Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?
Kommentit (205)
kaksi puuttuvaa etuhammasta.... on tarkoitus laitattaa niihin hammasimplantit, mutta vielä ei ole riittävästi rahaa säästössä.
-Keho täynnä raskausarpia
-Riippuvat rinnat
-Muodoton ja jyrsijämäinen kasvojenmuoto, heikko leukaprofiili
-Pienet, erittäin syvällä päässä olevat siansilmät, jotka ovat lähellä toisiaan
Ruma, pieni suppusuu joka on vino
-Roteva, maatalonemäntämäinen ruumiinrakenne eli leveät hartiat ja rintakehä, paksut reidet ja jykevät pohkeet, paksut ranteet ja nilkat, lyhyt kyrmymäinen niska
-Nenä, joka on hyppyrimäinen pottunokka, ja isot sieraimet. Kyömy nenänvarressa
Liian pieni pylly. Hoikka olen muutenkin mutta takapuoli ei kasva vaikka muuten paino nousisikin. Muutoin olen sopusuhtainen.
Akne. Minulla ei ole naama täynnä finnejä, vaan tulee muutamia kipeitä (yleensä ihonalaisia) aina leuan ympäristöön, jotka eivät parane millään ja joita on mahdotonta saada aina täydellisesti piiloon.
Todella surullinen vaiva :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta vaihtoehtoa olisi mutta luulen että lyhyys on suurin.
Jos minä olisin 10 cm pidempi, niin minulla olisi varmasti naisia joka sormelle. Nytkin tarjontaa on kohtalaisesti, mutta pituus on suurin puutteeni ulkonäössäni. En oikein osaa edes nimetä mitään muuta yksittäistä puutetta. Toki voisin olla komeampi, mutta silloin pitäisi muuttaa käytännössä kaikkea.
ja voitko kuvitella, minä olen 174 nainen, ja viimeksi eilen toivoin taas että olisin lyhyempi! että voisin olla jotenkin näkymättömämpi tai niinku muutkin lyhyemmät. enkä edes ole mitekään ertiyisen pitkä. en vaan vieläkään ole sinut pituuteni kanssa. voi voi :)
Kyllä minuakin katsellaan joskus vähän liikaakin ja katsottaisiin tietenkin enemmän jos olisin pidempi. Taitaa tuo huomio kääntyä kuitenkin plussan puolelle ainakin näin miehenä. Kyllähän 174cm pitkä nainen on aika pitkä, kun keskiarvo taitaa olla jossain 168cm paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Akne. Minulla ei ole naama täynnä finnejä, vaan tulee muutamia kipeitä (yleensä ihonalaisia) aina leuan ympäristöön, jotka eivät parane millään ja joita on mahdotonta saada aina täydellisesti piiloon.
Onhan se surullinen vaiva, mutta on paljon surullisempiakin vaivoja. Itselläni oli ennen akne, mutta ottaisin sen mieluusti takaisin jos se tarkoittaisi nykyisten ongelmien poistumista.
Suuret ja vinot hampaat, huono iho. Harmi, koska ilman näitä olisin nätti.
Turn offiien syyt - suurimmat:
1)Nainen asuu kehä III:n sisäpuolella.
2)Mies asuu kehä III;n ulkopuolella
-
Aikonani kun pyörähdin treffisivuilla niin vastaajien lokaatio oli , hesa , hesa , pk-seutu , esbuu , vantaa.....
Kaikille on merkitystä niin eri asioilla, toiselle se yhden suurin turn-off voi olla kovin mahdollinen turn-on, joten vaikeaa vastata. Jos pitää kauniista, suorasta hammasrivistöstä, niin vinot hampaani. Jos pitää kauniista, kuulaasta ihosta, niin ihoni epätäydellisyydet. Ehkä kehno ryhtini voisi olla yleisesti katsoen epäviehättävin piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono iho.
Se on oikeasti ainoa negatiivinen asia ulkonäössäni, mutta valitettavan iso sellainen.
Sama täällä :/ Kasvonpiirteeni ovat ihan ok ja oikeastaan näytän todella kauniilta joissain valoissa ja kun katsoo tietystä kuvakulmasta... Mutta kun katson esim. vessan peiliin niin joku oksettava otus mulkoilee takaisin punaisella ja arpisella naamallaan. Lapsena mulla oli niin sileä ja vaalea iho, teininä naama tuli täyteen finnejä ja nyt jäljellä on vain finniarpia ja paloauton väriset kasvot. Vihaan tätä.
hoida ihoa joka ilta, putsaa ja kosteuta. jos on aknea ja mustapäitä, niin kosmetologin puhdistus auttaa jo ekalla kerralla ja sarjahoitona parantaa ihon. jos vaikea akne niin roaccutan hoito. terveisin entinen keskivaikea akne, ja nyt iho kuin vauvanpylly.
Varsinaista aknea ei enää ole (kiitos roakuurin) mutta nämä arvet ei ota lähteäkseen. Ja olen lopettanut roan aika vasta, joten kasvot on vielä aika herkät enkä oikein uskalla tehdä näille mitään. Ei tämä edes söisi niin pahasti itsetuntoa jos kasvot saisi meikillä piiloon, mutta kun ei... Mikään meikkivoide ei asetu kauniisti ja loputulos on aina kauhean suttuinen. Viiletän sitten ilman meikkiä säikyttylemässä ihmisiä kirkuvan punaisilla kasvoillani. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta, ehkä nää arvet vielä joskus jättää mut rauhaan :D
Anteeksi jos ehdotan nyt ihan itsestäänselvyyttä, mutta oletko kokeillut Joe Blascon meikkivoiteita? Ne ovat peittävyydeltään ihan eri luokkaa kuin perus-markettivoiteet. Itse sain aikoinaan omat (tosin erilaiset kuin sinulla) iho-ongelmat piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta vaihtoehtoa olisi mutta luulen että lyhyys on suurin.
Jos minä olisin 10 cm pidempi, niin minulla olisi varmasti naisia joka sormelle. Nytkin tarjontaa on kohtalaisesti, mutta pituus on suurin puutteeni ulkonäössäni. En oikein osaa edes nimetä mitään muuta yksittäistä puutetta. Toki voisin olla komeampi, mutta silloin pitäisi muuttaa käytännössä kaikkea.
Mikä on suhtautuisesi (tässähän saa olla raa'an rehellinen), -1-4 cm pituutesi (eli matalilla korollisilla kengillä jo sama pituus), itsesipituisiin ja pidempiin naisiin?
Suurin osa miehistä, raa'an rehellisesti, on aika vmaisia naisen pituudelle. Ajattelen, että ego ei kestä. Puhutaan todela rumasti, ei haluta seuraan. Samanpituinen tai pidempi nainen on täysin ilmaa.
En nyt kovin pitkä ole, muttta ehkä kolmasosa miehistä on lyhempiä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullinen vaiva, mutta on paljon surullisempiakin vaivoja. Itselläni oli ennen akne, mutta ottaisin sen mieluusti takaisin jos se tarkoittaisi nykyisten ongelmien poistumista.
Etkö osaa lukea. Tässä kysyttiin pahinta turn offia ITSESSÄSI OMASTA MIELESTÄSI.
Sitäpaitsi esimerkiksi lihava voi laihduttaa, mutta aknesta kärsivä kaiken kokeillut joutuu vain elämään sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono iho.
Se on oikeasti ainoa negatiivinen asia ulkonäössäni, mutta valitettavan iso sellainen.
Sama täällä :/ Kasvonpiirteeni ovat ihan ok ja oikeastaan näytän todella kauniilta joissain valoissa ja kun katsoo tietystä kuvakulmasta... Mutta kun katson esim. vessan peiliin niin joku oksettava otus mulkoilee takaisin punaisella ja arpisella naamallaan. Lapsena mulla oli niin sileä ja vaalea iho, teininä naama tuli täyteen finnejä ja nyt jäljellä on vain finniarpia ja paloauton väriset kasvot. Vihaan tätä.
hoida ihoa joka ilta, putsaa ja kosteuta. jos on aknea ja mustapäitä, niin kosmetologin puhdistus auttaa jo ekalla kerralla ja sarjahoitona parantaa ihon. jos vaikea akne niin roaccutan hoito. terveisin entinen keskivaikea akne, ja nyt iho kuin vauvanpylly.
Varsinaista aknea ei enää ole (kiitos roakuurin) mutta nämä arvet ei ota lähteäkseen. Ja olen lopettanut roan aika vasta, joten kasvot on vielä aika herkät enkä oikein uskalla tehdä näille mitään. Ei tämä edes söisi niin pahasti itsetuntoa jos kasvot saisi meikillä piiloon, mutta kun ei... Mikään meikkivoide ei asetu kauniisti ja loputulos on aina kauhean suttuinen. Viiletän sitten ilman meikkiä säikyttylemässä ihmisiä kirkuvan punaisilla kasvoillani. Mutta kiitos kuitenkin vastauksesta, ehkä nää arvet vielä joskus jättää mut rauhaan :D
Anteeksi jos ehdotan nyt ihan itsestäänselvyyttä, mutta oletko kokeillut Joe Blascon meikkivoiteita? Ne ovat peittävyydeltään ihan eri luokkaa kuin perus-markettivoiteet. Itse sain aikoinaan omat (tosin erilaiset kuin sinulla) iho-ongelmat piiloon.
No hei, minun tämän listan asiani on myös huono iho.
Ja saahan sen nyt tilapäisesti meikkivoiteilla tms. piiloon, mutta silti se on ja pysyy turnoffina. Eihän kukaan voi olla vahvoissa, siisteissä meikeissä 24/7. Itselläni on aknearpia myös selässä.
Akne. Ja raju sellainen. Lääkitys aloitettu, ei auta kun odottaa jos siitä olisi apua..
Olen normaalipainoinen ja näppäränkokoinen ja vaatteet päällä kivannäköinen, mutta todella ällön pehmoinen ja selluliittia on kaikkialla. Mua itseäni ei niin haittaa, mutta voin kuvitella tällaisen olevan juurikin turn-off. En näyttäydy vähissä pukeissa enkä ole intiimisti kenenkään kanssa.
Mitäänsanomaton hymy. Pieni suu ja isot posket. Sillä aina lohdutetaan, että ruma ehkä muuten mutta niin kaunis hymy...
Roikkuva nahka vatsan alueella liian suuresta painonpudotuksesta :l
Järkyttävän mustat silmänaluset, johon edes kehutuimmat peiteaineet ei tepsi. Näytän aina vuoden valvoneelta, vaikka kuinka olisi hyvin nukuttu yö takana.
Runsas peiteaineen käyttö taas korostaa pieniä alkavia juonteita silmien alla ja näytän l
Kymmenen vuotta vanhemmalta. Olen 27.
En ole aikuisiällä saanut mitään varsinaisia moitteita ulkonäöstäni enkä itsekään ole mihinkään tyytymätön. Olen sellainen ihan perusnätti eikä minulla ole mitään tatuointeja tai lävistyksiä, jotka joillekin ovat turn-off. En sitten tiedä olisiko niiden puuttuminen vastaavasti turn-off jollekin toiselle.
Joihinkin ulkonäköni vetoaa ja joihinkin ei. Voisin kuvitella, että jonkun mielestä minun pitäisi olla pidempi ja hiukseni eri väriset. Ehkä silmälasit ovat myös jollekin ongelma.
En ole luojan luomana tällaiseksi tullut vaan itse kroppani pilannut, kun koulukiusaamisen ja ahdistuksen takia söin itseni lihavaksi. Nyt normaalipainossa ja ok näköinen vaatteet päällä, vaan voi helvetti alasti näitä riippatissejä, alleja ja vatsaa auringossa loistavine mikä haalistuneine raskausarpineen. Eniten inhoan tissejäni, tuntuu tissit olevan niin tärkeät että en halua parisuhdetta kenenkään kanssa kun ei ole muuta tarjota. Ja kaiken tekee raskaammaksi se että itse olen tämän aiheuttanut. Että olisin voinut estää sen jos olisin ollut vahvempi. Meen hirteen.