Tinderin naistarjonta on perseestä. T. pitkä, komea, varakas, M28
Aina jos vihdoin luulen löytäneeni jonkun "helmen", jonka kanssa voisi suunnitella pitkää parisuhdetta, niin joku näistä asioista pilaa sen, ja poistan matchin:
-Koirahulluus, en todellakaan nuku samassa sängyssä haisevan ja kuolaavan kirppukasan kanssa, saati lähde sellaista räntäsateeseen paskattamaan
-"mukamas älykkäät" lipaston ja ammattisurkean korkeakoulutetut, jotka yrittävät päteä joka asiaan, vaikka oikeasti ovat työllistettyinä jossain kirjastoapulaisena, ja "viisaus" on löydetty englannin kielisten nyyhkylaulujen lyriikoista.
-yh:t. Itselläni ei ole lapsia, enkä vielä ainakaan viiteen vuoteen lapsia haluakaan. Paras vastaantullut oli 23 vuotias kolmen lapsen yh, joista jokaisella lapsella oli eri isä. En todellakaan katsele että viikonloppuisin narkkarit käyvät ovella hakemassa kakaroitaan.
-Mielenterveysongelmaiset
-Piilolihavat, kuvat vain naamasta,tai kuva kymmenen vuotta vanha, ja kun menen treffeille niin 120kg suohirviö tulee kulman takaa ja joudun taas poistumaan ravintolan wc:n ikkunasta.
-Fitness/urheiluhullut. Eipä vähempää voisi kiinnostaa lihaksikas, testosteronia uhkuva, rahkalta haiseva poikatyttö.
-Matkustushullut. Vaikka olisi taloudellisesti perseauki niin visalla on pakko päästä joka kuukausi kaupunkilomalle, että saa uudet matkustuskuvat instaan ja faceen. Itselle riittää ruotsinristeily ja lapin matkat. Ei kiinnosta maata hiekkarannalla.
-Alkoholisoituneet/muut viinin tissuttelijat
-Koko keho täynnä tatuointeja, unisieppareita ja carpe diemejä.
Ennen ajattelin että reikä se on rotallakin, mutta nykyään olen tuhat kertaa mielummin yksin, kuin jonkun pikkuprinsessan kitinöiden kohteena. Ja kun ei minua kiinnosta paskan vertaa seisoa maskottina puku päällä parhaita kesäpäiviä muijan itselleni tuntemattomien sukulaisten kissanristiäisissä ja häissä.
Kommentit (110)
Nuorena samanoloinen nuori kumppaniksi, rakentavaa parisuhdetta niin luultavasti ei jää jämät kateltavaksi
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joka naisesta löytyy asioita joista et tykkää, katsos mekin ollaan vaan ihmisiä. Onko se niin vakavaa jos nainen tykkää vaikka pitsinnypläyksestä ja sinä et? Sun ei sinne pitsinnypläyskurssille tarvitse lähteä. Sitäpaitsi kun rakastuu, alat katsoa toisen negatiivisia piirteitä sormien välistä.
Ei ole mitenkään vakavaa. Tottakai toisella saa harrastuksia olla. Mutta mitään 10 koiran laumaa, viinin tissuttelua tai tatuoitua kehoa, en halua katsella harrastuksena, kun löytyy sellaisiakin naisia jotka ovat enemmän omaan makuuni.
totesin ap saman jo 18 vuotiaana nyt 20 v myöhemmin yksin ja silti onnellinen
Mä kuulun varmaan noihin ikuisuuspyörijöihin.
Mutta en edes etsi mitään vakavaa eikä kevytkään tapailu kiinnosta, jos toinen ei sytytä oikeasti. Olen muutenkin enemmän erakko muutenkin, en kaipaa seuraa, jotta olisi jotain seuraa, vaan tyypin kanssa täytyy osua jutut kohdalleen, jotta lähden edes treffeille. Sams Tinderissä ja oikeassa elämässä tavatuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähteä sun kanssa treffeille. Jos kestät sen, että nainen haluaa luoda uraa ja esim. kotityöt menee tasan. En oo sun äiti.
N25
Oon hyvä kokkaamaan ja siivousrobotti nykyään hoitaa pääosin mun huushollissa siivoamisen. Saat keskittyä ihan vapaasti uraasi ja voin kannustaa sinua siinä. Kotitöitä teen mielelläni. Enkä etsi äitiä.
t. ap
Hmm. Siivoukseen kuuluu aika paljon muutakin kuin imurointi. Tuolla lausahduksella viimeistään annoit itsestäsi aika paljon vähemmän tasokkaan vaikutelman kuin varmaan yritit.
Täytän kriteerisi heittämällä, mutta olen myös miesten suhteen kranttu. Valitan.
lapseton35vmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm aika monella ihmisellä on noista jotain.. En varmaan ole ikinä tavannut ketään 25-30 vuotiasta (vai mikä ikähaarukkasi on?) jolla ei olisi joko lapsia, eläimiä, tatuointia, joisi silloin tällöin viiniä, harrastaisi jotain fitnestä / salia tai olisi lihava, matkustelisi. Aika kovat vaatimukset :o
Olen tavannut kymmeniä tuollaisia muijia joilla ei ole lapsia, eläimiä, tatuointeja, viinin tissuttelu ongelmaa, fitnesshulluutta, tai matkustushalua.
Tietyissä asioissa en vaan pysty tekemään kompromisseja, kun muuten joutuisin halveksumaan puolisoani.
Niin, mitenkähän ne kriteerit muka on kovat, jos ainut kriteeri kumppanille minullakin olisi edes jonkinasteisella normaalilla järjellä varustettu yksilö, jolla on hyvät tissit, perse ja luonne.
En kestä yhtään mitään pissisasenteita ja haluaisin ns perinteisen naisen, mutta niitä nyt vaan näyttää olevan aika harvassa.
Jos viittaat tuohon alkuperäiseen viestiin niin tarkoitin sitä, että yleensä ne kenellä ei ole lapsia tai lemmikkejä, matkustelevat. Ne taas jotka eivät ole lihavia, harrastavat liikuntaa jne. En tiedä mitä harrastuksia ap sitten arvostaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joka naisesta löytyy asioita joista et tykkää, katsos mekin ollaan vaan ihmisiä. Onko se niin vakavaa jos nainen tykkää vaikka pitsinnypläyksestä ja sinä et? Sun ei sinne pitsinnypläyskurssille tarvitse lähteä. Sitäpaitsi kun rakastuu, alat katsoa toisen negatiivisia piirteitä sormien välistä.
Onko se kannabis niin vakavaa, vaikka sinä et siitä pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin lähteä sun kanssa treffeille. Jos kestät sen, että nainen haluaa luoda uraa ja esim. kotityöt menee tasan. En oo sun äiti.
N25
Oon hyvä kokkaamaan ja siivousrobotti nykyään hoitaa pääosin mun huushollissa siivoamisen. Saat keskittyä ihan vapaasti uraasi ja voin kannustaa sinua siinä. Kotitöitä teen mielelläni. Enkä etsi äitiä.
t. ap
Hmm. Siivoukseen kuuluu aika paljon muutakin kuin imurointi. Tuolla lausahduksella viimeistään annoit itsestäsi aika paljon vähemmän tasokkaan vaikutelman kuin varmaan yritit.
Täytän kriteerisi heittämällä, mutta olen myös miesten suhteen kranttu. Valitan.
No empä sinulle mitään vaikutelmaa edes yrittänyt antaa. Kamalaa jos 400 euron halvasta siivousrobotista jo loukkaannut ja alat nalkuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
lapseton35vmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm aika monella ihmisellä on noista jotain.. En varmaan ole ikinä tavannut ketään 25-30 vuotiasta (vai mikä ikähaarukkasi on?) jolla ei olisi joko lapsia, eläimiä, tatuointia, joisi silloin tällöin viiniä, harrastaisi jotain fitnestä / salia tai olisi lihava, matkustelisi. Aika kovat vaatimukset :o
Olen tavannut kymmeniä tuollaisia muijia joilla ei ole lapsia, eläimiä, tatuointeja, viinin tissuttelu ongelmaa, fitnesshulluutta, tai matkustushalua.
Tietyissä asioissa en vaan pysty tekemään kompromisseja, kun muuten joutuisin halveksumaan puolisoani.
Niin, mitenkähän ne kriteerit muka on kovat, jos ainut kriteeri kumppanille minullakin olisi edes jonkinasteisella normaalilla järjellä varustettu yksilö, jolla on hyvät tissit, perse ja luonne.
En kestä yhtään mitään pissisasenteita ja haluaisin ns perinteisen naisen, mutta niitä nyt vaan näyttää olevan aika harvassa.
Jos viittaat tuohon alkuperäiseen viestiin niin tarkoitin sitä, että yleensä ne kenellä ei ole lapsia tai lemmikkejä, matkustelevat. Ne taas jotka eivät ole lihavia, harrastavat liikuntaa jne. En tiedä mitä harrastuksia ap sitten arvostaa?
Kaikkia muita harrastuksia kuin mainitsemiani. Tai lisätään vielä että en hyväksy mitään erotiikkaclubin strippausta harrastukseksi lapsieni äidille.
Pituus voidaan todentaa metrinmitalla, mutta komeus ja varakkuus on suhteellista. Komeus ei ole itseisarvo, jos ihminen ei ole MIELLYYTTÄVÄ ja huumorintajuinen sekä älykäs. Älykkyyttäkin on todella monenlaista, sieltä robotti-diplomi-insinööristä luovaan taiteilijaan, joka osaa olla rakastettava ja romanttinen. Fiksu nainen elättää itsensä ja hankkii uran, joten ei tarvtise olla miehen siivellä elävä.
Katsopa peiliin. Jos joudut Tinderistä naista etsimään, etpä taida kummoinen "saalis" olla itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Varakkuus ja komeus kyllä katoaa jos kumppaninsa väärin valitsee 😂
Mutta ihan on kerrankin listattuna sellaisia järkeviä asioita. Ei tyypillisiä "liian pienet tissit, väärän mallinen perse, väärän väriset hiukset" yms :)) tsemppiä, "se oikea" löytyy kun lakkaat etsimästä.
Eipä ole juuri tullut törmättyä tuolaisia asioita sisältäviin listauksiin. Kyllä miehillä on yleensä ne tatuoinnit, tupakointi, alkoholi ja seksisuhteet niissä turn-offeissa naista haettaessa.
Ja lisättäköön vielä että nämäkin karsivat matchini:
-tupakointi
-huumeet (sis. kannabiksen)
-baareissa joka viikonloppu juokseminen
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
t. ap
Mitkä on sun bravuurit? Miksi korostat varallisuutta (esim. siivousrobotti).
N25
Vierailija kirjoitti:
Pituus voidaan todentaa metrinmitalla, mutta komeus ja varakkuus on suhteellista. Komeus ei ole itseisarvo, jos ihminen ei ole MIELLYYTTÄVÄ ja huumorintajuinen sekä älykäs. Älykkyyttäkin on todella monenlaista, sieltä robotti-diplomi-insinööristä luovaan taiteilijaan, joka osaa olla rakastettava ja romanttinen. Fiksu nainen elättää itsensä ja hankkii uran, joten ei tarvtise olla miehen siivellä elävä.
Katsopa peiliin. Jos joudut Tinderistä naista etsimään, etpä taida kummoinen "saalis" olla itsekään.
Sinullekin, tervetuloa vaan 2000-luvulle. Mistä ihmeestä sinä sitten "saaliisi" etsit jollet tinderistä? Se se vasta epätoivoista on että räkälöistä tai kassajonoista yrität sopivaa löytää. -ap
Samat ihmiset on jokaisella treffipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisättäköön vielä että nämäkin karsivat matchini:
-tupakointi
-huumeet (sis. kannabiksen)
-baareissa joka viikonloppu juokseminen
-ap
Millainen olisi se helmi? Ulkonäkö, harrastukset jne, luonteen piirteet listasitkin jo. helpompi miettiä tunnenko yhtään kun on ne positiiviset listattuna.
Älykäs ja fksu: Esimerkiksi kirjallisuuden professori.
Komea: George Clooney, Enrique Iglesias, miesmallit ja -bodarit etc.
Varakas: Björn Wahlroos, Bill Gates...plus kaikki psykopaattidiktaattorit :D
Vierailija kirjoitti:
Et taida kuitenkaan olla niin tasokas, naiset kun katsovat luonnettakin?
Kyllä varakkuus ja pituus ja ennen kaikkea komeus peittää luonteen helposti naisten silmissä :D
t. ap