Aamuisin aina huono ja oksettava olo, mistä voisi johtua?
Tätä on jatkunut nyt jonkin aikaa. Nytkin herätessä hemmetin huono olo, oksettaa/etoo eikä tee mieli mitään, ja pää tuntuu raskaalle. Mistä tää voi johtua? :/
Kommentit (89)
Täällä ko.ap. En ole vielä päässyt labraan.
Onko sydänfilmi otettu? Joskus sydänperäiset vaivat voivat oirehtia pahoinvoinnilla.
Mulla ruisleipä aiheutti pahoinvointia jossain vaiheessa. Jätin muutamaksi kuukaudeksi pois ja taas voin syödä. Oireet vaikutti siltä, että heti syömisen jälkeen verensokeri laski liian nopeasti ja tuli huono olo, hiki ja tärinää.
Miksi syöt kaksi leipää illalla- kevyttä? Syö vain yksi leipä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sydänfilmi otettu? Joskus sydänperäiset vaivat voivat oirehtia pahoinvoinnilla.
On otettu. -ap
Mulla oli Levozin (neurolepti) unilääkkeenä ja pahan olon määrä oli ihan tolkuton. Kesti monesti pitkälle iltapäivään. Jätin lääkkeen aluksi kokonaan pois ja pahinvointi katosi kahdessa päivässä.
Olen huomannut, että näissä kommenteissa on suurinosa vain pienellä vittuilu mielellä sekä huumorilla laitettu. (Ei kaikki) Olen myös sen huomannut kun juon kahvia aamuisin ei mene edes 30min niin joudun juoksemaan täysillä vessaan ja vetää housut viivana alas ja toivoa ettei tule housuun---> Mutta onhan tuossa myös hyvä puoli! "Kun käy paskalla niin suolisto pääsee jo heti aamusta tositoimiin ja mieli on virkeempi kuin ilman tätä ilmiötä!"
Kuorsaatko..? Uniapneaa? Silloin on tyypillistä että kurkku on karhea aamulla, pää raskas, huono olo, väymys jne
Suosittelen ettet syö mitään paria tuntia ennen nukkumaan menoa.
Ap?