Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off: "Saako sinua suudella?"

Vierailija
11.04.2017 |

Miehet muistakaa tämä vinkki. Älkää kysykö voiko naista suudella.

Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.

Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt muistelen omia ensimmäisiä suudelmiani, niin en voi käsittää, että missä kohtaa siinä olisi ollut kysymyksen paikka. Eihän sitä yhtäkkiä vain aleta pussata vaan siihen päädytään tuntien tai joskus jopa vuosien flirttailun ja sanallisen ja sanattoman viestinnän kautta. Ja kun se hetki on koittanut, niin sehän on ollut selvää kummallekin. Noissa tilanteissa olisi kyllä fiilis laskenut 1000% jos mies olisi ruvennut kyselemään. Suurin osa ihmisten viestinnästä on nonverbaalista, ja jos mies ei tajua nonverbaalista viestintää, niin tuskin seksikään toimisi.

Oikeus ei tunne mitään nonverbaalista asiaa. Jos nainen ei ole antanut suorilla sanoilla selvää oikeutta koskea häneen niin tuomio tulee. Siinä ei auta mitkään lässytykset mistään oikeasta hetkestä ja mutusta että mies luuli.

Jopa katselemisesta nykypäivänä voi tulla tuomio.

Oletko ihan sekaisin vai trollaatko vain? Laitapa mulle linkki siihen uutiseen tai tuomiolauselmaan, jossa kerrotaan, että mies on saanut tuomion suutelemisen yrittämisestä tai katselusta. Vai tarkoitatko, että salakatselun ei pitäisi olla rikos? Että olisi ihan ok tehdä reikä seinään ja kurkistella sieltä pukutilaan tai asentaa salakamerat tai kurkkia kodin ikkunasta? Onko nimesi Axl?

Vierailija
42/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla sanoilla kysyttynä ainakin kammottavan vaivaannuttavan teennäistä.

Mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ollenkaan vastauksia?

Vierailija
44/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kertoisitko minulle, mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?

Vierailija
45/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän tilannetajua! Ei sitä pusua nyt muiskauteta ihan koska vaan ja kenelle vaan. Valitkaa se oikee hetki ;)

Oikeudessa kuule tilannetajulla ei ole mitään merkitystä. Kun tuomari kysyy antoiko nainen suoran luvan suutelulle? Kun vastaus on ei niin tuomio on 100% varma.

Ei mene noin.

t. Lautamies

Vierailija
46/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt muistelen omia ensimmäisiä suudelmiani, niin en voi käsittää, että missä kohtaa siinä olisi ollut kysymyksen paikka. Eihän sitä yhtäkkiä vain aleta pussata vaan siihen päädytään tuntien tai joskus jopa vuosien flirttailun ja sanallisen ja sanattoman viestinnän kautta. Ja kun se hetki on koittanut, niin sehän on ollut selvää kummallekin. Noissa tilanteissa olisi kyllä fiilis laskenut 1000% jos mies olisi ruvennut kyselemään. Suurin osa ihmisten viestinnästä on nonverbaalista, ja jos mies ei tajua nonverbaalista viestintää, niin tuskin seksikään toimisi.

Oikeus ei tunne mitään nonverbaalista asiaa. Jos nainen ei ole antanut suorilla sanoilla selvää oikeutta koskea häneen niin tuomio tulee. Siinä ei auta mitkään lässytykset mistään oikeasta hetkestä ja mutusta että mies luuli.

Jopa katselemisesta nykypäivänä voi tulla tuomio.

Ei edelleenkään mene noin. Tuollaisessa tilanteessa kysytään naiselta, pyysitkö miestä lopettamaan suutelemisen/sen mitä ikinä hän olikin tekemässä. Jos nainen sanoo pyytäneensä eikä mies totellut, vasta sen jälkeen aletaan miettiä ylittyykö ylipäänsä joku syyteraja.

Ja ei, tämä ei tarkoita, että toiseen ihmiseen saisi käydä käsiksi vain siksi, että hän ei ole ehtinyt sitä kieltää. Maalaisjärkeä saa käyttää. Jos kaksi ihmistä on treffeillä ja toinen tarjoaa huuliaan tietämättä, ettei toinen halua suudella, niin takaan ettei yksikään syyttäjä ota asiaa ajaakseen.

Vierailija
47/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nyt muistuu mieleen yksi poikkeustapaus, vaikka olen jankannut täällä kysymistä vastaan!

Yhtenä vappuna tuli jalkakäytävällä vastaan yksi charmikas yliopiston proffa. Olin hyvin iloisessa hiprakassa ja menin tervehdin proffaa sanomalla hänen kokonimensä, tietysti noin 8 centin päähän hänen kasvoistaan.

Silloin se kysyi, saako sinua suudella. Siinä suutelimme intensiivisesti hetken keskellä jalkakäytävää Hämeentiellä ja sitten tämä tuhkimo pakeni nopeasti paikalta ja lymyili yliopistolla pitkin seiniä seuraavan vuoden.

Onneksi se proffa ei ollut omalla laitoksella eikä naimisissa. Olin vain liian sulkeutunut silloin viemään ns asiaa eteenpäin, vaikka olin täysin lääpällään pitkään. En koskaan nähnyt häntä enää varsinaisesti sen jälkeen.

Vierailija
48/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan kauhean moni ollut trumpin puolella, vaikka sanoi vaan ottaneensa itsevarmasti ilman kyselyjä.

Vierailija
49/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut kysyä enkä pussata,kotona sitten katunut kun tilannetta miettinyt tarkemmin,no en ole kyllä paljon pilluakaan saanut.

Voihan sitä sillä lohduttautua että tuskin ne naiset on edes olleet kiinnostuneita.

Vierailija
50/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut sen noissa vastauksissa. Osaatko lukea?

Vierailija
51/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on yritetty suudella "luvatta", mies tulkinnut ystävällisyyteni väärin, pahoitteli käytöstään ja poistui silminnähden nolona. Ei olisi tullut mieleenkään nostaa syytettä..

Toinen luvatta suudelmaa yrittänyt meni jo ahdistelun puolelle, baarissa kumartui yrittämään suudelmaa vaikka torjuin useaan otteeseen ja käskin lopettaa, joitain tyttöjä tarrasi käsistä torjunnan estämiseksi. Joku olisi saattanut ilmoituksen tehdäkin, mutta tyyppi oli tavattoman nuori, selvästi kokematon naisten kanssa ja tukevassa humalassa jolloin harkintakykynsäkin oli alentunut.

On ollut tilanteita joissa kiinnostava mies on kysynyt lupaa suudella, fiilikset menny täysin ja olen kieltäytynyt suudelmista.

Sitten oli eräs todella komea mies, hyvä huumorintaju, älykäs ja keskustelutaitoihin ja pidin itseäni täysin eri liigassa. Pidin keskustelua kepeänä ja rentona, en halunnut osoittaa mielenkiintoani liikaa, suojellakseni itseä pettymykseltä jos mies ei olekaan minusta yhtä kiinnostunut. Hän hivuttautui hitaasti lähemmäs ja hetken päästä sanoi jopa ujon tuntuisesti että "tekisi mieli suudella sua". Se ei ollut turn off lainkaan, ja suutelimme. Myöhemmin hän kertoi ajatelleensa minusta samaa eikä siksi uskaltanut tehdä aloitetta suoraan.

Mutta tavallisesti miehet ovat osanneet arvioida hetken, kyllä sen hetken huomaa kun se tulee. Hetken jännittynyt hiljaisuus, katsekontakti jne

Vierailija
52/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, nyt muistuu mieleen yksi poikkeustapaus, vaikka olen jankannut täällä kysymistä vastaan!

Yhtenä vappuna tuli jalkakäytävällä vastaan yksi charmikas yliopiston proffa. Olin hyvin iloisessa hiprakassa ja menin tervehdin proffaa sanomalla hänen kokonimensä, tietysti noin 8 centin päähän hänen kasvoistaan.

Silloin se kysyi, saako sinua suudella. Siinä suutelimme intensiivisesti hetken keskellä jalkakäytävää Hämeentiellä ja sitten tämä tuhkimo pakeni nopeasti paikalta ja lymyili yliopistolla pitkin seiniä seuraavan vuoden.

Onneksi se proffa ei ollut omalla laitoksella eikä naimisissa. Olin vain liian sulkeutunut silloin viemään ns asiaa eteenpäin, vaikka olin täysin lääpällään pitkään. En koskaan nähnyt häntä enää varsinaisesti sen jälkeen.

Noniin. Löytyyhän niitä poikkeuksia. Eli nyrkkisääntönä älkää koskaan kysykö sitä, mutta kuitenkin joissain tilanteissa voi kysyä.

Vierailija
53/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Noilla sanoilla kysyttynä ..."

Mutta mikä vika on kysymyksen SANOISSA? Miten muulla tavalla ilmaisisit saman kysymyksen?

Vierailija
54/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa miehet mieluummin "tekisi mieli suudella sua" kuin "saako sua suudella".

Jos siis tunnette tarvetta sanoa jotain.

Vierailija
55/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä vika on kysymyksen SANOISSA? Miten muulla tavalla ilmaisisit saman kysymyksen?

Minä sanoisin että ei sanoissa ole mitään vikaa, ne vaan yksinkertaisesti pilaavat kiihkeän tunnelman. Mä en oikeastaan osaa selittää kauheen hyvin. Siis sellainen jännittynyt tunnelma lähtee pois, jos mies alkaa kyselemään "saanko suudella sinua?". Jos vain aistii tunnelman oikein ja suutelee, siinä asiat helposti etenevät seksiin asti. Siinä vaan menee fiilis, vähän niinkun jos kesken panon vaikka lentää ripulipaskat lakanoille.

Vierailija
56/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä kysyä, etenkin jos vähänkään epäilee lukevansa viestejä väärin. Pienempi paha se kysyminen on kuin suudella jotakuta vastoin tämän tahtoa tai tulla suudelluksi vastoin tahtoaan.

Vierailija
57/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, jos pitää ylipäänsä kysyä. Ihan sama, mitä sanoja käyttää. Jos ei osaa lukea toisen nonverbaalista viestintää eikä havaitse hänen olevan kiinnostunut tai jopa kiihottunut, niin silloin kannattaa unohtaa koko juttu. Useimmat oppivat nuo taidot murrosiässä.

Vierailija
58/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Löytyyhän niitä poikkeuksia. Eli nyrkkisääntönä älkää koskaan kysykö sitä, mutta kuitenkin joissain tilanteissa voi kysyä.

Sanotaan nyt niin, että jos teillä on jo jotain menneisyyttä, niin antakaa ensisuudelman olla nonverbaalia värähtelyä.

Vierailija
59/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, jos pitää ylipäänsä kysyä. Ihan sama, mitä sanoja käyttää. Jos ei osaa lukea toisen nonverbaalista viestintää eikä havaitse hänen olevan kiinnostunut tai jopa kiihottunut, niin silloin kannattaa unohtaa koko juttu. Useimmat oppivat nuo taidot murrosiässä.

Mutta jos ei opi. Onko mahdoton ajatus hyväksyä, että ihmisissä on puutteita?

Vierailija
60/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin että ei sanoissa ole mitään vikaa, ne vaan yksinkertaisesti pilaavat kiihkeän tunnelman. Mä en oikeastaan osaa selittää kauheen hyvin. Siis sellainen jännittynyt tunnelma lähtee pois, jos mies alkaa kyselemään "saanko suudella sinua?". Jos vain aistii tunnelman oikein ja suutelee, siinä asiat helposti etenevät seksiin asti. Siinä vaan menee fiilis, vähän niinkun jos kesken panon vaikka lentää ripulipaskat lakanoille.

Itse kysyn aina, saanko lennättää ripulipaskat lakanoille.

T. Kohtelias mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi