Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mistä sais tietoa näistä termeistä ja että mihin ryhmään mahdan kuulua. laskettua aika huhtikuussa.
22.08.2006 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Koitappas kirjoittaa tuonne huhtimasuihin! Sinne kuulut jos huhtikuussa on aika. Ja täällä voi varmaan palstalaisilta kysyä melkeen mitä vaan niin vastaus tulee. Onnea odotukseen!
maalismasu tanja-77