Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?
Kommentit (205)
Selluliitti pyllyyyy se kävellessä hyllyyy :(
Vierailija kirjoitti:
Peräpukamat. :([/quotes]
Nyt kysyn ihan tosissani avoimesti, että mikä näiden ongema on? Kun jos nyt ei anaalia harrasta, ja sehän on useimmille jo kinkyn puolella, eli ei ole siten "pakollista".
Vuotaako ne?
Kun en ole koskaan - nyt en voikaan sanoa, olen yhden, ;-))) - miehen persreikää tutkinut. Mutta prosentteina kokemuksista toi on promilleluokkaa.
No se on kai pituus, koska olen naiseksi huomattavan pitkä (lähemmäs 190 cm). Jostakin syystä lukemattomien miesten on ollut aikojen saatossa pakko tulla kertomaan minulle, etteivät koskaan voisi olla näin pitkän naisen kanssa. Onneksi hän, johon silmäni iskin, ei välitä siitä, että olen lähes 15 cm pidempi. Plus korkokengät.
Vierailija kirjoitti:
No se on kai pituus, koska olen naiseksi huomattavan pitkä (lähemmäs 190 cm). Jostakin syystä lukemattomien miesten on ollut aikojen saatossa pakko tulla kertomaan minulle, etteivät koskaan voisi olla näin pitkän naisen kanssa. Onneksi hän, johon silmäni iskin, ei välitä siitä, että olen lähes 15 cm pidempi. Plus korkokengät.
Miksi ihmeessä haluat noin pitkänä naisena käyttää vielä korkokenkiä?
Mustapäät, erityisesti nenässä. Ihan helvetin ällöttävää eikä lähe vaikka pesee aamuin illoin kaiken maailman töhnillä ja tahnoilla. Itkettää.
Oi, niitä on monta. Suurin ja näkyvin turn off on pitkä nenä, jossa on kyömy/mutka. Muuten kasvoni on kauniit.
Lisäksi turn-offeja mielestäni on lyhyts, persjalkaisuus (pitkä selkä ja kaula, lyhyet sääret), valkoiset raskausarvet (vaikken ole koskaan ollut raskaana tai lihonut nopeasti) reisissä ja takapuolessa, selluliitti, suuret riippuvat rinnat, huono näppyinen iho selässä, rumat varpaat, pömppömaha ja yleinen urheilullisuuden puute. T. N29
Vierailija kirjoitti:
Silmäpussit, "perse" mahassa ja ne saakelin peräpukamat, joista ei millään pääse eroon :( olen eronnut ja stressaan seksissä hirveästi noita pukamia....
Nyt täytyy kysyä että mitä tekemistä pukamilla on seksin kanssa vai meinaatko persepanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
olemattomat rinnat :(
Minulla taas on yksinkertaisesti rumat tissit. Ahdistaa.
N28
Kaikki nämä kymmenet, tikkaamistakin vaatineet viiltelyarvet ja tulitikuilla polttamisesta jääneet jäljet
Ylipaino ja löysä kroppa.
161/79
upeat pitkät sääret kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näitä ääliöluokan miehiä, joihin tämän kommentin ap viittasi.
Onko joku laki, että pitkien naisten pitää käyttää mustia nokian kumisaappaita?
Korkokengissä sääret näyttävät hyviltä.
Eihän siinä mitään lakia ole, mutta se nyt vain on samasta syystä kuin miksi lihavan ei kannata käyttää napapaitaa.
Melko maskuliiniset kasvonpiirteet ylipäätään, parhaimmillani (meikattuna) onnistun sentään näyttämään jokseenkin androgyynilta. Eikä tämä ole edes vain oma mielipiteeni, vaan olen saanut kuulla asiasta usealta taholta.
Muuten olen täydellinen mutta ruma alapää. Sekin vika taitaa olla enemmän korvien välissä.
Kaikki! Joka ikisessä kohdassa on jotain vikaa:(
Mä olen ruma päästä varpaisiin. Hiukset (jos niitä siksi voi sanoa) ohuet värittömät hamppuloirot. Pää iso ja paksu, vähän niinkuin muhkurainen tyyny.Lerppakorvat joissa korvisreiät eritasoilla, kuiva iho, taikina naama väritön, pilluleuka, "pisamia" tai jotain täpliä kasvoissa ja yläkropassa. Hampaat suorat mutta ufon väriset, huulet kalalta, helttakaula, pahkaniska, riipputissit, kuoppakainalot, lyhyet raajat ja sormet mutta paksut vähän kuin harmaa vesi-ilmapallo, maharöllö, tumma karvankasvu, selluperse, tussuun en uskalla edes vilkaista kun menis näkö. Ai niin rillit. Kaiken kruunaa ale-laarivaatteet. Olkaa hyvät, pistäkää paremmaks.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruma päästä varpaisiin. Hiukset (jos niitä siksi voi sanoa) ohuet värittömät hamppuloirot. Pää iso ja paksu, vähän niinkuin muhkurainen tyyny.Lerppakorvat joissa korvisreiät eritasoilla, kuiva iho, taikina naama väritön, pilluleuka, "pisamia" tai jotain täpliä kasvoissa ja yläkropassa. Hampaat suorat mutta ufon väriset, huulet kalalta, helttakaula, pahkaniska, riipputissit, kuoppakainalot, lyhyet raajat ja sormet mutta paksut vähän kuin harmaa vesi-ilmapallo, maharöllö, tumma karvankasvu, selluperse, tussuun en uskalla edes vilkaista kun menis näkö. Ai niin rillit. Kaiken kruunaa ale-laarivaatteet. Olkaa hyvät, pistäkää paremmaks.
Ja lisäys vielä; ikä 42v. Olisko vapaaehtoisia murhaajia paikalla?
Huono ryhti ja liika laihuus, plus aina punoittava iho.
Peräpukamat. :(