Alan palamaan loppuun töissä
Monta viikkoa menty vajaalla miehityksellä ja työmäärä tuntuu kasvavan. Sijaisia ei oteta, säästetään.
Kommentit (16)
En voi muuta, kuin suositella saikulle jäämistä. Alkavaan uupumukseen voi jopa parin viikon saikku riittää.
Itse tuossa tilanteessa hain sairauslomaa. Porukkaa alkoi uupua yksi kerrallaan.
Mikä pakko siellä töissä on olla. Itse olen työtön ja hyvin menee. Ei ole stressiä ja kukaan ei tule käskemään tekemään nopeammin töitä.
Monta viikkoa?
Monta vuotta menty aliresurssoituna ja sijaisten saaminen tiukentui entisestään viimesyksynä.
T. Varhaiskasvattaja
Tavallaan aliresursointi on työnantajan ongelma. Ei työntekijän.
Puutu asiaan ajoissa. Itse en puuttunut vaan sinnittelin viimeiseen asti ja sitten tuli niin paha burn out, että jouduin vuosiksi työkyvyttömäksi. Mikään työö ei ole terveyden menettämisen arvoinen
Höpöhöpö! Lisää vain kierroksia koneeseen niin selätät kaikki haasteet töissä. Syö ja nuku paljon vapaa-ajalla. Minäkin pyyhkäisin viimeiseen 2 viikon tiliin 61h kun normi olisi 37,5h
Kuulostaa hoitoalalta. Rupea tekemään vaan keikkaa. Kaikki tilastointipaska, turhien arvioiden ja suunnitelmien teko jää kokonaan pois. Saat keskittyä vaan siihen, mikä on oikeasti tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hoitoalalta. Rupea tekemään vaan keikkaa. Kaikki tilastointipaska, turhien arvioiden ja suunnitelmien teko jää kokonaan pois. Saat keskittyä vaan siihen, mikä on oikeasti tärkeää.
Idiootti 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Puutu asiaan ajoissa. Itse en puuttunut vaan sinnittelin viimeiseen asti ja sitten tuli niin paha burn out, että jouduin vuosiksi työkyvyttömäksi. Mikään työö ei ole terveyden menettämisen arvoinen
Juurikin näin
Eli olet tehnyt normaalisti 18h 45min työviikkoa ja nyt olet tehnyt viimeiset 2 vkoa 61h eli 31.5 h vko? Toiset tekee sen 37.5h vko. Itselläni enkka 72h vko siivoustyötä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan aliresursointi on työnantajan ongelma. Ei työntekijän.
Tavallaan joo. Teoriassa se on työnantajan ongelma, mutta kyllä se käytännössä revitään sieltä työntekijän selkänahasta. Jos yksi joutuu tekemään kahden työt, niin kärsiikö siitä sen työntekijä vai toimitusjohtaja???
Jää vuorotteluvapaalle tai saikulle.