Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off: "Saako sinua suudella?"

Vierailija
11.04.2017 |

Miehet muistakaa tämä vinkki. Älkää kysykö voiko naista suudella.

Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.

Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.

Kommentit (160)

Vierailija
1/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi pahimmillaan rapsahtaa linnaa. Moni tosimies on saanut raiskaus syytteen kun nainen on antanut ymmärtää.

On rankkaa olla mies.

Vierailija
2/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turn off: ahdistelusyyte

M

Valitettavasti maailma on vähän mennyt tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän tilannetajua! Ei sitä pusua nyt muiskauteta ihan koska vaan ja kenelle vaan. Valitkaa se oikee hetki ;)

Vierailija
4/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut entä jos se toinen on varattu. Eikö siinä tapauksessa ole hyvä kysyä lupa ensin?

Vierailija
5/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.

Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.

Huono neuvo siinä mielessä, että kaikki ihmiset eivät osaa lukea tilanteita eivätkä ymmärrä, milloin tuollainen  spontaani suuteleminen on vastapuolen mielestä toivottu käytöstä ja milloin ei. 

Vierailija
6/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingo, AP! Tämä on niiin totta!

(Itse olen olen ollut rakastunut työkaverimieheen siitä lähtien, kun hän suuteli minua pikkujouluissa ns ilman lupaa - en ole uskaltanut vieläkään päästää juttua valloilleen, kun työkaveri)

Se oikea hetki, värinä tai tunnelma pitää aistia - sitten jättää suutelematta kokonaan, miehet!

7/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on miehestä alunperinkin kiinnostunut niin ei asian kysyminen tunnelmaa laske. Ja sama pätee toisin päin, jos kiinnostusta ei ole ollutkaan niin mukavampi se suukko on sanomalla torjua kuin yrittämällä epätoivoisesti huitoa toista etäämmäs..

T: kokemusta on

Vierailija
8/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla sanoilla kysyttynä ainakin kammottavan vaivaannuttavan teennäistä.

Vierailija
9/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono neuvo siinä mielessä, että kaikki ihmiset eivät osaa lukea tilanteita eivätkä ymmärrä, milloin tuollainen  spontaani suuteleminen on vastapuolen mielestä toivottu käytöstä ja milloin ei. 

Hyvä neuvo, että nämä sosiaalisesti kyvyttömät erottuvat tämän ansiosta.

Naisena voin allekirjoittaa avauksen täysin: olisi todellakin turn-off, jos miehen pitäisi kysyä saako suudella. Vielä suurempi turn-off olisi, jos mies tuppautuisi huulille vastoin tahtoani. Jännä juttu, että lähes 40 vuoden parisuhdehistoriastani en tällaisia tapauksia juurikaan muista, eli väittäisin että sosiaalisesti normaalisti kehittyneet miehet kyllä osaavat lukea ruumiinkieltä sen verran, että tietävät milloin on ensimmäisen suudelman aika.

Vierailija
10/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä kysynyt luvan (jos se tilanteeseen tuntuu sopivan), ja aina saanutkin. En todellakaan ota haltuun ahdistelu/seksuaalirikossyytettä!

M39

Vierailija
11/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nainen haluaa itsevarman jännämiehen joka ottaa sen kummempia kyselemättä

Vierailija
12/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvan kysyminen on merkki matalasta statuksesta. Alfat ei kysele lupia. Alfat ottaa.

Vierailija
13/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän tilannetajua! Ei sitä pusua nyt muiskauteta ihan koska vaan ja kenelle vaan. Valitkaa se oikee hetki ;)

"Vastaajan mielestä hetki oli oikea."

M

Näille jotka ei tunnista eroa, hyvä neuvo on tuo, että jättää kokonaan välistä. 

Vierailija
14/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset seksuaalisuudessa on vielä paljon jäänteitä ajalta jolloin oli tapana että nainen raiskataan kun hänen kanssaan halutaan paritella. Siksi vieläkin naiset haluaa että miehet ottaa hänet lupia kyselemättä.

Villi arvaus: tämä aivopierun kirjoittaja on itse mies?

Vierailija
15/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta voi pahimmillaan rapsahtaa linnaa. Moni tosimies on saanut raiskaus syytteen kun nainen on antanut ymmärtää.

On rankkaa olla mies.

Voi se nainen pajauttaa ahdistelusyytteellä, vaikka kysyisitte sen ällöttävän "lupanne suudella". Tuollainen kysymys on jo sinänsä ahdistelua, jos tilanne ei ole oikea.

Joten olkaa miehiä tai keräilkää kotona postimerkkejä!

Vierailija
16/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vastaajan mielestä hetki oli oikea."

M

No tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa: vastaaja valehtelee tai vastaajalla on asperger tmv.

Jos mies kysyy, saako suudella, niin kyllä juttu on siinä. Kysymys nimittäin kertoo heikoista sosiaalista taidoista ja tilannetajun puutteesta. Hetki ennen ensimmäistä suudelmaa on niin selkeä juttu, että jos sitä ei mies tajua, niin ei se tajua muitakaan asioita. Jos nainen on lähituntumassa, katsoo pitkään, hymyilee, katsoo huulia, nojautuu vielä lähemmäs... niin kuinka vaikea sitä on käsittää? Jos taas nainen ei pysy lähellä, ei katso silmiin, pyrkii kauemmas... niin siinä ei kysymiset silloinkaan auta. Ei se tilanne ALA suutelemisesta, normaali mies kyllä käsittää, miten tilanne etenee suudelmaan asti.

Vierailija
17/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on kyllä paha :D Kaikki hyvät suudelmani ovat tapahtuneet niin, että on tullut kiusallinen hiljaisuus, olen tajunnut mitä mies odottaa, jäätynyt hetkeksi ja sitten ollaan suudeltu. Kysyminen tappaa kyllä fiiliksen totaalisesti. Muutenkin miehen täytyy olla hieman liian sinnikäs, eikä heti ekasta kielteisestä reaktiosta olla että ei sitten, hyvät jatkot. Ja seurustelen itse.

Vierailija
18/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rankkaa olla mies.

Ei, vaan on ilmeisesti vain rakkaa olla keskimääräistä alemmalla älykkyysosamäärällä varustettu idiootti, joka ei osaa yhtään tulkita muiden ihmisten käyttäytymistä.

Sanoo henkilö, joka nimittelee toisia netissä anonyymisti. :D

Vierailija
19/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua ainakaan saa suudella ilman lupaa... Hyi, kamala ajatuskin.

Se on eri asia tapahtuuko tilanteessa sanatonta vai sanallista viestintää. Jos ei sanatonta osaa tulkita, saa kysyä sanallisesti. Mielummin niin kuin että kävisi suoraan asiaa .

Vierailija
20/160 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rankkaa olla mies.

Ei, vaan on ilmeisesti vain rakkaa olla keskimääräistä alemmalla älykkyysosamäärällä varustettu idiootti, joka ei osaa yhtään tulkita muiden ihmisten käyttäytymistä.

Usein toki sen huomaa, mutta joskus (2-3 krt) olen kysynyt luvan. Ei se ole tunnelmaa ikinä pilannut.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi