Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin naistarjonta on perseestä. T. pitkä, komea, varakas, M28

Vierailija
08.04.2017 |

Aina jos vihdoin luulen löytäneeni jonkun "helmen", jonka kanssa voisi suunnitella pitkää parisuhdetta, niin joku näistä asioista pilaa sen, ja poistan matchin:

-Koirahulluus, en todellakaan nuku samassa sängyssä haisevan ja kuolaavan kirppukasan kanssa, saati lähde sellaista räntäsateeseen paskattamaan
-"mukamas älykkäät" lipaston ja ammattisurkean korkeakoulutetut, jotka yrittävät päteä joka asiaan, vaikka oikeasti ovat työllistettyinä jossain kirjastoapulaisena, ja "viisaus" on löydetty englannin kielisten nyyhkylaulujen lyriikoista.
-yh:t. Itselläni ei ole lapsia, enkä vielä ainakaan viiteen vuoteen lapsia haluakaan. Paras vastaantullut oli 23 vuotias kolmen lapsen yh, joista jokaisella lapsella oli eri isä. En todellakaan katsele että viikonloppuisin narkkarit käyvät ovella hakemassa kakaroitaan.
-Mielenterveysongelmaiset
-Piilolihavat, kuvat vain naamasta,tai kuva kymmenen vuotta vanha, ja kun menen treffeille niin 120kg suohirviö tulee kulman takaa ja joudun taas poistumaan ravintolan wc:n ikkunasta.
-Fitness/urheiluhullut. Eipä vähempää voisi kiinnostaa lihaksikas, testosteronia uhkuva, rahkalta haiseva poikatyttö.
-Matkustushullut. Vaikka olisi taloudellisesti perseauki niin visalla on pakko päästä joka kuukausi kaupunkilomalle, että saa uudet matkustuskuvat instaan ja faceen. Itselle riittää ruotsinristeily ja lapin matkat. Ei kiinnosta maata hiekkarannalla.
-Alkoholisoituneet/muut viinin tissuttelijat
-Koko keho täynnä tatuointeja, unisieppareita ja carpe diemejä.

Ennen ajattelin että reikä se on rotallakin, mutta nykyään olen tuhat kertaa mielummin yksin, kuin jonkun pikkuprinsessan kitinöiden kohteena. Ja kun ei minua kiinnosta paskan vertaa seisoa maskottina puku päällä parhaita kesäpäiviä muijan itselleni tuntemattomien sukulaisten kissanristiäisissä ja häissä.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lähteä sun kanssa treffeille. Jos kestät sen, että nainen haluaa luoda uraa ja esim. kotityöt menee tasan. En oo sun äiti.

N25

Oon hyvä kokkaamaan ja siivousrobotti nykyään hoitaa pääosin mun huushollissa siivoamisen. Saat keskittyä ihan vapaasti uraasi ja voin kannustaa sinua siinä. Kotitöitä teen mielelläni. Enkä etsi äitiä.

t. ap

Mitkä on sun bravuurit? Miksi korostat varallisuutta (esim. siivousrobotti).

N25

Siis mitä :D Ei kai 450€ siivousrobotti nyt mitään varallisuuden korostamista ole? Vasta jos olisin kertonut sijoitusasuntojeni arvon niin olisit voinut kutsua minua varallisuuteni korostajaksi.

Bravuurini on soijarouhe-jalapeno-tomaatti-kasvislasagne, tai sitten savustamani lohi.

Vierailija
42/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin lähteä sun kanssa treffeille. Jos kestät sen, että nainen haluaa luoda uraa ja esim. kotityöt menee tasan. En oo sun äiti.

N25

Oon hyvä kokkaamaan ja siivousrobotti nykyään hoitaa pääosin mun huushollissa siivoamisen. Saat keskittyä ihan vapaasti uraasi ja voin kannustaa sinua siinä. Kotitöitä teen mielelläni. Enkä etsi äitiä.

t. ap

Hmm. Siivoukseen kuuluu aika paljon muutakin kuin imurointi. Tuolla lausahduksella viimeistään annoit itsestäsi aika paljon vähemmän tasokkaan vaikutelman kuin varmaan yritit.

Täytän kriteerisi heittämällä, mutta olen myös miesten suhteen kranttu. Valitan.

No empä sinulle mitään vaikutelmaa edes yrittänyt antaa. Kamalaa jos 400 euron halvasta siivousrobotista jo loukkaannut ja alat nalkuttamaan.

Totuus yleensä paljastuu ennemmin tai myöhemmin, riippumatta siitä yritätkö sitä peitellä. Selostaisitko vielä lyhyesti, mitä relevanssia robotti-imurisi hinnalla on tämän aiheen kannalta?

t. Tasokas nainen, jonka aiemmat kumppanit ovat olleet huojentuneita siitä, että nalkutusta ei ole tarvinnut kuunnella lainkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joudun lähtemään tältä illalta. Älkää uskoko jos joku esiintyy minuna. Palaillaan -ap

Vierailija
44/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida kuitenkaan olla niin tasokas, naiset kun katsovat luonnettakin?

Kyllä varakkuus ja pituus ja ennen kaikkea komeus peittää luonteen helposti naisten silmissä :D

Ei minun silmissäni ainakaan.

Vierailija
45/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan sikäli että A) Isolla osalla naisista ei ole muuta kuin kuvia itsestään, ikäänkuin riittäisi että näyttää hyvältä, B ) Jos on jotain tekstiä profiilissa niin se on usein joku mukahauska sanonta tai lause, joka ei oikeasti kerro mitään hänestä ja C) Lähes kaikilla naisilla on oma koira.............

M30

Tämähän se olisi. Usein on joku täysin päätön hakamussuttelu kuten "yks asia mistä ei tingitä, on paskapaperi" tai sitten "I have satan on speed dial" tai "viekää mut hienoo hotellii". Sitten jos on jotakin kuvailua kyhäilty itsestä, niin sekin on joku läskiksi lyöty sarkastinen huumoritujaus. Erittäin harvalla on asiapitoinen teksti ilman sitä hieroglyfi-seinämää

Vierailija
46/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi tehdä tämän ketjun innostuneena ketjusta missä päiviteltiin tinderin miestarjotaa ja joka täyttyi nopeasti miesten vihaisista viesteistä joissa haukuttiin kaikki naiset huoriksi.

Vierailija
47/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi tehdä tämän ketjun innostuneena ketjusta missä päiviteltiin tinderin miestarjotaa ja joka täyttyi nopeasti miesten vihaisista viesteistä joissa haukuttiin kaikki naiset huoriksi.

Mielestäni on huomionarvoista, että myös tässä ketjussa haukuttiin naiset huoriksi. Jo kuudennessa viestissä! XD

Vierailija
48/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän se rakkauden etsiminen helppoa ole. Hyvä, jos yhden täydellisesti sopivan puolison löytää elämänsä aikana. Jotkut väittävät, että sopivia on jokaiselle ainakin 50.000 kpl, mutta kukaan toinenhan sitä sopivutta ei osaa kertoa. Oma sydän ja järki sen kertoo..

Nuori olet vielä, joten odottele. Se oikea löytyy usein silloin kun sitä vähiten odottaa. Itsekin lähdin "etsimään" aiemmin eräässä ravintolassa näkemääni miestä, joka oli todella älykäs ja hyvä keskustelija. Jouduin harmikseni istumaan eri paikkaan kuin halusin - ja sen vuoksi tutustuin erääseen toiseen, vielä mielenkiintoisemppaan mieheen, nykyiseen puolisooni.  

Vierailija
49/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

t. ap

Hmm. Siivoukseen kuuluu aika paljon muutakin kuin imurointi. Tuolla lausahduksella viimeistään annoit itsestäsi aika paljon vähemmän tasokkaan vaikutelman kuin varmaan yritit.

Täytän kriteerisi heittämällä, mutta olen myös miesten suhteen kranttu. Valitan.

No empä sinulle mitään vaikutelmaa edes yrittänyt antaa. Kamalaa jos 400 euron halvasta siivousrobotista jo loukkaannut ja alat nalkuttamaan.

Joillakin naisilla on tapana nostaa itsensä jalustalle ja luulla olevansa erittäin hyvä tavoiteltu saalis ja olla se joka tekee sen valinnan. Saavat siitä kiksejä. Niin kuin tuokin tapaus anonyymilla keskustelupalstalla parin viestin vaihtamisen jälkeen jo luuli, että nyt hänestä ollaan kiinnostuneita ja että pääsee sanomaan sen, "sori, et kelpaa mulle".

Vierailija
50/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on huomionarvoista, että myös tässä ketjussa haukuttiin naiset huoriksi. Jo kuudennessa viestissä! XD

Jep :D yhtäkään "miesvihaviestiä" en tosin ole vielä nähnyt, enkä kyllä nähnyt siellä toisessa ketjussakaan.. Joku sanoi suomalaisia miehiä perunaneniksi, se taisi olla pahin.

Vierailija
51/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 24v nätti, hauska, hoikka ja liikunnallinen, itsenäinen, koulutettu, ns "normaali"...mut oon nirso miesten suhteen koska monet ei osaa arvostaa sitä mitä mulla on tarjota, joten oon mieluummin yksin. Miehiin saa aina pettyä. Mut viihdyn hyvin näinkin :) tiiän et ottajia olis, mut en halua ottaa miestä johon en tunne vetoa.

Vierailija
52/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus kiteyttää omat tuntemukseni täydellisesti, luulen että tulen olemaan sinkkuna loppuelämäni. En koe, että voin elää ja olla naisten kanssa jota on pääosin tarjolla, ei heillä ole mitään annettavaa tai lisäarvoa.

Vierailija
53/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

t. ap

Joillakin naisilla on tapana nostaa itsensä jalustalle ja luulla olevansa erittäin hyvä tavoiteltu saalis ja olla se joka tekee sen valinnan. Saavat siitä kiksejä. Niin kuin tuokin tapaus anonyymilla keskustelupalstalla parin viestin vaihtamisen jälkeen jo luuli, että nyt hänestä ollaan kiinnostuneita ja että pääsee sanomaan sen, "sori, et kelpaa mulle".

Olen ap:n kriteerit täyttävä nainen, joten minulla on aihetta olettaa että hän olisi kiinnostunut. Kyllä, myös nuo myöhemmin mainitut lisäkriteerit.

Sillä tiedolla, että itse en olisi kiinnostunut ap:sta, hän voi tehdä mitä tahtoo. Jos hän on fiksu, hän käyttää sitä tietoa hyväkseen pohtiessaan, miksi on edelleen sinkku. Jos hän on ylimielinen ja kuvittelee itsestään liikoja, hän saa vain ansionsa mukaan jos tulkitsee minun viestini jotenkin noin kuin sinä tulkitsit.

t. Kyseinen vastaaja (minulla ei ole ollut ongelmia löytää haluamani kaltaista kumppania)

Vierailija
54/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkuus ja komeus kyllä katoaa jos kumppaninsa väärin valitsee 😂

Mutta ihan on kerrankin listattuna sellaisia järkeviä asioita. Ei tyypillisiä "liian pienet tissit, väärän mallinen perse, väärän väriset hiukset" yms :)) tsemppiä, "se oikea" löytyy kun lakkaat etsimästä.

Eipä ole juuri tullut törmättyä tuolaisia asioita sisältäviin listauksiin. Kyllä miehillä on yleensä ne tatuoinnit, tupakointi, alkoholi ja seksisuhteet niissä turn-offeissa naista haettaessa.

Mutta silti tupakoivat, tatuoidut, alkoholia juovat ja irtosuhteita harrastavat pääsevät suhteisiin. Tunnen useita naisia, joilla on kaikki nuo piirteet, eivätkä ne ole hidastaneet pariutumista. Näiden piirteiden lisäksi nämä palstan kauhistukset, eli yh:t ja ylipainoiset tuttavat saavat miehiä.  

Tätä ihmettelee hoikka, lapseton, raitis, tatuoimaton ja irtosuhteita harrastamaton sinkkunainen.

Vierailija
55/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäät on tietenkin aina oma lukunsa, mutta eniten minua heidän jälkeen ärsyttää nimenomaan nuo yliopistossa opiskelevat naiset, jotka pitävät opiskelupaikkansa takia itseään jotenkin älykkäinä. Silti ainoa mitä he osaavat tehdä on toistella jotain koulussa opittua tai jostain luettua väitettä. 

Vierailija
56/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 24v nätti, hauska, hoikka ja liikunnallinen, itsenäinen, koulutettu, ns "normaali"...mut oon nirso miesten suhteen koska monet ei osaa arvostaa sitä mitä mulla on tarjota, joten oon mieluummin yksin. Miehiin saa aina pettyä. Mut viihdyn hyvin näinkin :) tiiän et ottajia olis, mut en halua ottaa miestä johon en tunne vetoa.

Niin kauan saa pettyä toisiin ihmisiin, kun vertailukohtana on unelmien kumppani. Vaikka vastasin viestiisi, niin ihan sama koskee myös miehiä. Lähtekään suhteisiin avoimesti, eikä virheitä etsien, niin voitte ehkä löytääkin jotain pysyvää kiintymystä. Väärä ennakkoasenne pilaa hyvänkin suhteen. 

Vierailija
57/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
58/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Tinderin naistarjonta on surkeaa tasoa. M33

Vierailija
59/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ollut sun kanssa treffeillä ap? Tutun kuuloista valitusta ja kaikin puolin karmaiseva kokemus... Hyrr...

Vierailija
60/110 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet turhan negatiivinen ja varmasti sen takia menetät mahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä