Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottaako ihmisestä sen, onko hän saanut hiljattain seksiä?

Vierailija
11.04.2017 |

Entä erottaako huulista sen, jos hän on antanut suuseksiä hiljattain? Tarkoitan siis muutamia tunteja seksin jälkeen tai seuraavana päivänä. Mietin vain yhden tutun raukeaa olemusta ja aiempaa pulleampia ja punaisempia huulia (ilman huulipunaa siis).

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kiinnostaisi vain tietää, kannattako yhtä naista yrittää lainkaan. Jos hänellä on seksielämä kunnossa, niin mun täytyy etsiä joku muu ihastuksenkohde. :)

Vierailija
2/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee.

Kertoisitko, miten? T. Urpå

Vierailija
4/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi takaperin oli tutkimus siitä, että naiset kävelevät eri tavalla, jos ovat hiljattain saaneet. Algoritmeilla tätä voitaneen tarkastella, jos on tarpeeksi laadukasta videokuvaa tarjolla.

Vierailija
5/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen vuosi takaperin oli tutkimus siitä, että naiset kävelevät eri tavalla, jos ovat hiljattain saaneet. Algoritmeilla tätä voitaneen tarkastella, jos on tarpeeksi laadukasta videokuvaa tarjolla.

No niin, jotain tällaista ajattelinkin. Olisiko vielä joitain käytännön vinkkejä ko. asiaintilan bongaamiseen? Tuo suuseksi & turvonneet huulet -hypoteesini kiinnostaisi myös. T. Ap *desperately in love*

Vierailija
6/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up. Kiinnostaisi vain tietää, kannattako yhtä naista yrittää lainkaan. Jos hänellä on seksielämä kunnossa, niin mun täytyy etsiä joku muu ihastuksenkohde. :)

Onko sulla jokin pakkomielle seksi-ihastuksiin? Kysyppä suoraan onko saanu ja onko vailla.

Vierailija
7/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seksiä saaneet ole rennon oloisia? Sellaisia raukeita.

Minä ainakin tunnistan itsessäni fyysisessä olemuksessa tämän muutoksen. En tiedä näkyykö ulospäin.

N48

Vierailija
8/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet ruvella

Vierailija
9/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeasti noin epätoivoinen jo?

Vierailija
10/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö saada ratkaisua johonkin tämän kautta?

Vierailija
11/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ttu sä olet täysi i*iootti noiden ideoittesi kanssa. huulet saa pulleammaksi ihan pureskelemalla niitä. Kiesus mikä  törppö!!

Vierailija
12/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö saada ratkaisua johonkin tämän kautta?

Joo, yritän tehdä johtopäätöksiä sen suhteen, kannattaako mun luopua unelmistani yhden ihmisen kohdalla. Siis olen todella ihastunut häneen, mutta mun täytynee luopua toivosta.

Vierailija
13/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko oikeasti noin epätoivoinen jo?

Olen. Sad, but true. :/

Vierailija
14/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ttu sä olet täysi i*iootti noiden ideoittesi kanssa. huulet saa pulleammaksi ihan pureskelemalla niitä. Kiesus mikä  törppö!!

Mutta miksi joku pureskelisi niitä huvikseen? Occumin partaveitsi jne. Mietin tässä todennäköisyyksiä myös.

Vierailija
15/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päteeks tää myös siinä tapauksessa jos on saanut pienimunaiselta?

Vierailija
16/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksin harrastaminen tee ihmisestä raukeaa, vaan orgasmin saaminen.

Vierailija
17/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seksin harrastaminen tee ihmisestä raukeaa, vaan orgasmin saaminen.

Juu, ajattelin, että seksi oletuksena "sisältää" myös orgasmin. :)

Vierailija
18/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
19/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies ilmaise itseään millään *desperately in love* ja "sad but true" fraaseilla. 

Vierailija
20/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies ilmaise itseään millään *desperately in love* ja "sad but true" fraaseilla. 

Siis olenkin nainen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä