Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä kellosta?

Vierailija
09.04.2017 |

http://www.ablogtowatch.com/wp-content/uploads/2016/03/Tudor-Heritage-B…

Pitäisin metalliranneketta, tuo punainen kangas on myös mukana. Mitä mieltä naiset ja tytöt?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan mun makuun, arvosana 2/5.

Tykkään väristä ja pääosin muotoilusta, mutta yksityiskohdat tökkivät. En tykkäää tuntiviisarin ja sekuntiviisarin muotoilusta, tuntiviisarin iso laatikko tekee siitä kömpelön näköisen, sekuntiviisarin koriste on turha ja jotenkin tekee siitä "vanhanaikaisen". 

En itse myöskään tykkää yleensä numeroiden tilalla palloista. Viivat tai numerot on tyylikkäämmät. Tuossa mallissa nuo pallot on vielä kohtuuttoman suuret, pienet voisivat olla kivat. En jotenkin ymmärrä miksi yksityiskohdat on niin "överit", joskus vähemmän on enemmän.

Tykkään kuitenkin viininpunaisesta väristä, mustan ja kultaisen yhdistelmästä ja kohtuullisen maltillisesta bezelistä! Sekä siitä että muotoilu on kohdillaan eikä kello näytä liian "möhköltä".

Tuntimerkintöinä on "överit pallot" siksi, että ne näkyisivät pidempään ja kirkkaammin tummissa vesissä sukellellessa.

Eikö siinä ole valoja?

Niin sähkövaloja? Ei, koska ko. malli on vieterivetoinen.

Vierailija
62/62 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan mun makuun, arvosana 2/5.

Tykkään väristä ja pääosin muotoilusta, mutta yksityiskohdat tökkivät. En tykkäää tuntiviisarin ja sekuntiviisarin muotoilusta, tuntiviisarin iso laatikko tekee siitä kömpelön näköisen, sekuntiviisarin koriste on turha ja jotenkin tekee siitä "vanhanaikaisen". 

En itse myöskään tykkää yleensä numeroiden tilalla palloista. Viivat tai numerot on tyylikkäämmät. Tuossa mallissa nuo pallot on vielä kohtuuttoman suuret, pienet voisivat olla kivat. En jotenkin ymmärrä miksi yksityiskohdat on niin "överit", joskus vähemmän on enemmän.

Tykkään kuitenkin viininpunaisesta väristä, mustan ja kultaisen yhdistelmästä ja kohtuullisen maltillisesta bezelistä! Sekä siitä että muotoilu on kohdillaan eikä kello näytä liian "möhköltä".

Tuntimerkintöinä on "överit pallot" siksi, että ne näkyisivät pidempään ja kirkkaammin tummissa vesissä sukellellessa.

Eikö siinä ole valoja?

Niin sähkövaloja? Ei, koska ko. malli on vieterivetoinen.

Voisihan siinä olla ravistamalla toimivat ledit.

Helppo olisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla