Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantain herkutteluketju ~ millä herkuilla meinasit tänään herkutella?

Vierailija
08.04.2017 |

Ja ei sitten alapeukkuja, jokaisella on omat herkkunsa ja mieltymyksensä ja ne ovat juuri hänen itsensä mielestä maailman parasta herkkua, vaikka jonkun toisen mielestä näin ei olisi.

Mä aloitan:

Aloitin herkuttelun syömällä Mäkkäristä ostetun Bic Mac- aterian tuplakoossa. Jälkiruuaksi aion napostella pussillisen Remix Mad - karkkeja. 🤤

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme ystäväni kanssa alkuillasta burgerilla (ihan siis ravintolaversio maukkaalla pihvillä), nyt vielä paahdettua ruisleipää ja sipsejä dipillä. Kaikki tosi hyvää, nam!

Vierailija
42/47 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kävin kaupassa. Ostin hornetteja, ranuja, cokista ja kinder bonboneja. Niillä herkuttelen, jos maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vedellyt tänään pienen palan porkkanakakkua, kaksi mini-eclairia, pienen cupcaken, kourallisen hedelmäkarkkeja ja muutaman palan suklaata. Kiitti vaan Hullut päivät, en yleensä ihan näin paljoa mässää, vaikka joka päivä jotain pientä meneekin. No ruokana oli sentään terveellistä vihannes-nyhtis -wokkia ja aamiaiseksi mustikka-kaurajogurtti-lese -smoothie. 

Enkä muistanut tätä kaikkea mättöä ostaessani, että olen menossa huomenna brunssille... No, aamun ohjelmaan taitaa tulla ylimääräinen juoksulenkki. 

Vierailija
44/47 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin iltapalaksi kinkku-aurajuustopiirakkaa.Oli hyvää.

Vierailija
45/47 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkeja ja siideru. Vähän tylsää kyllä mutta ei oikein haluta mitään.

Vierailija
46/47 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu herkkuhimo iski tästä ketjusta, kiitos vaan. :D Mä en herkutellut tänään, mutta nyt haaveilen pizzasta, patongista, munkeista ja fazerin sinisestä. :D

Vierailija
47/47 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina hyvää ruokaa ja sitä mitä mieli tekee, niin ei tarvitse kituuttaa koko viikkoa ja pantata "herkkuja" yhteen iltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan