Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Muuten olen täydellinen mutta ruma alapää. Sekin vika taitaa olla enemmän korvien välissä.
Todennäköisesti. Varmasti on herkullinen muffinssi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruma päästä varpaisiin. Hiukset (jos niitä siksi voi sanoa) ohuet värittömät hamppuloirot. Pää iso ja paksu, vähän niinkuin muhkurainen tyyny.Lerppakorvat joissa korvisreiät eritasoilla, kuiva iho, taikina naama väritön, pilluleuka, "pisamia" tai jotain täpliä kasvoissa ja yläkropassa. Hampaat suorat mutta ufon väriset, huulet kalalta, helttakaula, pahkaniska, riipputissit, kuoppakainalot, lyhyet raajat ja sormet mutta paksut vähän kuin harmaa vesi-ilmapallo, maharöllö, tumma karvankasvu, selluperse, tussuun en uskalla edes vilkaista kun menis näkö. Ai niin rillit. Kaiken kruunaa ale-laarivaatteet. Olkaa hyvät, pistäkää paremmaks.
Ja lisäys vielä; ikä 42v. Olisko vapaaehtoisia murhaajia paikalla?
n
Kinky osastolle suoraan. ;-)
N53 - mulla ei ole ihan kaikkea samaa, mutta niiden sijasta on aknearvet, nyt keksi-iässä alkoi jotain hemmetin syyliä kasvaa naamaan (keski-ikäjuttu kuulemma), maksaläikkiä alkoi tulla käsivarsiin ... ja olen karvainen, kun olen tumma. Ainakin 20 rintakarvaakin; useilla miehillä on max. 3.
Nenä, ei niinkään koko vaan muoto.
Läskit ja sellut.
Pienet rinnat ja iso takamus.Selluliittia kertyy paljon ja raskausarvet todella näkyvällä alueella.
Lisään omaani vielä, arvet kädessä. Hävettää likkua ilman pitkähihaista.
Maha on vähän niin ja näin, mutta menettelee, parturissa voisi joskus käydä, mutta en raaski/halua. Olen aika hyvännäköinen mies, mutta parantumaton autisti.
M181cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on kai pituus, koska olen naiseksi huomattavan pitkä (lähemmäs 190 cm). Jostakin syystä lukemattomien miesten on ollut aikojen saatossa pakko tulla kertomaan minulle, etteivät koskaan voisi olla näin pitkän naisen kanssa. Onneksi hän, johon silmäni iskin, ei välitä siitä, että olen lähes 15 cm pidempi. Plus korkokengät.
Miksi ihmeessä haluat noin pitkänä naisena käyttää vielä korkokenkiä?
Miksi ei?
Minusta on vähän kummallista, että sanoo pituutensa olevan suurin turn off omassa ulkonäössään, mutta käyttää kuitenkin korkokenkiä. Miksi kukaan haluaisi korostaa huonointa ulkonäköpiirrettään?
Söin lääkekuurin akneen muutama vuosi sitten. Lohdutuksena ja tsemppiä voin sanoa, että lääkekuurin päättymisen jälkeen itselleni jäi myös arpia jotka hissukseen hävisivät pois. Aluksi loppui ihon kukkiminen jonka jälkeen iho rauhoittui. Luulin että arvet jäävät mutta tänä päivänä ei uskoisi miten huonossa kunnossa ihoni oli ennen kuuria. Suosittelen muitakin aknesta kärsiviä kokeilemaan lääkekuuria, ei toki kaikille välttämättä tepsi mutta toisaalta, miksi ei kokeilisi :-)
Tympeä perusilmeeni. Mulla on todellakin resting bitch face ja näytän aina vihaiselta tai murjottavalta, mitä en ole. Luonteeni on ihan päinvastainen mitä naama antaa ymmärtää :D
Huono iho :/ Meikillä voi onneks vähä korjata..
Lievä persjalkaisuus. Hampaat kellertävät. Muuten tykkään itsestäni paljon. Nenä on kaunis ja hymy. Kroppa kiinteä ja sopusuhtainen, jos lihon se tapahtuu tasaisesti . Ennenkaikkea, olen terve :)
Väärissä kohdissa oleva läski. Olen tosi hoikka mutta läskiä löytyy poskista, alavatsasta, sisäreisistä. Sitten taas tissejä ei ole yhtään. Kiva. :<
PItkät jalat jotka ovat aina solmussa eikä tiedä mihin ne tunkisi, pienet eri suuntiin sojottavat tissit, notkoselkä sekä alaspäin kääntyvät suupielet, jotka antavat tyytymättömän ilmeen !
Tämä saakelin notkoselkä! Sen kun vetää suoraksi, perse työntyy taakse :D Vaihtoehtona on siis kävellä lysyssä ,jolloin perse ei pistä silmään tai selkä suorana jolloin takamus töröttää.
Nää läskit. Kymmenen kiloa sitten olin ihan oikeasti sellainen kauniin pyöreä, sopusuhtainen. Nyt oon oikeasti läskin näköinen. 20kg haluaisin laihduttaa. Tänään aloitan sen, taas kerran!
Huono iho ja iso pyöreä naama. Persjalkaisuus. Sellainen yleinen nukkavieruus/junttimaisuus.
Jossain perähikiällä olisin varmaan ihan ok, mutta Helsingissä jään auttamatta kauniimpien, hoikempien ja tyylikkäämpien jalkoihin.
Jalat. Olen miettinyt monia kertoja että vartaloni olisi ihan mukiinmenevä jos saisin 10kg painosta pois, mutta jopa silloin kun olen ollut hoikimmillani jalkani ovat olleet omituisen paksut ja näyttävät kuuluvan vähän kuin eri kroppaan. Minua ei haittaisi jos vain reiteni olisivat paksut, mutta myös polvissa on kivat "sisäpolviläskit" ja sääret aina nilkkoihin asti ovat todella paksut. Erityisesti jalkani ovat harmittaneet silloin kun on juhlamenoa ja haluaisi laittaa sievän pikkumekon päälle ja tuntea olonsa söpöksi ja naiselliseksi, mutta katsoo jalkojaan ja vaihtaakin päälleen ne löysälahkeiset suorat housut.
Minulla on myös hyvin isot silmät, mikä on ihan hyvä piirre muuten, mutta silloin kun olen väsynyt niin se muuttuu huonoksi. Valtavat punaiset silmät ja tummat silmänaluset. Näytän zombilta. Hrrrr...
Vatteet päällä naamani. Ilman vaatteita navassa riippuvat tissini.
ja olen siis nainen, 28 v. Halusin mainita kun moni on sitä mieltä ettei nainen voi olla liian laiha, mutta kyllä voi! Karmivan ja epäterveen näköistä.