Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off: "Saako sinua suudella?"

Vierailija
11.04.2017 |

Miehet muistakaa tämä vinkki. Älkää kysykö voiko naista suudella.

Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.

Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Voisinko ujuttaa penikseni kosteaan vaginaasi?''

Oikealla hetkellä kysyttynä voi olla supersöpö kysymys.

Vierailija
82/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus turnoff. Eli neidiltä pitäisi vaan repiä vaatteet päältä kysymättä ja panna parru suoraan kuivana kakkoseen.

No itkuhan se tulisi siitä. MIKÄÄN ei vaan kelpaa, ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nyt naiset tyytyväisiä kun tällaiset kysymykset tulevat vaan lisääntymään?

Olen ja koko maailmankaikkeus tietää miltä traumoilta olisin välttynyt jos olisi ollut kysymykset pakollisia silloin kun olin teini.

Vierailija
84/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa, kuinka moni mies on nyt paniikissa tästä suostumusasiasta. 

Vierailija
85/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän tilannetajua! Ei sitä pusua nyt muiskauteta ihan koska vaan ja kenelle vaan. Valitkaa se oikee hetki ;)

"Vastaajan mielestä hetki oli oikea."

M

Näille jotka ei tunnista eroa, hyvä neuvo on tuo, että jättää kokonaan välistä. 

Tässä edellytetään jälleen että mies on meedio joka osaa tulkita naisen kaikki mielenliikkeet joita hän ei missään tapauksessa paljasta ettei itse joudu tekemisistään ja haluamisistaan vastuuseen.

Vierailija
86/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen kysymättäkin tehdä, jos on varma että vastaus olisi myönteinen. Mutta muuten on kohteliasta kysyä. Tai vain yksinkertaisesti jättää se tekemättä.

Vierailija
87/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on idiootti.

Näinä nykyisinä aikoina on pakko kysyä jos meinaa suudelman saada/antaa, ainakin joutumatta syytteeseen.

Kirjallisena ei onneksi vielä lupaa tarvitse olla, mutta hyvin lähellä ollaan sitä pistettä että pitäisi olla.

#metoo vaan sullekin.

Vierailija
88/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty miehenä kuvittelemaan tilannetta, jossa fiilikseni pilaisi se, että viehättävänä pitämäni nainen ehdottaisi suudelmaa, vaikka sitten kömpelöin sanavalinnoin.

Vierailija
89/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kysymyshän tuo. Saman asian ajaa se, että lähestyy hitaasti. Kun nainen ehtii tajuta mitä kohta tapahtuu, hän voi halutessaan vetäytyä kauemmas ja välttää suudelman.

Vierailija
90/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tässä poliittisessa ilmapiirissä ja erään tasa-arvoideologian suosiossa lähtisi tekemään mitään ilman selkeää lupaa. 

En minäkään. Se ei tosin johdu "tästä poliittisesta ilmapiiristä" tai "erään tasa-arvoideologian suosiosta", vaan koska pidän toisten ihmisten itsemääräämisoikeutta yhtä tärkeänä kuin omaani.

Aina lupaa ei tietenkään tarvitse kysyä suoraan, vaan voi ehdottaa itse ja toimia sen mukaan, miten toinen reagoi tähän. Joskus taas toinen osapuoli voi ehdottaa tai kysyä. Joskus asiat voidaan viestiä ei-verbaalisesti.

Silti selkeä yhteisymmärrys on oltava.

Vierailija
91/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali kysymyshän tuo. Saman asian ajaa se, että lähestyy hitaasti. Kun nainen ehtii tajuta mitä kohta tapahtuu, hän voi halutessaan vetäytyä kauemmas ja välttää suudelman.

Tämä on muuten ihan puhdasta parhautta, se sähköinen hetki juuri ennen ensimmäistä suudelmaa. :)

Vierailija
92/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla sanoilla kysyttynä ainakin kammottavan vaivaannuttavan teennäistä.

Mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?

Luitko ollenkaan vastauksia?

Niin, kertoisitko minulle, mikä vika on "saako sinua suudella?" kysymyksessä?

Olen kertonut sen noissa vastauksissa. Osaatko lukea?

"Noilla sanoilla kysyttynä ..."

Mutta mikä vika on kysymyksen SANOISSA? Miten muulla tavalla ilmaisisit saman kysymyksen?

Vika on siinä, jos pitää ylipäänsä kysyä. Ihan sama, mitä sanoja käyttää. Jos ei osaa lukea toisen nonverbaalista viestintää eikä havaitse hänen olevan kiinnostunut tai jopa kiihottunut, niin silloin kannattaa unohtaa koko juttu. Useimmat oppivat nuo taidot murrosiässä.

Naisilla on välillä turhan suuret luulot kehonkielestään. Ei sitä näe niin helposti kuin itse ymmärrät omia tunteitasi.

Vierailija
93/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin näitä juttuja ja on sanottava, etten enää tiedä kuka teistä on oikeasti koskaan suudellut ketään. Mitä helvettiä, ihmiset?

Vierailija
94/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok kysyä, epävarmuus on söpöä. Voisin itsekin olla se aktiivinen osapuoli, mutta olen todella ujo.

N25

Vierailija
95/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet

Vierailija
96/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta voi pahimmillaan rapsahtaa linnaa. Moni tosimies on saanut raiskaus syytteen kun nainen on antanut ymmärtää.

On rankkaa olla mies.

Kiitos Rinne!!

Vierailija
97/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta voi pahimmillaan rapsahtaa linnaa. Moni tosimies on saanut raiskaus syytteen kun nainen on antanut ymmärtää.

On rankkaa olla mies.

On varmasti miehenä vaikeaa ymmärtää, että suudelma ei ole raiskaus.

Vierailija
98/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä on kysyä.

Viimeksi esimerkiksi nainen kieltäytyi. Olisi ollut ihan turhaa yrittää suutelua kun hän olisi vain väistänyt sen ja varmasti vaivaannuttavampi kuin että kysyn ja hän kieltäytyy.

Vierailija
99/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei saa. En voi sietää suutelemista

N22

Vierailija
100/160 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen on oikein. Aina toki vaikuttaa kuka kysyy ja mikä on tunnelma, mutta kysyä kannattaa ehdottomasti. Minua on pari kertaa suudeltu täysin yllättäen ja ei ole kovinkaan mukavaa, kun ei ole itse lainkaan valmistautunut tilanteeseen ja etuhampaat kopsahtavat lähes poikki :o(. Hiljaa hyvä tulee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi