Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian tiukka aikataulu Helsingissä

Vierailija
23.03.2006 |

klo 8.30-16.00 Tarkoituksena viedä kummitytöt joita 2. He tykkäävät shoppailla. Ja haluaisivat käydä tietysti Forumin, Stockmannilla, Itäkeskuksessa ja haluaisivat käydä vielä hobby hallin myymälässä. Lisäksi tarkoituksena käydä ravintolassa syömässä päivän aikana ja tietysti muutakin purtavaa päivänaikana. Nyt ei ole mahdollisuutta heillä olla kahta päivää Helsingissä, mutta haluavat käydä kyseiset paikat läpi. Arveluttaa vaan toi itäkeskus, kun se on kumminkin aika iso paikka ja aikaahan siel vaan menee. Kun kumminkin keskustassa on samoja kauppoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti olivat nettisivuilta katsoneet itäkeskuksen sivut ja mitä kaikkea " mahtavaa" siellä on :) Ja meneehän siellä itelläkin aikaa

Vierailija
2/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jättäisin Hobby Hallin väliin, koska siellä on samat tuotteet kuin kuvastossa ja välillä tuntuu, että jopa kalliimmalla =)

Ikinä ei olla ainakaan me sieltä mitään kivaa löydetty.



Mun mielestä Jumbo on parempi ku Itäkeskus! Mutta se on vaan mun mielipide...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Forumissa ja Kampissa. Kyllä Forum ja Itäkeskus tietysti mahtuvat samaan päivään, mutta Hobby Hallia en ymmärrä. Ja eikös sieltä saa tilata? Miksi mennä paikan päälle?



Mukavaa Helsinki-päivää, toivottavasti sää suosii!

Vierailija
4/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja houkutella toisiin paikkoihin :)

Vierailija
5/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forumissa ei oo mitään uutta, sen sijaan Kamppiin todella kannattaa tytöt viedä!!

Vierailija
6/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä tekisitte jossain Hobby Hallissa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se KAMPPI on just tollasille tytöille, jotka netistä selaavat Itiksen liikeluetteloa, ja haluavat sinne, aivan must. Siis Kamppiin ja Itikseen, metrolla pääsee eikä tarvi edes ulos astua :)

Vierailija
8/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppi ja Itäkeskus - metrolla pääsee kätevästi kulkemaan niiden väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kävisin sen kautta tyyliin pysähdys 5min. Siis jos ne etukäteen tietää mitä sieltä haluu ja pakko päästä. Muuten skippaisin.

Vierailija
10/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin tavaratalo Suomessa. Ei ne muut Stockat ole sitä mitä se Stocka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustan stockalla myös nyt remontti, joten se miinusta

Vierailija
12/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mielestäni liian tiukka aikataulu.



Mä käyttäisin Stockmannilla ja Itiksessä ja jos aikaa jää niin sit Forum / Kamppi. Hobby Hall on kauempana ja eihän siel paljoo ole tuon ikäisille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän