä kieltää. Maalaisjärkeä saa käyttää. Jos kaksi ihmistä on treffeillä ja toinen tarjoaa huuliaan tietämättä, ettei toinen halua suudella, niin takaan ettei yksikään syyttäjä ota asiaa ajaakseen.

Nyt puhut kyllä paskaa. Oletko valmis laittamaan henkesi pantiksi? Jos jotakin vastaan ikinä nostetaan syyte tuollaisesta niin saat kuulan kalloosi?

Koska sitähän ei koskaan tapahdu. Niinhän sinä väität

Vierailija
71/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappihan sen luvan sitten antaa

Vierailija
72/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin että ei sanoissa ole mitään vikaa, ne vaan yksinkertaisesti pilaavat kiihkeän tunnelman. Mä en oikeastaan osaa selittää kauheen hyvin. Siis sellainen jännittynyt tunnelma lähtee pois, jos mies alkaa kyselemään "saanko suudella sinua?". Jos vain aistii tunnelman oikein ja suutelee, siinä asiat helposti etenevät seksiin asti. Siinä vaan menee fiilis, vähän niinkun jos kesken panon vaikka lentää ripulipaskat lakanoille.

Tämä on kenties paras viesti tällä palstalla IKINÄ

Vierailija
73/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 kirjoitti:

"Jos nainen on lähituntumassa, katsoo pitkään, hymyilee, katsoo huulia, nojautuu vielä lähemmäs... niin kuinka vaikea sitä on käsittää? Jos taas nainen ei pysy lähellä, ei katso silmiin, pyrkii kauemmas..."

Heh, sinä et kyllä paljon meistä sitoutumiskammoisista ja ujoista naisista tiedä :-) Minä kun aistin lähestyvän suudelman, en todellakaan hivuttaudu lähemmäs miestä, vaan jäädyn ja naureskelen hermostuneesti keräten rohkeutta. Onhan se jännää uuden miehen kanssa, mutta aina siinä pelkäsi myös ettei se tunnukaan miltään ja koko hommasta tulee kiusallista.

Imperfektissä kirjoitin, koska tosiaan seurustelen.

Ihanaa etten ole ainut jäätyjä. Ei mitenkään kiva piirre, myöskään sen miehen kannalta...

Vierailija
74/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistelua ilman selkeää suostumusta.

Vierailija
75/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tässä poliittisessa ilmapiirissä ja erään tasa-arvoideologian suosiossa lähtisi tekemään mitään ilman selkeää lupaa. 

Vierailija
76/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää. Musta oli maailman suloisinta, kun miesystävä kertoi, että haluaisi suudella. Jos ois vaan yllättänyt toiminnalla, niin ois saanu korvilleen ja jääny niillä jalansijoilla.

Vierailija
77/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oikeassa tilanteessa ja oikealla tavalla esitettynä tuo voi olla ihan söpöä.

Vierailija
78/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on aina pitänyt kysyä lupa ja pitää edelleenkin kysyä. On karmaisevaa jos joku kysymättä hyökkää lipomaan.

Vierailija
79/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nyt naiset tyytyväisiä kun tällaiset kysymykset tulevat vaan lisääntymään?

Vierailija
80/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta?? Raiskauskin siis parempi mitä mies voi tehdä?

Ihme pelleilyä ja teatteria. Jos oikeasti rakastaa, niin ei ole mitään esteitä, etteikö saisi kysyä, eikä se silloin ole turn-off vaan vain ihanaa huomaavaisuutta <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi