Tinderin naistarjonta on perseestä. T. pitkä, komea, varakas, M28
Aina jos vihdoin luulen löytäneeni jonkun "helmen", jonka kanssa voisi suunnitella pitkää parisuhdetta, niin joku näistä asioista pilaa sen, ja poistan matchin:
-Koirahulluus, en todellakaan nuku samassa sängyssä haisevan ja kuolaavan kirppukasan kanssa, saati lähde sellaista räntäsateeseen paskattamaan
-"mukamas älykkäät" lipaston ja ammattisurkean korkeakoulutetut, jotka yrittävät päteä joka asiaan, vaikka oikeasti ovat työllistettyinä jossain kirjastoapulaisena, ja "viisaus" on löydetty englannin kielisten nyyhkylaulujen lyriikoista.
-yh:t. Itselläni ei ole lapsia, enkä vielä ainakaan viiteen vuoteen lapsia haluakaan. Paras vastaantullut oli 23 vuotias kolmen lapsen yh, joista jokaisella lapsella oli eri isä. En todellakaan katsele että viikonloppuisin narkkarit käyvät ovella hakemassa kakaroitaan.
-Mielenterveysongelmaiset
-Piilolihavat, kuvat vain naamasta,tai kuva kymmenen vuotta vanha, ja kun menen treffeille niin 120kg suohirviö tulee kulman takaa ja joudun taas poistumaan ravintolan wc:n ikkunasta.
-Fitness/urheiluhullut. Eipä vähempää voisi kiinnostaa lihaksikas, testosteronia uhkuva, rahkalta haiseva poikatyttö.
-Matkustushullut. Vaikka olisi taloudellisesti perseauki niin visalla on pakko päästä joka kuukausi kaupunkilomalle, että saa uudet matkustuskuvat instaan ja faceen. Itselle riittää ruotsinristeily ja lapin matkat. Ei kiinnosta maata hiekkarannalla.
-Alkoholisoituneet/muut viinin tissuttelijat
-Koko keho täynnä tatuointeja, unisieppareita ja carpe diemejä.
Ennen ajattelin että reikä se on rotallakin, mutta nykyään olen tuhat kertaa mielummin yksin, kuin jonkun pikkuprinsessan kitinöiden kohteena. Ja kun ei minua kiinnosta paskan vertaa seisoa maskottina puku päällä parhaita kesäpäiviä muijan itselleni tuntemattomien sukulaisten kissanristiäisissä ja häissä.
Kommentit (110)
En viitsi avata uutta ketjua, mutta kertokaa naiset, miten paljon arvostatte supertykkäystä, koska en käytä sitä melkein ollenkaan Tinderissä. Kuinka paljon todennäköisemmin vastaatte sellaiseen profiiliin?
MiäsHenkilö kirjoitti:
En viitsi avata uutta ketjua, mutta kertokaa naiset, miten paljon arvostatte supertykkäystä, koska en käytä sitä melkein ollenkaan Tinderissä. Kuinka paljon todennäköisemmin vastaatte sellaiseen profiiliin?
En ole varmaan koskaan painanut sydäntä sellaiselle miehelle keneltä itse olen saanut superliken. Tämä johtuu siitä, että kaikki minulle superliken antaneet miehet eivät koskaan ole yhtään vastanneet miesihannettani 😄 En tiedä missä vika
MiäsHenkilö kirjoitti:
Saan joskus supertykkäyksiä naisilta ja ajattelen niiden olevan vahinkopainalluksia tai sitten nainen on epätoivoinen tai sekaisin. Tähän mennessä on pitänyt paikkansa.
Onneks ei oo koskaan tarvinnut käyttää mitää typerää deittishittiä löytääkseen kumppanin. Huoh.
Mä jätin kerran vastaamatta sun tyyliselle, sillä huomasin viestin vasta yli kuukauden myöhässä.
En käyttänyt silloin sovellusta aktiivisesti.
Olen erinomainen ihmiskone ja etsin toista erinomaista ihmiskonetta täysmotorisoituun yksiööni jossa siivousrobotti nielee konemaisesti villakoiria samalla kun teemme konemaisesti hässien uusia ihmiskoneita joiden tehtävä on voittaa robotit Suuressa Robottisodassa. Toiset ovat nollia ja toiset ykkösiä, niin tämä matikka menee kuulkaa luuserit.
No niin missä on iPhone, piti ottaa kuva paritteluelimestäni matchilleni lähetettäväksi. En kestä jos hän lähettää kuvan jossa exitus ei ole valkaistu ja insert fiskarsseilla halkaistu. Siis mihin maailma on menossa kun 2030-luvulla ei enää löydä kunnon fembottia ilman burkaa ja säätelemätöntä alapäävirtapiiriä.
Haluaisin vain normaalin, vanhanaikaisen naisen, joka ei ole vain naamasta nätti vaan myös Mensan jäsen, kokki, kotiprostituoitu ja herran enkeli. Sellaisen mitä löysi vuonna 2017 Tinderistä. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Mm aika monella ihmisellä on noista jotain.. En varmaan ole ikinä tavannut ketään 25-30 vuotiasta (vai mikä ikähaarukkasi on?) jolla ei olisi joko lapsia, eläimiä, tatuointia, joisi silloin tällöin viiniä, harrastaisi jotain fitnestä / salia tai olisi lihava, matkustelisi. Aika kovat vaatimukset :o
Tässäpä olis sellane just. t. 28v N
:)