Sanna Ukkola: Alapään äänestäjät
Kommentit (26)
Sanna Ukkola on oikeassa. Niinpä minä miehenä äänestän naista. En alapään, vaan yläpään perustella.
Vierailija kirjoitti:
en availe linkkejä. Jos keskustelun avaaja on niin laiska, ettei alennu edes lauseella kertomaan, mitä linkki silsältää, niin olkoon
Etkö osaa?
Sannalta on jäänyt aiheeseen liittyvät tutkimukset lukematta. Niiden mukaan moni äänestäjä haluaa samaistua ehdokkaaseen ja siksi valitsee "itseään muistuttavan" (ikä, sukupuoli, perhetilanne, koulutus ym.) ehdokkaan. Toki äänestyskäyttäytymiseen vaikuttaa moni muukin asia, eivätkä kaikki ihmiset toimi mainitsemallani tavalla.
aion äänestää jotain kaunista ja nuorta tyttöä.
Miesäänestäjä kirjoitti:
Sanna Ukkola on oikeassa. Niinpä minä miehenä äänestän naista. En alapään, vaan yläpään perustella.
Kiitos nauruista ! Sinähän se varmasti oletkin äijien äijä.
Miesäänestäjä kirjoitti:
Ei millään tavalla kiellettyä. Se on vaan se kansanliike perinteisesti äänestä naista eikä äänestä miestä.
Minäpä taas en koskaan enkä mistään hinnasta äänestä naista.
Minä äänestän vaaleissa aina alapäätä. Viimeksi kirjoitin äänestyslappuun, että haluan eduskuntaan Ville Niinistön kikkelin.
Vierailija kirjoitti:
Miesäänestäjä kirjoitti:
Kiitos nauruista ! Sinähän se varmasti oletkin äijien äijä.
Joo, äijä äänestää aivoillaan eikä mulkullaan. Sillä tehdään jotain aivan muuta.
No olisihan siinä ihmettelemistä, jos katukuvaan ilmestyisi vaalimainoksia, joissa komeilee ehdokkaiden alapäät. Ketä äänestäisitte; viidakkoa, siiliä vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän vaaleissa aina alapäätä. Viimeksi kirjoitin äänestyslappuun, että haluan eduskuntaan Ville Niinistön kikkelin.
Minä taas miehenä äänestin kirkkovenettä. Saavat sitten vaalivirkailijat päätellä ketä horoa tarkoitin.
Miesäänestäjä kirjoitti:
Niin minäkin teen. Minun äänen saa ehdokas, jolla on isoimmat tissit.
Miehet ovat aina äänestäneet alapäätä eli penistä. Miksi naiset eivät saisi?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat aina äänestäneet alapäätä eli penistä. Miksi naiset eivät saisi?
Koska olisi kansallinen etu, jos naiset eivät äänestäisi lainkaan. Siksi.
Ymmärsinkö nyt oikein? Eli eniten ääniä saavat näyttävät kasvoistaan kyr*****? Siitäkö sanonta pallinaama johtuu?
Vierailija kirjoitti:
No olisihan siinä ihmettelemistä, jos katukuvaan ilmestyisi vaalimainoksia, joissa komeilee ehdokkaiden alapäät. Ketä äänestäisitte; viidakkoa, siiliä vai jotain muuta?
Kannatan tätä järjestelmää.
Minä äänestin isotissistä naista.
t: Mies
ps. valitettavasti emme näe näitä boobseja valtuustossa. O_O :/
Laura Huhtasaartako hän kannustaa?
en availe linkkejä. Jos keskustelun avaaja on niin laiska, ettei alennu edes lauseella kertomaan, mitä linkki silsältää, niin olkoon