Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkä tauko pitäisi pitää ennen kuin alkaa uuteen suhteeseen

Vierailija
08.04.2017 |

että se ei jäisi pelkäksi laastariksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinusta ja edellisestä parisuhteestasi. Harva käsittelee tunteitaan ja menetyksiään alle vuoden parin.

Vierailija
2/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sinusta ja edellisestä parisuhteestasi. Harva käsittelee tunteitaan ja menetyksiään alle vuoden parin.

Eihän kenelläkään ole noin paljon aikaa! Koko elämä menisi eroista toipumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suhteet eivät kuitenkaan ole mitään vuosia kestäneitä ja supervakavia.

Vierailija
4/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarisuhteilla on suuri merkitys erosta toipumiseen; pönkittää itsetuntoa, saa ex-kumppanin lähes sietämättömiin tunnonuskiin ja, tärkein kaikista, saa nauttia vapaasta, merkityksettömästä seksistä pitkästä/pitkän aikaa. Miinuspuolena se onneton raukka, joka ei tajunnut olleensa se laastariosapuoli.

Vierailija
5/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vauhdissa. Hyvin on mennyt. Tyhmää puhua laastarisuhteista, jos muuttaa yhteen pitää olla tosissaan. Ensimmäinen kesti 10 vuotta ja seuraava edelleen jo yli 25 vuotta. Tarkoitan ettei kukaan pakota odottamaan mitään ihme taukoja. Olen nainen ja äiti.

Vierailija
6/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyt väli automaattisesti tarkoita, että jäät laastariksi, mutta tokihan eron käsittely on todennäköisesti kesken suhteenne alussa.

Vierailija
7/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mun nykyinen mies on ollut laastarisuhde aluksi, mutta hän sitkeästi pysyi mun vierellä vaikka on-offasin meidän suhdetta muutaman vuoden. Nykyään meillä pari yhteistä lasta ja hän on elämäni rakkaus :)

Vierailija
8/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki suhteet ovat omalla tavallaan laastareita, mutta mihin haavaan..

Vierailija
9/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin lennossa. Uusi löytyi puolivahingossa ja nyt odotetaan ekaa yhteistä lasta.

Vierailija
10/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menossa nyt viides vuosi, enkä ole vieläkään valmis uuteen suhteeseen. En usko että koskaan olen.

Vierailija
11/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vähän ohi aiheen.. Kumpi on pahempi, jos esim. "vaihtaa lennossa" tai ei nyt niin pitkän tauon jälkeen, jos on eronnut tai on leski? Se on kai "hyväsyttävämpää" jos on eronnut kuin leski ja alkaa uuteen suhteeseen? Mitä mieltä?

Vierailija
12/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aloitin uuden suhteen 15 vuoden parisuhteen jälkeen. Nyt uutta suhdetta 4v. eikä taida laastari olla. Tai jos on, niin tiukassa on kiinni.