Lue keskustelun säännöt.
Näitä hääketjuja luettua ei tee enää mieli yksiinkään häihin,
04.04.2006 |
jos morsiammet on todella näin imbesillejä, itsekkäitä ja ahneita.
Menisivät vaikka töihin rahaa saadakseen. MIkä helvetin lypsylehmä se satojen kilometrien takaa juhliin haalattu vieras on.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä olen ollut varmaan kolmissakymmenissä häissä ja aina ne on olleet ihanat ja tunnelmalliset juhlat ystäville ja sukulaisille.