Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?

Vierailija
05.04.2017 |

Tai arviosi siitä?

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli paha akne, nyt arpinen ja rasvainen iho. Ei kaikilla ne arvet lähde, jos kyseessä on kuoppa-arvet, itsellähän niitä riittää vaikka muille jaettavaksi poskissa ja nenässä. Ne ei siis lähde minnekään ajan kanssa, eipä muuten oo lähteneet kaikki punoittavatkaan arvet, edelleen on muutama punanen arpi 10 vuoden takasista finnistä jäljellä.

Roaccutan kuurin siis söin aivan äskettäin, vei kyllä suurimman osan finneistä pois, mutta nytkin on nenän alla yksi finni ja nenä täynnä mustapäitä. Vittumaista, oon 24 ja akne alko joskus 10-vuotiaana. Hemmetin huono itsetunto, kun nuorena ihminen on kai kauneimmillaan tai ainakin hehkeimmillään mutta mä en saanut kokea sitä. Enkä näköään saa kokea normaalia aikuisenkaan ihoa kun pizzanaamana taidan jatkaa siihen päivään saakka kunnes oon ryppynaama.

Vierailija
122/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on kaikki pielessä omassa ulkonäössä, toisena päivänä ei mikään ärsytä. Olen kaunein ja parhain nainen koko maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono iho jaloissa/pepussa= selluliitti. Ja kesä tulossa jaiks! Vaikka olen normaalipainoinen niin myös isot ja raskaat rinnat vaivaavat. Pääsispä leikkaukseen.

Vierailija
124/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvat hiukset. Päänahka kuultaa läpi. Olen nainen.

Vierailija
125/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet silmät.

Vierailija
126/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne, iso nenä ja rumat hampaat. Ja kyllähän se harmittaa, noille kun ei voi ilman tuhansien eurojen satsauksia mitään.

Vierailija
127/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni mittasuhteet on jotenkin oudot, lantion alue on sellainen pitkulainen, eikä kauniin pyöreä. Siitäkin huolimatta, että olen lyhyt ja tosi persjalkainen. Niin, ja iho on ihan paska (akne). Kiitti geenit! :D

Vierailija
128/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka ja nenä. Pari vinoa etuhammasta (nämä aion korjauttaa). Pienet tissit (toisaalta tuntuu että useat miehet pitäneet juuri niistä). Jossain vaiheessa oli selluliittiä mutta tehokkaalla liikunnalla ja sopivalla ruokavaliolla hävisivät. Iho parani muutenkin.

Vierailija
129/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista on niin pitkä, että en edes oikein tiedä mistä aloittaisi.

Nopeasti lueteltuna tässä tärkeimmät, suurimmat eli huonoimmat:

• iso nenä

• lyhyt pituus

• valtava pää

• pieni ja arvaamaton penis

• hyllyvä keskivartalo

• karvaiset kannikat

• teini-ikäisen rintakarvat

• sitkeä karva keskellä selkää

• eriparipohkeet

Ei ole elämä helppoa.

Vierailija
130/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään varsinaista turn-offia, mutta rinnat saisivat olla B-kuppia nykyisen väsyneen A:n sijaan ja sääret sirommat. Kokonaisuus on kuitenkin niin hyvä etten jaksa vatvoa näitä - paitsi PMS-huuruissani :-D

Ja miehille on aina kelvannut vaikka nuorena luulin toisin.

Vierailija
131/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika sinut itseni kanssa enkä anna näiden piirteiden alentaa itsetuntoani. Mitä ny palstalla tullu vastaan naisissa turn offeja, nii nämä multa löytyy:

- Huonohko iho, jonka tosin saan meikillä peitettyä.

- Vahva meikkaaminen (joillekin liikaa)

- Septum-lävistykseni

- Isokokoinen jalka (41-42)

- Pituus (en ees oo kauhian pitkä, 173cm, mut jollekin jätkälle olin liian pitkä :D)

- Venymäarvet perseessä, reisissä ja rinnoissa

Tosin näistäkin "virheistä" huolimatta olen eräälle ihmiselle maailman kaunein 😹

Vierailija
132/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akne. Minulla ei ole naama täynnä finnejä, vaan tulee muutamia kipeitä (yleensä ihonalaisia) aina leuan ympäristöön, jotka eivät parane millään ja joita on mahdotonta saada aina täydellisesti piiloon.

Todella surullinen vaiva :(

Kuulostaa erittäin tutulta. Itselläni myös samaa vaivaa OLLUT.

Juurikin sellaisia helvetin isoja patteja/paiseita tuli aina leuan alueelle, menin lääkäriin, joka sitten sanoi, että ruusufinni saattaa olla kyseessä. Määräsi apteekista haettavaa ruusufinni-voidetta(ilman reseptiä) jota sitten käyttelin pari kuukautta. Ja itseasiassa parani jo ehkä 2 vkon jälkeen.

Nyt leuka on hyvässä kunnossa, tajusin vain jälkeenpäin, että stressi luultavasti aiheutti tämän paisehelvetin leukaani. Omat asiani kääntyi parempaan suuntaan, joten leukakin rauhoittui kummasti. Nyt ei ole aikoihin tullut mitään paiseita, mutta punaiset arvet ovat vielä jäljellä. 

Vie suuren osan elämästä tälläinen sairaus joka naamaan iske, ei kehtaa käydä kaupassa edes normaalisti tai ylipäätään yhtään mitään. Joten, suosittelen, testaa ruusufinnevoidetta, lopeta stressaaminen ja pese säännöllisesti äläkä käpälöi leukaasi tarpeettomasti. Hmm. Innostuin hieman kirjoittelemaan..

Vierailija
133/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsastava silmä :(

Vierailija
134/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän malliset rinnat :( 

Pienet (B) mutta massaltaan raskaat, eli roikkuvat pötköt, nännit katoavat kokonaan lämpimässä. Kokonaisuus näyttää hyvältä ainoastaan avannosta noustessa eli tosi kylmässä rinnat kiinteytyvät.

Vaikka suhtaudun tosi negatiivisesti kauneusleikkauksiin, harkitsin eron jälkeen rintaleikkausta (ei suurennusta vaan muotoilua pienemmiksi), koska häpesin rintojani. Kun tapasin nykyisen kumppanini hän ei onneksi sanonut  oudoista rinnoistani mitään. Lopulta viikkojen seurustelun jälkeen hän avasi arasti keskustelun mistä kaikesta pitää minussa. Kehoni kohdista hän on erityisen ihastunut sääriini ja rintoihini(!), olivat kuulemma täydelliset. En pidä edelleenkään rinnoistani, mutta kiva että se ainut joka pitää niitä hienoina on kumppanini. Tai sitten on niin fiksu että tajusi niiden kehumisen olevan mulle kiva juttu :D

Itse pidän ihmisistä, joilla silmät ovat vähän sikinsokin (karsastus, silmät vähän eri linjassa tms.). Siinä on jotain ihanan mielenkiintoista ja persoonallista. 

Vierailija
135/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alavatsa ryppyinen kuin mummon. Raskaudesta jäänyt. Muutoin olen kaunis, hoikka ja kurvikas, mutta en uskaltaisi enää miehiä edes lähestyä "sillä silmällä". Häpeän mahaani.

Vierailija
136/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ulkonäkö.

Vierailija
137/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveät kasvot ja voimakas leuka.

Nainen olen.

pieni ja selvästi erottuva leuanpää, myös sivuprofiilissa heikko leuka. Pienet kasvoni myös muuttuvat yhdestäkin suolaisemmasta ja rasvaisemmasta ruokailusta palloksi kun kasvot ovat niin lapsekkaat. Haluaisin jykevän kasvojen luuston niin en näyttäisi heti wite trash pallokalalta jos syön viis sipsiä. Niin se on ruoho aidan takana vihreämpää!

Vierailija
138/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni leuka, epäsymmetriset kasvot (tästä vieläpä on kiusoiteltu läpi ikäni.....esim kaverien äidit tai random ämmät ravintolassa)

Kirsikkana kakun päällä: leveät hartiat, kuin kuulantyöntäjän ylävartalo, mutta poikamaisen kapea lantio, omituisen kierot ja töpöt jalat. Jalkateristäni ette myöskään halua tietää. Vasaravarpaat ja kääpiön kokoiseksi jääneet jalat.

Vierailija
139/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten olen täydellinen mutta ruma alapää. Sekin vika taitaa olla enemmän korvien välissä.

Ei saleen niin ruma kuin mun. Isommat häpyhuulet, huom: ei pienet häpyhuulet mitä yleensä korjataan!!! ovat jotenkin löysät tai suipot niin, että vulvani näyttää seisoma-asennossa delffiinin nokalta. tai sellaselta nokalta ylipäätään. Ehkä nokkaeläimeltä?

Vierailija
140/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasainen ihon sävy, liian lyhyt, liian persevä ja reitevä, paksut pohkeet, pullea maha, roikku rinnat, liian leveä rintakehä. :C