Mikä on pienin syy, minkä takia olet lähtenyt päivystykseen?
Kommentit (363)
Vierailija kirjoitti:
Paniikkikohtauksesta johtuva pyörtyminen.
Koko päivä oli ollut käytönnössä yhtä paniikkokohtausta ja sitten pyörryin suorilta jaloilta. Sain rauhoittavia ja jäin tarkkailuun muutamaksi tunniksi. Mukaan lähti myös resepti ja sen jälkeen hankkiuduinkin hoitoon.Ei hengenvaaraa siis, mutta sillä hetkellä oli kyllä oikeasti hätä. Ja jollei minua silloin olisi viety sairaalaan, en varmasti seuraavana päivänä olisi paniikiltani kyennyt varaamaan lääkäriaikaa.
Minulla paniikkikohtauksesta johtuvat sydänoireet. Tai sydänoireet jotka johtivat paniikkikohtaukseen. En tiedä itsekään kumpi. Tarkkailtiin vaan ja sanottiin että kyllä sydänkäyrässä jotain näkyi mutta se johtuu paniikkikohtauksesta. Ehkä.
Irrotin punkin iholtani, enkä tiennyt, kauanko se oli ollut siinä. Ihoon oli kehittynyt pieni äkämä, ja kävin sitä näyttämässä terkkarilla. Sanoivat, ettei näytä vaaralliselta.
Telkkarissa yks mies kerto, että se luuli, että sen silmäluomi roikkui, kun ei nähny oikeelle ylös. No se johtukin verkkokalvon irtaumasta ja sen toinen silmä sokeutui. Mulla tuli samnalainen varjo ja lähdin päivystykseen. onneksi otin pipon pois enne kuin menin ilmoittautumaan. kun pipohan se siinä silmillä oli, kun työkypärä sen oli painanut. Mutta eihän sitä huomannu, kun paniikissa oli.