Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?

Vierailija
05.04.2017 |

Tai arviosi siitä?

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin turn off ei ole todellakaan ulkonäössäni. Voi kumpa olisikin. Ärsyttää, että naiset jopa itse lähestyvät minua, mutta en voi tehdä heidän kanssaan mitään. 

Jos taas ulkonäkö olisi turn-offisi et saisi naista vaikka kuinka yrittäisit. Olisiko parempi ?

Harvoin ulkonäössä oleva puute on niin suuri, että estäisi kaiken kunnon kanssakäymisen, kuten tämä vaiva tekee. Toki tästä on mahdollista parantua, mutta ei näytä hyvältä. 

Sellaisia miehiä kuitenkin on. Mikäli ulkonäkö ei olisi naisten mieleen olisit aivan yhtä estynyt naisten kanssa. Sä olet kuitenkin poikkeuksellisen komea jos naiset sua lähestyy. Se on aika harvinaista. Luulisi nostavan itsetunnon.Useimmat miehet joutuvat itse tekemään duunin jos jotain haluaa

Vierailija
42/205 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot posket.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäni jossa sellainen kuhmura, ja leuka joka taaemmalla, johtuu kai ylipurennasta. Välttelen myös hymyilemistä välillä koska kulmani roikkuu, on ollut niin jo ala-asteesta asti. Hymyillessä en pysty pitämään kulmiani ylhäällä. Ongelmat ulkonäöstäni sain jo lapsena, kun isäni haukkui, joten älkää jooko lytätkö ainakaan siitä että mietin "turhia" asioita.

Vierailija
44/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne ( ja arvet) pienet tissit, iso nenä ja pieni leuka. Joskaan nämä asiat eivät enää itseäni häiritse mutta monelle miehelle ovat varmasti turn off.

45/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen, lyhyys ja ruma pyöreä naama. En tiedä mikä noista pahin,rumia kaikki ne on silti

Vierailija
46/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta vaihtoehtoa olisi mutta luulen että lyhyys on suurin.

Jos minä olisin 10 cm pidempi, niin minulla olisi varmasti naisia joka sormelle. Nytkin tarjontaa on kohtalaisesti, mutta pituus on suurin puutteeni ulkonäössäni. En oikein osaa edes nimetä mitään muuta yksittäistä puutetta. Toki voisin olla komeampi, mutta silloin pitäisi muuttaa käytännössä kaikkea. 

ja voitko kuvitella, minä olen 174 nainen, ja viimeksi eilen toivoin taas että olisin lyhyempi! että voisin olla jotenkin näkymättömämpi tai niinku muutkin lyhyemmät. enkä edes ole mitekään ertiyisen pitkä. en vaan vieläkään ole sinut pituuteni kanssa. voi voi :) 

Vierailija
47/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan noita tullut listattua päiväkirjaan aiemmin mistä ei itsessä tykkään ja " kaikki olis täydellistä jos olisin sellainen ja sellainen"

Fakta on se, että niin minä kuin sinä olemme täydellisiä juuri tällaisina Luojan luomina omine persoonallisine piirteinemme, kauniine hieman itämaisine silminemme, pottunokkinemme hiuksinemme ja vartaloinemme.

Opetellaan hyväksymään ja rakastamaan itseämme,ja tietenkin pitämään huolta, ja tuntemaan olo hyväksi!

48/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin varmaan myös navan, mutta napakorun ansiosta se ei hävetä enää niin paljoa.

Taidankin sanoa ison syntymämerkin toisessa koivessani. Edes pieni selluliittialue bebani alapuolella ei häiritse yhtä paljon.

Vierailija
49/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yks iso turn off...

Vierailija
50/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittiperse, läskit reidet, kaksoisleuka, kainaloläskit, allit, pömppövatsa, kasvoissa helvetisti rumia pisamia :(

Vierailija
51/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus. Olen nainen. 

Vierailija
52/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenamaha, vaikka olisin muuten just bikinibabe.

Vierailija
53/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikk4 kirjoitti:

Olen yks iso turn off...

Etkä ole, kun olet jollekin suuri turn on!

Vierailija
54/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selluliittiperse, läskit reidet, kaksoisleuka, kainaloläskit, allit, pömppövatsa, kasvoissa helvetisti rumia pisamia :(

kasvoissa pisamat on tosi söpöjä!

Vierailija
55/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, omituisen näköinen naama, pienet silmät, huono iho, huonot hampaat, huonokuntoiset epämääräisen luonnontaipuisat hiukset. Lisäksi olen tosi karvainen. Ai niin, ja naiseksi pitkä ja mulla on isot jalat ja kädet. Mikä mun ulkonäössä ei olisi turn off? :D

Vierailija
56/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömaha.

Vuorotyö turvottaa helkkaristi. Pelkkää yötyötä. Kroppa aina sekaisin.

Mutta sille jolle olen tärkeä, on massunikin kelvannut. Uskomatonta.

Vierailija
57/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaan jäi sektion jälkeen etureppu, johon laihdutus ei tepsi. Venyneet kudokset käännettiin sinne sisään. Epäesteettistä.

Vierailija
58/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kasvoissa pisamat on tosi söpöjä!

Ai jaa? Ei niillä miestä ainakaan saa. Koko elämä on rumaksi haukuttu juuri pisamien takia. T. Pismanaama

Vierailija
59/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussit, "perse" mahassa ja ne saakelin peräpukamat, joista ei millään pääse eroon :(  olen eronnut ja stressaan seksissä hirveästi noita pukamia....

Vierailija
60/205 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ridge Forrester -leuka. Ja vieläpä vino. Ja olen nainen.

Silloin kun satun olemaan erityisen itsevarmoilla fiiliksillä, pystyn ymmärtämään, ettei se nyt mitenkään ihan kauhean räikeästi sellainen ole, eikä varmaan mikään mun ulkonäön hallitsevin piirre. Vähemmän itsevarmoilla fiiliksillä en sitten muuta peiliin katsoessa näekkään...

Aina kun kuulen jonkun kehuvan kauniiksi, pieni ääni pääni sisällä kuiskaa: "Just Joo, tuo haluaa vaan pillua/tuo yrittää vaan tsempata rumaa raukkaa"