Lauantain herkutteluketju ~ millä herkuilla meinasit tänään herkutella?
Ja ei sitten alapeukkuja, jokaisella on omat herkkunsa ja mieltymyksensä ja ne ovat juuri hänen itsensä mielestä maailman parasta herkkua, vaikka jonkun toisen mielestä näin ei olisi.
Mä aloitan:
Aloitin herkuttelun syömällä Mäkkäristä ostetun Bic Mac- aterian tuplakoossa. Jälkiruuaksi aion napostella pussillisen Remix Mad - karkkeja. 🤤
Kommentit (47)
Äsken kävin kaupassa. Ostin hornetteja, ranuja, cokista ja kinder bonboneja. Niillä herkuttelen, jos maistuu.
Mä oon vedellyt tänään pienen palan porkkanakakkua, kaksi mini-eclairia, pienen cupcaken, kourallisen hedelmäkarkkeja ja muutaman palan suklaata. Kiitti vaan Hullut päivät, en yleensä ihan näin paljoa mässää, vaikka joka päivä jotain pientä meneekin. No ruokana oli sentään terveellistä vihannes-nyhtis -wokkia ja aamiaiseksi mustikka-kaurajogurtti-lese -smoothie.
Enkä muistanut tätä kaikkea mättöä ostaessani, että olen menossa huomenna brunssille... No, aamun ohjelmaan taitaa tulla ylimääräinen juoksulenkki.
Leivoin iltapalaksi kinkku-aurajuustopiirakkaa.Oli hyvää.
Irtokarkkeja ja siideru. Vähän tylsää kyllä mutta ei oikein haluta mitään.
Hullu herkkuhimo iski tästä ketjusta, kiitos vaan. :D Mä en herkutellut tänään, mutta nyt haaveilen pizzasta, patongista, munkeista ja fazerin sinisestä. :D
Syön aina hyvää ruokaa ja sitä mitä mieli tekee, niin ei tarvitse kituuttaa koko viikkoa ja pantata "herkkuja" yhteen iltaan.
Kävimme ystäväni kanssa alkuillasta burgerilla (ihan siis ravintolaversio maukkaalla pihvillä), nyt vielä paahdettua ruisleipää ja sipsejä dipillä. Kaikki tosi hyvää, nam!