Aamuisin aina huono ja oksettava olo, mistä voisi johtua?
Tätä on jatkunut nyt jonkin aikaa. Nytkin herätessä hemmetin huono olo, oksettaa/etoo eikä tee mieli mitään, ja pää tuntuu raskaalle. Mistä tää voi johtua? :/
Kommentit (89)
- matala verensokeri
- matala verenpaine
- nestehukka
Vierailija kirjoitti:
Närästys oli mulla noilla oireilla. Lääkäri keksi sen heti. Närästyslääkkeitä ja vaiva katosi.
Täytyy kokeilla.
-ap
Minulla on matala verenpaine ja aamuisin tuollaista oloa.
Vierailija kirjoitti:
Juotko kahvia? Itellä oli joka aamu oksettava olo ja pää raskas ja kipeä ennen kun join ekan kupin kahvia. Lopetin kahvin juonnin kokonaan ja sen jälkeen ei ole aamulla oksettanut eikä päätä särkenyt.
En juo kahvia, vaikka mies koettanut saada mut juomaan sitä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla on uniapnea. Ootko ylipainoinen?
En oo ylipainoinen. Isälläni on uniapnea. Joka aamu väsyttää lisäksi ja nenä on tukkoinen (koko olo on ihan pöhnänen ja huono), enkä saa unta enää aamukasin jälkeen vaikka miten väsyttäisi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on matala verenpaine ja aamuisin tuollaista oloa.
Mulla on ollut aina mitatessa hyvät verenpaineet. Tosin eipä niitä oo aamulla heti herätessä mitattu.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt ihan ekaksi raskaustesti
Kai se täytyy käydä ostamassa. Millainen herkkyys siinä pitää olla?
-ap
Noi närästyslääkkeet auttaa muuten myös refluksiin, jos sulla sattuisi sellainen olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Noi närästyslääkkeet auttaa muuten myös refluksiin, jos sulla sattuisi sellainen olemaan.
Mitähän valmistetta kannattaa kokeilla, Somac?
-ap
Nykyiset testit on luotettavia oli kaupasta, apteekista tai netistä (halvimmat) esim. raskauskeiju. Apteekissa myytävä Clearblue on ainoa missä on myös viikkonäyttö. Tämä on myös herkkä testi eli näyttää raskauden jopa jo 6päivää ennen kuukautisten väliinjäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Oon nimennyt ruokakrapulaksi semmoisen aamuöllön. 😄 kun on syönyt illalla liikaa /liian myöhään niin aamulla äklättää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset testit on luotettavia oli kaupasta, apteekista tai netistä (halvimmat) esim. raskauskeiju. Apteekissa myytävä Clearblue on ainoa missä on myös viikkonäyttö. Tämä on myös herkkä testi eli näyttää raskauden jopa jo 6päivää ennen kuukautisten väliinjäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Täytyypä siispä katsoa apteekista joku. Ei viitsi tilailla kun pääsiäinen tuppaa väliin, ja olisi hyvä saada asia poissuljettua. Raskaus ei olisi toivottua.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oon nimennyt ruokakrapulaksi semmoisen aamuöllön. 😄 kun on syönyt illalla liikaa /liian myöhään niin aamulla äklättää.
Mä en oikeen usko että jugurtti banaanilla kahdeksan aikaan, ja kaksi ruisleipää myöhemmin tekisi aamuäklön.. ei oo kuitenkaa niin raskasta 🙁
-ap
Tuli ihan kunnon ähky aamupuuron myötä. Hu.h.
-ap
Alhaista verensokeria veikkaan tai sit närästystä.Ensiapuna aamulla huitase naamaas sitruunavettä ensimmäisenä.Se autto itellä kun oli närästystä ja sekaan voi laitaa vähä soodaa jos pelkkä sitruunavesi ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Alhaista verensokeria veikkaan tai sit närästystä.Ensiapuna aamulla huitase naamaas sitruunavettä ensimmäisenä.Se autto itellä kun oli närästystä ja sekaan voi laitaa vähä soodaa jos pelkkä sitruunavesi ei auta.
Muuten hyvä mutta oon sitruunalle allerginen.
-ap
Alhainen verenpaine voi myös aiheuttaa huonon ja heikon olon aamuisin.
Pilleri unohtui 18pvä kokonaan, otin sen vasta 19pvä illalla (ja tuossa välissä oli seksiä). Liuska loppui seuraavan viikon torstaina. Ja ko.viikonloppuna oli myös seksiä. Pillerit jatkui 31.pvä.
-ap