Mikä on elämäsi suurin saavutus?
Mulla se on gradu ja joskus toivottavasti väikkäri.
Kommentit (14)
Gradua ei kyllä voi edes verrata, jos sen joskus vielä valmiiksi saan - vaikka hieno juttu varmasti sekin.
Olen kyllä aika ylpeä tutkinnostani ja gradustani ja siitä, että osasin rakentaa uuden elämän ulkomailla ja olen pärjännyt. Olen myös ylpeä hyvästä, toimivasta parisuhteestani.
Tärkein saavutus ovat tietysti rakkaat lapset. Mutta lapsia saa maailmaan pukerrettua surkein narkkarihuorakin.
gradu tehty, kiva kansainvälinen ja hyväpalkkainen työ, mukava aviomies ja vauvakin kotona...
...suurimmaksi saavutukseksi laittaisin kuitenkin vaikeasta, uusineesta masennuksesta selviämisen. Se oli haastavinta mitä tähän asti olen joutunut tekemään. Ja se oli myös yksi tärkeimpiä saavutuksiani, ilman sitä ei ehkä olisi näitä muitakaan.
ja etenkin kun lapset taisivat säilyä ilman traumoja.
Siihenhän pystyy melkein kuka nainen vain. Ei tartte kuin löytää mies joka suostuu panemaan.
sen Oikean löytäminen. Opiskelu myös lasten ohella, vielä kun löytäis sen uraputken.... Sitten kaikki olisikin jo liian täydellistä, ei olisi kun tie alaspäin...
Eipä niitä tosiaankaan melkein jokaiselle tuosta vaan siunaannu.
aan tehtyä.
Ei tällaisessa asiassa voi verrata muihin.
Paras saavutus elämässä on se, mitä ihminen ITSE arvostaa eniten.
Minullakin se on henkinen tasapaino.
Vierailija:
Siihenhän pystyy melkein kuka nainen vain. Ei tartte kuin löytää mies joka suostuu panemaan.
Vierailija:
Gradu oli lastenleikkiä...
Se missä ja millainen olen nyt kaiken sen jälkeen mitä olen elämässäni kokenut.
Hän on siis suurin saavutukseni elämässäni.