Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan palamaan loppuun töissä

Vierailija
24.01.2024 |

Monta viikkoa menty vajaalla miehityksellä ja työmäärä tuntuu kasvavan. Sijaisia ei oteta, säästetään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vuorotteluvapaalle tai saikulle.

Vierailija
2/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta, kuin suositella saikulle jäämistä. Alkavaan uupumukseen voi jopa parin viikon saikku riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuossa tilanteessa hain sairauslomaa. Porukkaa alkoi uupua yksi kerrallaan. 

Vierailija
4/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa alkaa kyllä tympiä

Vierailija
5/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko siellä töissä on olla. Itse olen työtön ja hyvin menee. Ei ole stressiä ja kukaan ei tule käskemään tekemään nopeammin töitä.

Vierailija
6/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kans, että valvon paljon 

Vierailija
7/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta viikkoa?

Monta vuotta menty aliresurssoituna ja sijaisten saaminen tiukentui entisestään viimesyksynä.

T. Varhaiskasvattaja

Vierailija
8/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan aliresursointi on työnantajan ongelma. Ei työntekijän.

Vierailija
9/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutu asiaan ajoissa. Itse en puuttunut vaan sinnittelin viimeiseen asti ja sitten tuli niin paha burn out, että jouduin vuosiksi työkyvyttömäksi. Mikään työö ei ole terveyden menettämisen arvoinen

Vierailija
10/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö! Lisää vain kierroksia koneeseen niin selätät kaikki haasteet töissä. Syö ja nuku paljon vapaa-ajalla. Minäkin pyyhkäisin viimeiseen 2 viikon tiliin 61h kun normi olisi 37,5h

Vierailija
11/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hoitoalalta. Rupea tekemään vaan keikkaa. Kaikki tilastointipaska, turhien arvioiden ja suunnitelmien teko jää kokonaan pois. Saat keskittyä vaan siihen, mikä on oikeasti tärkeää.

Vierailija
12/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita sanoja

Vierailija
13/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hoitoalalta. Rupea tekemään vaan keikkaa. Kaikki tilastointipaska, turhien arvioiden ja suunnitelmien teko jää kokonaan pois. Saat keskittyä vaan siihen, mikä on oikeasti tärkeää.

Idiootti 🙄.

Vierailija
14/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutu asiaan ajoissa. Itse en puuttunut vaan sinnittelin viimeiseen asti ja sitten tuli niin paha burn out, että jouduin vuosiksi työkyvyttömäksi. Mikään työö ei ole terveyden menettämisen arvoinen

Juurikin näin

Vierailija
15/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet tehnyt normaalisti 18h 45min työviikkoa ja nyt olet tehnyt viimeiset 2 vkoa 61h eli 31.5 h vko?  Toiset tekee sen 37.5h vko. Itselläni enkka 72h vko siivoustyötä.

Vierailija
16/16 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan aliresursointi on työnantajan ongelma. Ei työntekijän.

Tavallaan joo. Teoriassa se on työnantajan ongelma, mutta kyllä se käytännössä revitään sieltä työntekijän selkänahasta. Jos yksi joutuu tekemään kahden työt, niin kärsiikö siitä sen työntekijä vai toimitusjohtaja???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme