Tinderin naistarjonta on perseestä. T. pitkä, komea, varakas, M28
Aina jos vihdoin luulen löytäneeni jonkun "helmen", jonka kanssa voisi suunnitella pitkää parisuhdetta, niin joku näistä asioista pilaa sen, ja poistan matchin:
-Koirahulluus, en todellakaan nuku samassa sängyssä haisevan ja kuolaavan kirppukasan kanssa, saati lähde sellaista räntäsateeseen paskattamaan
-"mukamas älykkäät" lipaston ja ammattisurkean korkeakoulutetut, jotka yrittävät päteä joka asiaan, vaikka oikeasti ovat työllistettyinä jossain kirjastoapulaisena, ja "viisaus" on löydetty englannin kielisten nyyhkylaulujen lyriikoista.
-yh:t. Itselläni ei ole lapsia, enkä vielä ainakaan viiteen vuoteen lapsia haluakaan. Paras vastaantullut oli 23 vuotias kolmen lapsen yh, joista jokaisella lapsella oli eri isä. En todellakaan katsele että viikonloppuisin narkkarit käyvät ovella hakemassa kakaroitaan.
-Mielenterveysongelmaiset
-Piilolihavat, kuvat vain naamasta,tai kuva kymmenen vuotta vanha, ja kun menen treffeille niin 120kg suohirviö tulee kulman takaa ja joudun taas poistumaan ravintolan wc:n ikkunasta.
-Fitness/urheiluhullut. Eipä vähempää voisi kiinnostaa lihaksikas, testosteronia uhkuva, rahkalta haiseva poikatyttö.
-Matkustushullut. Vaikka olisi taloudellisesti perseauki niin visalla on pakko päästä joka kuukausi kaupunkilomalle, että saa uudet matkustuskuvat instaan ja faceen. Itselle riittää ruotsinristeily ja lapin matkat. Ei kiinnosta maata hiekkarannalla.
-Alkoholisoituneet/muut viinin tissuttelijat
-Koko keho täynnä tatuointeja, unisieppareita ja carpe diemejä.
Ennen ajattelin että reikä se on rotallakin, mutta nykyään olen tuhat kertaa mielummin yksin, kuin jonkun pikkuprinsessan kitinöiden kohteena. Ja kun ei minua kiinnosta paskan vertaa seisoa maskottina puku päällä parhaita kesäpäiviä muijan itselleni tuntemattomien sukulaisten kissanristiäisissä ja häissä.
Kommentit (110)
mielenterveysongelmat eivät koskaan ole mitään kovin "helmi" juttuja. hyvin raskaita arjessa ja särkevät suhteita moneen suuntaan. jos vaan älli ja komeus riittää, niin riittävän tervepäinen. itse taas tein helmilöydön 30 vuotiaana, kun olin käynyt lävitse keskustelutasolla melkein ihan kaikki variaatiot miehissä suomessa ja ulkomailla. 23 vuotiaana olisi matkaan lähtenyt maakuntasarjan suorittaja, mutta 30 vuotiaana akateemisen tutkinnon ja elämäkokemuksen perusteella löytyi parempi. en ottanut komeaa, pitkää ja varakasta alfamiestä, vaikka kauneuden ja ällin perusteella niitä oli jonossa päin. alfat juoksi teatterilla perässä, mutta valitsin kilttimiehen. alfat on kovin rasittavia ja itseään täynnä. ja kaksi alffaa ei sovi samaan asuntoon, oli se miten iso tahansa. alffa ei myöskään keitä aamulla kahvia, eikä muutenkaan ole arjessa kiva. kiltti mies sen sijaan huomioi koko ajan ja on kovin otettu, että sai kauniin alfanaaraan. Palvontaa riittää näin vanhempanakin. Alfamiehet vaihtaa usein nuorempaan, mutta kilttimiehet ei. Kiltti mies pärjää myös rahallisesti usein alfoja paremmin, kun niiden ei tarvitse pullistella tai missään vaiheessa elää yli varojen. Ne vaan tahkoo kiltisti rahaa joka vuosi enemmän. Alfamiehet kuluu loppuun 40-50 tietämissä ja vaihtaa nuorempaan. Sellasta.
- alfanaaras loppuun saakka
No jo on "alfa" naaraita viimeiset pari postausta. Sääliksi teidän juttuja käy.
No ei sitä noin nuorena vielä tarvitse rimaa laskea. Eikös se prosentti ollut jotain 90%, jotka erosivat noista parikymppisinä rakkautensa löytäneistä.
yökerhoon mars kirjoitti:
Ensinnäkin sun kannattaa ottaa hieman viinaa ja mennä teatterille tms. paikkaan. Ei Apolloon, Kalleen tai Tinderiin tms. köyhällistöpaikkoihin. Teatterilla sitten karsit ensin pois kaikki virolaiset, venäläiset ja taikut, plus Keravan onnen onkijat. Sinne jää jäljelle muutama akateeminen ja kaunis. Sitten juttelet muutamien niiden kanssa, keneen luulet komeutesi riittävän. Älä ota liian rikasta, jos et itse ole riittävän rikas, koska joudut sitten tarjoamaan sen elintason, mihin he ovat tottuneet. Et ehkä pysty tekemään onnelliseksi, jotain autoliikkeen perijän tytärtä tai jonkun miljonäärisuvun perijätärtä. Ota sellainen kenen kanssa on mukava olla. Voitte sitten tehdä ne miljoonat yhdessä, jos kapasiteetti riittää ja jos ei niin, sitten lähiöön asumaan. Muista olla riittävän humalassa, jotta et pidä liian korkeaa rimaa ja on lisäksi hauskaa.
Tässähän oli aivan loistavat ohjeet ja jos osaat lukea rivien välistä niin tulosta tulee. Vaikuttaa ap siltä että itse et välttämättä ole taustaltasi se jota metsästetään.
Vierailija kirjoitti:
yökerhoon mars kirjoitti:
Ensinnäkin sun kannattaa ottaa hieman viinaa ja mennä teatterille tms. paikkaan. Ei Apolloon, Kalleen tai Tinderiin tms. köyhällistöpaikkoihin. Teatterilla sitten karsit ensin pois kaikki virolaiset, venäläiset ja taikut, plus Keravan onnen onkijat. Sinne jää jäljelle muutama akateeminen ja kaunis. Sitten juttelet muutamien niiden kanssa, keneen luulet komeutesi riittävän. Älä ota liian rikasta, jos et itse ole riittävän rikas, koska joudut sitten tarjoamaan sen elintason, mihin he ovat tottuneet. Et ehkä pysty tekemään onnelliseksi, jotain autoliikkeen perijän tytärtä tai jonkun miljonäärisuvun perijätärtä. Ota sellainen kenen kanssa on mukava olla. Voitte sitten tehdä ne miljoonat yhdessä, jos kapasiteetti riittää ja jos ei niin, sitten lähiöön asumaan. Muista olla riittävän humalassa, jotta et pidä liian korkeaa rimaa ja on lisäksi hauskaa.
Tässähän oli aivan loistavat ohjeet ja jos osaat lukea rivien välistä niin tulosta tulee. Vaikuttaa ap siltä että itse et välttämättä ole taustaltasi se jota metsästetään.
No sitähän ap juurikin sanoi ettei halua että tuollaiset aloituksessaan kertomat muijat häntä metsästävät
Heh, näinhän se, mitä tulee aloitusviestin sisältöön!
Tismalleen samoja huomioita olen tehnyt lukuisilla nettideiteillä sekä yhden kesän Kinderin perusteella. Varsinaisia kinder-yllätyksiä tuli kyllä vastaan; matcheina lähinnä ulkomaalaisia, ei-suomenkielisiä naisia tai maksullista seuraa, muttei muuta. Tai jos tuli muunlaisia matcheja, niin vastausta ei ikinä kuulunut mihinkään viestiin, joten se siitä. Harvinaisen tyhjänpäiväinen sovellus perussuomimiehen näkökulmasta koko Kinder. Toiminee lähinnä erittäin hyvännäköisille ja statukseltaan & markkina-arvoltaan korkealla oleville miehille.
Ylitarjontaa on sinkkunaisissa juuri yksinhuoltajissa, koiraihmisissä tai sitten näissä, jotka eivät ikinä ole harrastaneet liikuntaa ja viettävät tosi passiivista elämää vapaa-ajalla, kuten vain syövät, juovat ja nukkuvat. Myös huumeporukkaa ja baarissa jatkuvaan käyviä biletyttöjä on jonkun verran tarjolla.
Itse en aktiivisena miehenä pysty olemaan tosi ylipainoisen ja passiivisen naisen kanssa, kokeiltu on kyllä muutamaan otteeseen. Myöskin kannabistyypit ja bilehileet jätän muille miehille, en kaipaa elämääni lisähaasteita, turhaa jännitystä taikka turhaa sekoilua ja rahanmenoa alkoholin kanssa.
Harva mies on myöskään valmis sitoutumaan paljon tupakoivaan naiseen, jos ei itse polta tai polttaa vain harvoin. Samoin, jos olet lemmikitön mies etkä erityisemmin välitä nelijalkaisista ystävistä jatkossakaan, niin on melko epätodennäköistä, että eläinrakkaan ja koirallisen/kissallisen jne. tytön kanssa jutusta tulee sen kummempaa pitkän päälle.
Mutta tulta päin, ei siinä ole muuta keinoa oikeen tän tyttöystävän etsinnän suhteen. Toinen vaihtoehto on jatkaa sinkkumiehenä olemista, siinäkin on arvaamattomat hyvät puolensa, kuten jokainen joskus edes vähänkin aikaa seurustellut mies huomaa.
Ehkä me miehet ollaan vaan liian kranttuja ja valikoivia? Tiedä siitä sitten, kuka on valikoiva ja ketä kohtaan. Toisaalta eniten löytää aina silloin, kun vähiten etsii - yleensä.
M30
Voi olla että et ole tarpeeksi tasokas etsimäsi kaltaisille naisille. Tunneälyä näyttäisi ainakin puuttuvan. Ja se että listaat ilmeisesti oleellisimmiksi piirteiksesi varakkuuden yms kertoo samaa tarinaa. Täytän kriteerisi mutta et kuulosta siltä että olisit aviomiesmatskua.
Ap, mulla ei ole noita mainitsemiasi ominaisuuksia. Mennäänkö kahville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan sikäli että A) Isolla osalla naisista ei ole muuta kuin kuvia itsestään, ikäänkuin riittäisi että näyttää hyvältä, B ) Jos on jotain tekstiä profiilissa niin se on usein joku mukahauska sanonta tai lause, joka ei oikeasti kerro mitään hänestä ja C) Lähes kaikilla naisilla on oma koira.............
M30
Siis niin monella muijalla nykyään koira korvaa miehen. Varmaan joukossa jopa koiriinsa sekaantuvia muijia.
Hyi nyt vittu...Pitää varmaan perustaa kennelin, jotta pysyy sun kaltaiset ällötykset loitolla. Oot kuvottava
Ne joista olet kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita sinusta. Ne "muijat" on kyllä kimpussa mutta ei ne parhaat. Tee itsestäsi kiinnostava niiden parhaiden silmissä teoilla ja ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne joista olet kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita sinusta. Ne "muijat" on kyllä kimpussa mutta ei ne parhaat. Tee itsestäsi kiinnostava niiden parhaiden silmissä teoilla ja ajalla.
En mitään "parhaasta parasta" muijaa etsi. Saan parin päivän välein superlikejä, joten minusta on kyllä todella usea kiinnostunut. -ap
Niin, ymmärrän. Itselläkin samanlaisia tuntemuksia miesten suhteen. Tuosta sinunkin listastasi minuun kolahtaa yksi, tuo ammattisurkea.. Toki olen vähintäänkin koulutustani vastaavassa työssä asiantuntija-asemassa, mutta vielä eivät jatko-opinnot ole tarpeeksi houkuttaneet. Toivottavasti löydät sen, mitä etsit. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin, ymmärrän. Itselläkin samanlaisia tuntemuksia miesten suhteen. Tuosta sinunkin listastasi minuun kolahtaa yksi, tuo ammattisurkea.. Toki olen vähintäänkin koulutustani vastaavassa työssä asiantuntija-asemassa, mutta vielä eivät jatko-opinnot ole tarpeeksi houkuttaneet. Toivottavasti löydät sen, mitä etsit. :)
Taidat olla oikein mestari aasiantuntija :) Ja varmasti saat rajua palkkaa :) Kyllähän amk-aasiantuntijat ovat aasiantuntijoita :)
Jep, koko pariutuminen on aivan älyvapaa prosessi: Joko etsit jonkun alle 25-vuotiaana jolloin olette molemmat vielä täysiä kakaroita eikä kumpikaan erota päätään pyllystään ja jonka seurauksena tämä suhde sitten kaatuu yleensä ennen 30v synttäreitä, tai sitten yrität etsiä vanhempana jotain kelvollista koirahullujen-narkkari-yksinhuoltajien ja neuroottisten kirjatoukkien seasta.
Itsellänikin meni niin että piti aikuistua ja rakentaa taloudellisen toimeentulon pohjia pitkän aikaa, ja nyt sitten kun voisi suhdetta harkitakin niin jäljellä oleva aines on ala-arvoista. Harmi. Mut jääpähän enemmän rahaa itselle jos ei muuta.
Juurikin noin viesti nro 98. Olet asian ytimessä. Mutta jos suomesta ei löydy kunnollista naista, niin esim. venäjältä tai aasiasta voi löytää fiksun konservatiivisen perhekeskeisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin noin viesti nro 98. Olet asian ytimessä. Mutta jos suomesta ei löydy kunnollista naista, niin esim. venäjältä tai aasiasta voi löytää fiksun konservatiivisen perhekeskeisen naisen.
Etsit siis kodinhoitajaa. Miksi kukaan fiksu nainen sellaiseen ryhtyisi?
Vierailija kirjoitti:
-Fitness/urheiluhullut. Eipä vähempää voisi kiinnostaa lihaksikas, testosteronia uhkuva, rahkalta haiseva poikatyttö.
Oi oi, parempaa ei tällä pallolla ole ikinä ollut. Paitsi etten sanoisi poikatytöiksi, päinvastoin himokyykkääjät ovat vieneet naiskauneuden ja seksikkyyden huippuunsa. Ihmiskunnan historian aikana ei olla koskaan nähty näin hyviä muotoja kun nykyään.
Jos olisin pitkä, komea, varakas, 28 vuotias, en tapailisi mitään muita naistyyppejä. Mutta olen espoolainen peruspertti, eikä superlikejä satele. Liian vanhakin, joten tavoitteet on asetettu realistiselle tasolle.
En tiedä mikä on tilanne tällä hetkellä sinkkumarkkinoilla, mutta näin kärjistäen parhaat kumppanit viedään alle 25-vuotiaina. Olen itse tavannut unelmieni miehen 23-vuotiaana, miehen ollessa 25 v. Toki hyviäkin löytyy vielä alle 30-vuotiaista, mutta yli 30-vuotiaiden osalta tarjonta ainakin pk-seudulla voi olla heikkoa. Muistan lukeneeni tilaston, jossa esim. 35-vuotiaista n. 20 % on yksinasuvia sinkkuja. Jokainen voi mielessään miettiä millaisia/millaisia ovat ne n. 35-vuotiaat sinkkunaiset ja miehet.
Mutta toivoa sinulla varmasti on. Se on kuitenkin hyvä muistaa, että täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan. Tuskin olet itsekään sitä? Jos löydät mielestäsi täydellisen naisen, mutta paljastuukin, että hän kärsii paniikkihäiriöstä, joka pysyy kurissa lääkityksellä, dumppaatko hänet siitä syystä? Erilaiset mielenterveydenhäiriöt kun ovat kovin yleisiä nykypäivänä. Kuka tahansa, myös sinä voit sairastua vaikka olisit kuinka täydellinen ihminen. Ei kannata olla liian nirso, koska monta helmea voi löytyä myös niistä "viallisista" kun niihin paremmin tutustuu ;)
- Alfanainen