Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varhennettu äitiysloma

23.03.2006 |

vanhempainetuushakemuksen kanssa täällä tuskailen...eli kun aloitan äitiyslomani varhennettuna ja tässä laskeskelen päiviä lasketusta ajasta taaksepäin, arkipäiviä siis. laskenko lauantait arkipäiviksi? ns. punasia pyhiä en laske mm. helatorstai?

plääh, minä kun luulin että tuosta vaan täytän lomakkeen.

ai niin, toinen juttu, eikö isä hae isyyslomaa vasta vauvan synnyttyä? tässä lapussa kun kysellään isyysloman ajanjaksoja...

kelan sivuilla äsken ei auttanut..

mutta kiitos jo teille jos mua autatte!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kelaapp.kela.fi/vrlaskenta_app/VRLaskentaApplication

Tuolla linkillä pitäisi päästä laskentaohjelmaan, joka antaa suoraan päivämäärät. Laitat siihen vaan sen lasketun ajan, niin se antaa tuloksen. Eli siihen kohtaan " varhennettuna alkaen" ei tarvitse laittaa mitään. Ohjelma kertoo normaalin äitiysrahakauden ja sen, milloin on aikaisintaan mahdollisuus aloittaa varhennettu kausi.

Jos ei onnistu, niin sano lapsesi laskettu aika, niin minä käyn katsomassa sulle ne päivämäärät.

Tytteli-83

Vierailija
2/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytteli-83-!!!!!! nyt löytyi... aika suttu alkaa olee toi hakemus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs punasia päiviä ei lasketa... odotan innolla kun vaavi syntyy ja pääsen tappelemaan asumistukihakemuksen kanssa. kun niin kauheasti tykkään asioida kelan kanssa... :)

kieppinobi ja hjördis 34+1

Vierailija
4/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luulin että mun tarvii laskee ne päivät kohtaan varhennettu äitiysloma alkaen_._._____ /___pv ennen laskettua aikaa. vasta jälkeenpäin hoksasin ettei mun niitä tarvii laskea. vaan laitoin siihen koska alotan. eli kai se kauttaviiva sitä tarkotti...

kuori on kiinni jo :)