Turn off: "Saako sinua suudella?"
Miehet muistakaa tämä vinkki. Älkää kysykö voiko naista suudella.
Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.
Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta voi pahimmillaan rapsahtaa linnaa. Moni tosimies on saanut raiskaus syytteen kun nainen on antanut ymmärtää.
On rankkaa olla mies.
On varmasti miehenä vaikeaa ymmärtää, että suudelma ei ole raiskaus.
On se sen panikoivan naisen mielestä ja tapausta tutkivan poliisin mielestä, kun nainen on tihrustanut hysteeriset itkut ja sepittänyt tarinan, jossa tapahtui tuhannen ja 1 yön tarinat.
Kyllä ilman lupaa suutelu voi hyvinkin täyttää rikoksen tunnusmerkit. Kysymys ei tältä osin ole mielipiteestä.
Minusta se ainakin oli tosi romanttista, kun nykyinen mieheni kysyi ensitreffien päätteeksi, että saako suudella. Se oli ihanan huomaavaista ja symppistä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok kysyä, epävarmuus on söpöä. Voisin itsekin olla se aktiivinen osapuoli, mutta olen todella ujo.
N25
Nykyisin laki velvoittaa varmistamaan.
Yhdistäisimmekö ruuansulatuskanavat?
En tajua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla sanoilla kysyttynä ainakin kammottavan vaivaannuttavan teennäistä.
Mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?
Luitko ollenkaan vastauksia?
Niin, kertoisitko minulle, mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?
Naiset haluavat yhä tulla dominoiduksi, vaikka muuta väittävätkin. Niin yksinkertaista se on.
1. Suutelee = syyllinen
2. Ei suutele = saamaton vässykkä
3. ??????? = ???????
Vierailija kirjoitti:
En tajua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla sanoilla kysyttynä ainakin kammottavan vaivaannuttavan teennäistä.
Mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?
Luitko ollenkaan vastauksia?
Niin, kertoisitko minulle, mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?
Naiset haluavat yhä tulla dominoiduksi, vaikka muuta väittävätkin. Niin yksinkertaista se on.
Tähän huudetaan: Nautitko raiskausfantasioista!!??
Vaikeaa on tasa-arvoisen nykynaisen elämä
En ole lukenut muiden kommentteja, mutta itseäni kiihottaa tuo kysymys. Tosi ok! Lisäksi voin vielä kieltäytyä jos siltä tuntuu.
Aikamoisia ehtoja palstan sinkuilla :D okei, harvemmin maskuliininen mies lupia kyselee ja yleensä tietää itsekin sopiiko suudella vai ei. En olisi kuitenkaan luovuttanut miestäni toiselle vaikka olisi kysynyt "arvon neiti, olisitteko myötämielinen suutelemahan kanssani?"
Vai oliko tämän ketjun pointti "itsevarmuus lisää viehättävyyttä"? Jooo? Muita epäuutisia vatvottavaksi?
Vierailija kirjoitti:
1. Suutelee = syyllinen
2. Ei suutele = saamaton vässykkä
3. ??????? = ???????
Asia kuin asia niin naisten pitää aina saada kumpikin, ei mutinoita.
Ihan hyvin voi kysyä lupaa, annan mielelläni luvan, jos haluan oikeasti suudella.
Paljon pahempi on torjua ei-toivottua suutelijaa, todella ahdistava tilanne..
Älkää nyt hemmetissä uskoko noin vaarallista ja laitonta neuvoa. Pyytäkää AINA ensin suostumus mille tahansa seksuaaliselle teolle ellette halua joutua lain kanssa vaikeuksiin. Ne elokuvien spontaanit suudelmat on käsikirjoitettu ja menneeltä ajalta.
Minun rakkaani ojensi kätensä ja pyysi:"Tule syliin". Menin ja suutelimme ❤
Minä kyllä tykkäisin että mies kysyisi, koska vastaus olisi ei :) Paaaljon kiusallisempaa on että asia selviää siinä vaiheessa kun toinen lähestyy huulet supussa!
Tuonkin voi muotoilla niin paljon viehättävämpään muotoon.. tulla lailla kysyttynä on kyllä ällöttävää, mutta esim toteamusmuotoon ":haluaisin suudella sua just nyt" oikealla äänensävyllä sanottuna olisi kiihottavaa mutta epätoivotussa tilanteessa ehtisi ilmoittaa että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän tilannetajua! Ei sitä pusua nyt muiskauteta ihan koska vaan ja kenelle vaan. Valitkaa se oikee hetki ;)
"Vastaajan mielestä hetki oli oikea."
M
Näille jotka ei tunnista eroa, hyvä neuvo on tuo, että jättää kokonaan välistä.
Ohiksena Ihan uteliaisuuttani kysyn naisilta; millaisia ovat miehet, jotka eivät tunnista eroa? Siis millaiset miehet yrittävät suudella molemminpuolista halua?
eri
Ihana mies jolla huomattavan hyvät sosiaaliset taidot. Vika minussa, kun en osaa antaa selkeitä signaaleja jännitykseltä. Vaikka olisi minkälainen mies, en usko että tunnistaisi yhtään paremmin.
Ei mua ainakaan haittaisi, vaikka uusi tuttavuus kysyisi noin. Näin me ollaan erilaisia.
Ohiksena Ihan uteliaisuuttani kysyn naisilta; millaisia ovat miehet, jotka eivät tunnista eroa? Siis millaiset miehet yrittävät suudella molemminpuolista halua?
eri