Lauantain herkutteluketju ~ millä herkuilla meinasit tänään herkutella?
Ja ei sitten alapeukkuja, jokaisella on omat herkkunsa ja mieltymyksensä ja ne ovat juuri hänen itsensä mielestä maailman parasta herkkua, vaikka jonkun toisen mielestä näin ei olisi.
Mä aloitan:
Aloitin herkuttelun syömällä Mäkkäristä ostetun Bic Mac- aterian tuplakoossa. Jälkiruuaksi aion napostella pussillisen Remix Mad - karkkeja. 🤤
Kommentit (47)
Southern Comfort-likööriä Coca Colalla. Sen loputtua jatkan Pernod-colalla.
Päivällä herkuteltiin miehen kanssa kahvilla ja haamumunkeilla, sitten vielä miehen kaveri tuli käymään ja uusi munkkikierros osa 2 :D
Ruuaksi herkullista parsapastaa (mitä tänään syötäisiin) kera valkoviinilasillisen.
Nyt vielä illalla herkutellaan viinipullon lopulla ja naposteltavana appenzeller, gruyere & jamon serrano.
Ihana lauantai <3
Ps. Oli tyhmää alapeukuttaa ap:n aloitusviesti, en minäkään noista herkuista tykkäisi mutta makunsa kullakin
Kauraleipä ja balsamiviinietikka-oliiviöljy seosta ja punaviini.
Lapsilla on popparia
Vierailija kirjoitti:
Tänään ostin leffailtaan vähän enemmän herkkuja kuin yleensä: vesimelonia, irtokarkkeja, Taffel sormus sipsejä, pandan riisisuklaalevyn ja minttusuklaalevyn :) Maistelen kaikkia vaikka en syö niitä ihan loppuun :D
Jätät yhden rivin suklaata ja pari sipsiä syömättä? :D
Vierailija kirjoitti:
Päivällä herkuteltiin miehen kanssa kahvilla ja haamumunkeilla, sitten vielä miehen kaveri tuli käymään ja uusi munkkikierros osa 2 :D
Ruuaksi herkullista parsapastaa (mitä tänään syötäisiin) kera valkoviinilasillisen.
Nyt vielä illalla herkutellaan viinipullon lopulla ja naposteltavana appenzeller, gruyere & jamon serrano.
Ihana lauantai <3
Ps. Oli tyhmää alapeukuttaa ap:n aloitusviesti, en minäkään noista herkuista tykkäisi mutta makunsa kullakin
"Kera valkoviini lasillisen" :D
viinirypäleitä, tuorejuustoa ja riisikakkuja.
Alkoholiton olut ja puolikas Mirtazapin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana lauantai <3
"Kera valkoviini lasillisen" :D
Niih no kyllä se yhteen kirjotetaan :D
Laihis.Mutta.Kasvis-ruishampparit,itse tehdyt ranskikset ja spritzer.
Itsetehtyjä pitaleipiä tomaattiricottakastikkeella, kanalla ja salaatilla.
Itsensäpaljastelijat uskottelevat syöttämällä coocosta muille spiritismillä.
Palsternakkasosekeittoa lounaaksi, punajuurilaatikkoa päivälliseksi, kummankin kanssa leipomaani vuokaleipää. Viinirypäleitä vähäsen. Laihiksella olen myös, en repsahtanut, päivällä kävin uimassakin ja illalla pyöräilemässä.
Turkkilaista jogurttia kohmeisia pakastemustikoita ja mysliä.
MISSÄ-ÄX pussi, menee kaikki yhessä illassa .
Irtokarkkeja 600g :))) en tosin jaksa syödä kaikkia nyt
Kuivaa valkkaria ❤️ Se on mun herkku
Aamu alkoi tortilloilla (jäi eilisestä), lounaaksi pitserian pitsa tonnikala/katkarapu/ananas/aurajuusto täytteillä, klo 18.00 jälkeen lättyjä mustikkahillolla ja kermavaahdolla, ja illalla saunoessa makkaraa kiukaalle. Huh. :D Mutta, lauantaisin olen antanut itselleni luvan syödä mitä mieli tekee. :P
Vierailija kirjoitti:
Mä tein broilerisalaattia. Broiskun lisäksi siinä oli punasipulia, tomaattia, maustekurkkua, paprikaa, ananasta, perhospastaa ja curryllä maustettu kermaviili-majoneesikastike.
Salaatin kanssa syötiin emmental- oliivi foccaciaa, jota tein koko uunipellillisen.
Jälkkäriksi laitoin juustokakun. Pohja voisula-diggestive seoksesta, pinnalle vaniljatuorejuusto-kermavaahtoseos. Koristelin kiiveillä ja tummilla rypäleillä.
Hyvää oli:)
Vaadin emmental-oliivi-focaccian ohjetta! 😛
Mä tein broilerisalaattia. Broiskun lisäksi siinä oli punasipulia, tomaattia, maustekurkkua, paprikaa, ananasta, perhospastaa ja curryllä maustettu kermaviili-majoneesikastike.
Salaatin kanssa syötiin emmental- oliivi foccaciaa, jota tein koko uunipellillisen.
Jälkkäriksi laitoin juustokakun. Pohja voisula-diggestive seoksesta, pinnalle vaniljatuorejuusto-kermavaahtoseos. Koristelin kiiveillä ja tummilla rypäleillä.
Hyvää oli:)